@ BB; Succes alvast!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Succes met de spierpijn die miss nog komt. CoriienRN schreef:Bianca jeetje wat gaaf zeg dat comentaar!! wel jammer dat hij niet door is, kan het niet nog een keer proberen dan volgend jaar?
zelf rijden..., maar dat doel heb ik nu niet, ik wacht ook eerst het rapport af. Kijken of er niet nog meer puntjes zijn. De kosten van het NRPS in de hengstenkeuring zijn niet schrikbarend dus daar hoef ik het zeker niet voor te laten.
heb hem laats nog geschoren hij vond het richting zijn hoofd echt vreeeeeselijk
)

! Jammer dat hij niet door is, maar dit is natuurlijk als nog een hele knappe prestatie 

Hoop dat ik dit er een beetje snel in krijg. Wil eigenlijk ook nog even langs de sportschool voordat ik naar de uni moet. Abo stop gezet, maar mijn bevestiging komt maar niet en ik wil er echt niet nog een jaar aan vastzitten want ik ga er dus al even nooit meer heen

Waar was je lid dan? Bij het Saxion?
.
.
. Drama. Kan me er zo na de vakantie nog niet toe zetten. En mijn bed ligt te lekker
. Had eerst de wekker om 8 uur gezet, maar toen weer gaan slapen tot 9. Zal dan toch nu echt eens beginnen
.
Wonderbaarlijk genoeg had ik nog wel 1 van de hoogste cijfers van mn werkgroep. Was dus niet de enige die zich niet gemotiveerd voelde tot leren
CoriienRN schreef:Aha Vandaar ja tis moeilijk bianca hoe hij zich idd gaat ontwikkelenben wel erg benieuwd.
Laat je hem hengst of laat je hem dan ruinen?

.
.