[SGW] [HK]SGWayers in hart en nieren: gaan we ook in nr 11 vieren!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-09 23:47

Ik zou het opvatten als een CV met daarnaast een korte motivatie :)
Of is dat raar ? :+

Hilde_

Re: [HK]SGWayers in hart en nieren: gaan we ook in nr 11 vieren!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-09 23:48

Klinkt goed Vief. :D

marielle123

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-09 00:00

lappie-lap.: ik mocht al weer draven met dat schema.. elke dag een uur en dan 1 min draf 3 stap.. en dan uitbouwen naar 3 min draf en 2 stap..
dat ging goed.. en toen controle afgelopen woensdag.. en toen is ze genezen verklaard :D
mag nu al weer helemaal lekker rijden.. alleen de galop wel even rustig opbouwen.. en over 6 weken mag ik weer springen..!

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-09 00:04

Goeieavond *D ,

Een hele happy Mariëlle :D

En klinkt goed Vief ;) , gaat ie alweer wat beter met jou en Woll?

Toen Wolin geblesseerd was, mocht ze absoluut niet los.. Dit ging 3 dagen goed, tot ze ontplofte aan de hand en bijna mijn moeder voor haar hoofd mepte in een capriool en mij zowat een hoek verkocht met haar voorbeen. Ze klom tegen de tralies op, zo erg dat ik werd opgebeld door mensen van stal... Dat waren alleen de eerste 3 dagen :\ ... Heb haar toen losgegooid en ben vervolgens weggelopen :o , vanaf dag 4 is ze dus gewoon weer elke dag dik een uur los gegaan.

Heb Wo vandaag losgelongeerd met vriendje... M'n moeder als vogelverschrikker voor de plank van de longeerbak gezet met de armen wijd (jammer dat ik er geen foto ervan heb _O- ) met de halsters in haar handen. Bonnie & Clyde hebben feestje gebouwd 8-) , was wel leuk, die twee even lekker rauzen...
Ik heb enorme spierpijn in m'n armen := , dus mijn moeder heeft staan mesten.

Silke88

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-09 00:28

Lappie-Lap: Ik leer op mijn opleiding (directiesecretaresse) dat je moet motiveren in de sollicitatie brief..

Lappie_Lap

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-09 00:47

Tja meest standaard is met soll.brief ... maar om nou zoiets lu lligs te gaan bellen vind ik ook weer wat :+
Volgens mij lees ik de vacature te aandachtig door en zie ik ineens spoken bij een doodnormaal zinnetje :o :P

@ Marielle ... ahh, fijn man! :D
@ WL ... ik kan me nog wel herinneren idd dat dat toen zo mal ging met Wolin := Is ze trouwens weer helemaal herstelt van haar blessure?
Lady moest eerst ook op boxrust ... dat heeft ze 3maand vol gehouden en daarna hebben we haar voor haar eigen gezondheid naar buiten geschopt(verkouden door stress, attaque, stalbenen tot aan elleboog en achterknie en allerhande rotzooi er door de DA ingestopt om haar weer beter te krijgen), 1e paar dagen zwaar gesedeerd, daarna angstvallig in een afgezet klein stukje binnen het land waar de rest van haar ploeg stond .. maar geen succes, dus na paar dagen met de ogen dicht in het grote stuk land gelaten ... maar is gelukkig allemaal goed gegaan en het scheelde mij elke dag dat uur stappen met een half wild paard :P

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-09 01:02

Jah... Wolin raakte begin vorig jaar geblesseerd aan de collateraalbanden en toen heeft ze die drie dagen op rust gestaan :o en van de zomer moest haar hoef in het gips, door die fijne smid die ik toen had (waarvan ik dacht dat ik een goeie had :\ ) en toen moest ze officieel 6 weken op stal blijven vanwege dat gips... ik ging toen op vakantie naar Portugal, dus liet mn moeder achter met een hoppende en springende Wolin. M'n moeder heeft 11 dagen gestapt aan de hand, tot ze het spuugzat was, ze hebben toen haar gipsvoet helemaal ingetaped en haar het land op gegooid :o .
Achjah... ik wilde haar ook absoluut niet gesedeerd hebben, Wolin werd echt heel heftig ervan, als ze van de sedatie af kwam (gemerkt op de kliniek, lijf doet niks meer, maar koppie is nog druk in de weer, bovendien is het ook rotzooi natuurlijk ;) ).

Je moet nu ook in je paspoort zo'n medicatie-bladzijde er in hebben. Wolin is toen ingespoten met allerlei rotzooi, wij grappen nu nog af en toe: Als Wolin 50 meter diep is begraven, komt er over 20 jaar nog straling van af _O- .

Maar ze is weer helemaal super, hoeven nog steeds nog maar 1x op controle bij de vet... maarja, de laatste keer wilde ze de trailer niet meer op :o , bezoekje is dus nog even uitgesteld..

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-09 01:48

:wave:
Zo, net thuis van Dirty Dancing, wat super mooi was dat zeg, heb echt génótén!
Daar ga ik zeker nog wel een keer naartoe! (Scheelt dat ik een pasje van school heb en dus korting krijg haha)

Super gaaf :+:

Ik zal morgen even bijlezen, want ga nu als die-hard fan nog even x-factor herhaling op I-net bekijken haha ;)

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-09 10:02

Goeiemorgen :wave:

Vandaag beginnen we met carnaval hier.. :):) eerst nog snel de paardjes doen.

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-09 10:12

Goeiemorgen!
@Rowo: Veel plezier met het carnavallen!
@Melanie: Ik ben ook al 2 keer naar Dirty Dancing geweest en vond het ook erg leuk!
@Snoekiej: Alvast veel succes en plezier vanavond, ga je voor het eerst tussen de paarden starten?
@LL: Wel balen dat je zo moeilijk werk kan vinden. En hopelijk wordt Lady op tijd weer rustig om weer een fijn proefje te kunnen rijden na de blesure tijd.
@Vief: Klinkt als geslaagd shoppen bij de ikea! Ben je alweer wat fitter? en Woll?

Ik ga Nika zo maar is even vlechten. Ik vind het wel een keer erg fijn dat ik even kan uitslapen voordat ik naar wedstrijd ga. Het begint pas om 12.45. Gezellig bij mijn oude vereniging, dus even bijkletsen met iedereen :o

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-09 10:21

Morgen :wave:

Helaas nog niet veel fitter :n Viel niet vroeg in slaap en ondanks dat ik nog erg moe ben nu ook al weer wakker :? Schiet niet echt op. Keel doet zeer, hoofd bonkt nog wat en 't slijm zit nog lekker vast.. Woll was gister ook nog ziekig. Die keek al zielig vanuit de wei alsof ze wilde zeggen kom me redden uit de miezerregen :(:) Dus denk ook niet dat die er nu veel beter aan toe is. Gaat lekker hier :P

Trouwens nog wel 2 plaatjes van mijn nieuwe aankopen :D
Afbeelding
Kledingkast. Wil hem een dun laagje wit geven, zodat hij nog iets lichter wordt en de nerfjes wat beter uitkomen :j
Was alleen niet meer op voorraad, dus volgend weekend maar ophalen :) Wordt nog leuk, andere kastje was al niet te tillen en deze is van massief naaldhout dus ben benieuwd of we hem überhaupt de trappen op krijgen :') En op zoek naar schattigere deurknopjes.. Ga ik zo eens naar speuren :j

En deze ook:
Afbeelding

Iedereen die carnaval gaat vieren heel veel plezier :D
Benthe: Heel veel succes vanmiddag :)
Melanie heeft genoten :D Altijd handig wat extra korting!

marielle123

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-09 12:09

wolinlotte: dat wolin niet los mocht toen is echt naar, dan staat ze te stuiteren in de stal.! ik had had hetzelfde gedaan als jou hoor.. haar ook los gedaan. is die blessure weer helemaal over.?
lappie-lap: 3 maand boxrust.. pff.. dan zak je door de grond als de dierenarts dat tegen je verteld.. gelukkig kon ze later mooi buiten..
rowo: veel plezier met carnaval he.! ;)
jipje: succes vandaag.!
vief: heel veel beterschap.! :(:)

die van mij mocht gelukkig wel in de wei of in de bak.. als ze wel rustig bleef natuurlijk.. maar als ze alleen in de wei stond dan ging dat prima.. draaft een stukje en gaat dan staan grazen.. }:0
ga vanmiddag even lekker rijden en verder niet veel bijzonders.. vanavond nog stappen denk ik.. Jan smit komt. :Y)

iedereen fijn weekend.! :D

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-09 13:02

@Vief: Mooie kasten!! ;)
@Mariëlle; Jah, ze is weer op en top en je merkt echt aan haar dat ze weer zó graag wil! In haar blessuretijd was ze zo omdat ze stalmoed had, ze kon haar energie niet kwijt en haar koppie niet leeg maken.. Nu heeft ze looplust, puur omdat ze weer zo graag wil, echt een groot verschil :) .

marielle123

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-09 13:26

wolinlotte: aah gelukkig is alles goed afgeloppen.. en loopt ze weer als een kieviet.!! :+

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-09 15:03

Heb voor uk laatst via bokt 2ehands NEW airoflow crossbeschermers gekocht, voor achter. :)

Zit nu even te kijken naar goede springschoenen. Zit te twijfelen tussen NEW's en die van Dalmar. Die van dalmar zijn nogal duur, maar lijken me wel beter.

Wat is jullie ervaring? :D

Lappie_Lap

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-09 15:27

Ik moet eigenlijk ook een paar goede springschoenen ... zit te denken aan de NEW's. Vallen die wat normaal qua maat?

@ Marielle ... we hebben haar eigenlijk zonder overleg met de DA v/d kliniek naar buiten gedaan :o We gingen elke 8-10 weken op controle ... en de DA had bij de laatste keer nog niet gezegd dat ze naar buiten mocht .. maaja, ze werd erg ziek en het is ook zo ontzettend sneu om in de zomer als alle andere paarden de hele dag buiten zijn, jij alleen in de box moet blijven staan (en ze is al helemaal geen alleen sta paard) :)
@ J_N ... succes!
@ Vief ... beterschapjes voor jou en Wol
@ Rowo ... carnavalse ;)
@ WL ... ach, je wilt ook niet weten wat er bij sommige van onze paarden wel niet ingestopt is :o We hebben hier van bijna alle instanties trouwens die extra medische vellen binnen, alleen die via de KNHS hebben we nog niet.

Ik zal zo ff 't bos in :)

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-09 15:48

Goeiemiddag!
Vorstin staat al half klaar voor vanavond met een schone staart en benen :)

Benthe, ik start vanavond idd voor het eerst tussen de paarden!
Beterschap Vief :(:) Mooie kasten!

NEW springschoenen vond ik heel fijn, maar bij mij is het klitteband wel kapot gegaan. Dalmars heb ik geen ervaring mee.

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-09 17:31

Hilde_ schreef:

Heb voor uk laatst via bokt 2ehands NEW airoflow crossbeschermers gekocht, voor achter. :)

Zit nu even te kijken naar goede springschoenen. Zit te twijfelen tussen NEW's en die van Dalmar. Die van dalmar zijn nogal duur, maar lijken me wel beter.

Wat is jullie ervaring? :D

Ik heb ook de NEW Airoflows, maar dan de gewone :) Niet de crossvariant, voor de voorbenen dan weer wel. Wil straks voor de Dalmars gaan voor de cross(training).

Ik heb ook mijn oog laten vallen op de Dalmar springschoenen, lijken me erg duurzaam!!! :j

Pfff, was druk vandaag op werk :oo .. Nooit leuk; werken als het zulk lekker weer is :o

Ik ga gauw naar Wolin!! Die lekker in het zonnetje even poetsen.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-09 17:37

Ik heb altijd gewone rubbere springschoenen. Zijn het goedkoopste en gaan het langste mee.

Vief: Vind je kledingkast erg mooi!

Iederen die op wedstrijd gaat veel succes!

Tsja stufi... Bij mij loopt het dit jaar ook af. Gelukkig betalen mn ouders mn hele studie en hoef ik niks te lenen. Maar anders was ik ook niet vrolijk geweest.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-09 18:10

De wachtlijst voor Chaam is inmiddels gepubliceerd.

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-09 18:18

@PB: Ik gebruik eigenlijk ook altijd gewoon de rubberen, snel en makkelijk schoon en licht. Ik had er vandeweek toevallig ook even naar gekeken, toen de Dalmar beschermers voorbijkwamen..
Rubberen zijn prima :j

Bonny_CT

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-09 19:24

vandaag met vos gesprongen, ging goed..
Ik heb dat ook hoor rowo, heb 4 jaar geleend van de IB voor Deurne, nou ga maar na

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-09 10:04

Werd net wakker gebeld door een vriend, altijd fijn. :Y)

Denk dat ik maar voor de NEW's ga, vind de Dalmars wel errug duur. :=

Heb ook nog wel van Eskadron met bont, maar die heeft ze al een keer vernield.

Mijn ouders betalen ook mijn studie, echt heel erg fijn. :) Krijg nu maar 90 stufi, kreeg de aanvullende beurs. Is even wennen, krijg het nog wel achteraf natuurlijk, dat is wel fijn :)

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-09 11:21

Verslagje DK
Ging met Yoeri niet zo goed, 1e manche 1 weigering 2e manche 2 weigeringen. }>

Met Kino ging het wel heel goed :D
1e parcours 1 balkje, zat wat teveel te prutsen nouja boem :+
2e manche 2 balkjes, de ene pruts en de ander jammer :P

Nog mooie kasten gezien :))

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-09 11:34

Pffft... anders heb je even heel slecht geslapen %)
Wordt echt niet goed van verkouden zijn. Doe geen oog dicht.. 't werd 1 uur, 2 uur.. 3 uur.. Nog een paar x wakker :(
't Voelt ook niet alsof ik geslapen heb :+

Mistid: Jammer van je parcoursje met Yoeri en je balkjes :(:)
Hilde: Leuk dat je mooie beschermers op de kop hebt getikt :D