Of is dat raar ?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
,
, gaat ie alweer wat beter met jou en Woll?
... Heb haar toen losgegooid en ben vervolgens weggelopen
, vanaf dag 4 is ze dus gewoon weer elke dag dik een uur los gegaan.
) met de halsters in haar handen. Bonnie & Clyde hebben feestje gebouwd
, was wel leuk, die twee even lekker rauzen...
, dus mijn moeder heeft staan mesten. 

Is ze trouwens weer helemaal herstelt van haar blessure?
en van de zomer moest haar hoef in het gips, door die fijne smid die ik toen had (waarvan ik dacht dat ik een goeie had
) en toen moest ze officieel 6 weken op stal blijven vanwege dat gips... ik ging toen op vakantie naar Portugal, dus liet mn moeder achter met een hoppende en springende Wolin. M'n moeder heeft 11 dagen gestapt aan de hand, tot ze het spuugzat was, ze hebben toen haar gipsvoet helemaal ingetaped en haar het land op gegooid
.
).
.
, bezoekje is dus nog even uitgesteld.. 

eerst nog snel de paardjes doen.

Viel niet vroeg in slaap en ondanks dat ik nog erg moe ben nu ook al weer wakker
Schiet niet echt op. Keel doet zeer, hoofd bonkt nog wat en 't slijm zit nog lekker vast.. Woll was gister ook nog ziekig. Die keek al zielig vanuit de wei alsof ze wilde zeggen kom me redden uit de miezerregen
Dus denk ook niet dat die er nu veel beter aan toe is. Gaat lekker hier 

Wordt nog leuk, andere kastje was al niet te tillen en deze is van massief naaldhout dus ben benieuwd of we hem überhaupt de trappen op krijgen
En op zoek naar schattigere deurknopjes.. Ga ik zo eens naar speuren 

Altijd handig wat extra korting!
.
We gingen elke 8-10 weken op controle ... en de DA had bij de laatste keer nog niet gezegd dat ze naar buiten mocht .. maaja, ze werd erg ziek en het is ook zo ontzettend sneu om in de zomer als alle andere paarden de hele dag buiten zijn, jij alleen in de box moet blijven staan (en ze is al helemaal geen alleen sta paard) 

We hebben hier van bijna alle instanties trouwens die extra medische vellen binnen, alleen die via de KNHS hebben we nog niet.
Hilde_ schreef:
Heb voor uk laatst via bokt 2ehands NEW airoflow crossbeschermers gekocht, voor achter.
Zit nu even te kijken naar goede springschoenen. Zit te twijfelen tussen NEW's en die van Dalmar. Die van dalmar zijn nogal duur, maar lijken me wel beter.
Wat is jullie ervaring?
Niet de crossvariant, voor de voorbenen dan weer wel. Wil straks voor de Dalmars gaan voor de cross(training).
.. Nooit leuk; werken als het zulk lekker weer is

Krijg nu maar 90 stufi, kreeg de aanvullende beurs. Is even wennen, krijg het nog wel achteraf natuurlijk, dat is wel fijn