Vrouwenpolder is veel over bouw- en weiland met hagen ertussen; er is een minimaal stukje bos (ga je twee keer doorheen). Je start langs de buitenkant van het terrein. Mijn advies: gewoon gaan.
ps: klinkt overigens alsof het niet leuk was in Lunteren; dat is wel jammer.
Klopt Apple, maar ik kom het natuurlijk ook in andere crossen tegen. Ik zat te twijfelen tussen Oudkarspel en Vrouwenpolder, maar vanwege de planning heb ik toch voor Vrouwenpolder gekozen. Ik kan nog wel even bekijken of ik er toch geen Oudkarspel van maak, maar ik hoor in het HK-topic dat het in Vrouwenpolder ook goed te doen is.
gr_roos
Geplaatst: 10-05-09 19:42
Kan je ze niet allebei rijden? Oudkarspel maakt lussen over het weiland en dan zie je als je mazzel hebt je voorganger rijden. Wel in een andere lus, maar dat is misschien wel wat voor der.
Jetske
Geplaatst: 10-05-09 19:53
VP is ook redelijk 'open', het terrein iig. Ik heb daar laatst crosstraining gehad. Het is daar ook allemaal nog redelijk overzichtelijk, met een heel klein stukje bos. Nou weet ik niet hoe ze de cross bouwen, maar het is iig ook geen 'boscross'
Ik denk niet dat mijn ouders allebei de weekenden willen. Ook in het kader van examens misschien geen goed plan (al ben ik dan wel bijna klaar). Ik ga het nog wel ff overleggen hiero
MelanieB
Geplaatst: 10-05-09 22:42
Ik ga trouwens naar SGW Texel (Duurt nog tijd maargoed ) Met Pepsi, Ga samen met vriendin, die gaat met d'r tinker, L pony's
En oefencross Maarsbergen met pepsi, onze 1e, spannend En verder weet ik niet
CoriienRN
Geplaatst: 11-05-09 08:37
Ik heb vet zin in vlietlanden
caro29
Geplaatst: 11-05-09 11:40
Coupon voor Gorssel is bij mij ook weg Wordt mijn 2e cross met B paard.
vraagprogramma staat op startlijsten. ik stuur alleen op als vp erop staat en anders nog niet. ik ken mensen die zodra de kalender er is gewoon alles toesturen of VP er is of niet.
Ik doe morgen de coupons voor Wieringewerf en Gorssel op de bus. Texel lijkt me ook gaaf Melanie, maar ik denk dat ik dat maar voorbij laat gaan. Iets te ver weg.
malloesje
Geplaatst: 12-05-09 08:41
rowo schreef:
Ik weet nog niet of ik mee ga doen, maar ga het zeker in de gaten houden. Straks ben ik te laat, mocht ik mee willen doen.
Gewoon opgeven, afmelden kan altijd nog Ik ga dan ook Gorssel maar eens opgeven!