[SGW] [HK]Muts mee met SGWay! (deeltje 9)

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

kimdepim

Re: [HK]Muts mee met SGWay! (deeltje 9)

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-08 18:10

Doei!

Lekker weertje is het vandaag Haha!!!
De Westerbork crossers hebben geluk Ja.

Ik heb vanmiddag met Sofie een buitenritje gemaakt. Was haar eerste keer. Ze liep de hele tijd stoer voorop. Was wel leuk, en lekker weer Lachen.

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-08 18:30

Ik hoop op een medicus onder ons bokkers, heb al veel gegoogled maar kom er niet uit. Ik heb mijn veulen nu 1 jaar oud naar Emmeloord gebracht. Hij heeft een behoorlijk dikke buik, dit had hij al in oktober vorig jaar, 6 mnd oud. Ik heb toen bloed en mest laten afnemen en bleek dat hij bloedworm had, niet in het bloed, verder was hij gezond. Hij is ingespoten in de bloedbaan en ik heb hem terug genomen. In januari werd hij wormvrij verklaard, echter nu houd hij nog steeds die buik, het word niet minder. Ik ben gisteren dus naar de kliniek gegaan en heb gezegd dat ik hem helemaal binnenste buiten gekeerd wilde hebben.
Er is bloed afgenomen, klinisch is hij nagekeken en daarna wilde ze een echo gaan doen. Hij werd helemaal geschoren (dus nog lelijker dan hij al was ) en daar werd dus inderdaad via de echo teveel vocht aangetroffen van het middenrif tot overal bij de darmen. De blinde darm bleek een dikke wand te hebben, meer dan gemiddeld en ze vonden zwellingen/bulten op de dikke darm.
Ze hebben daarna een snede gemaakt onder zijn buik en vocht afgenomen, het leek net een kraan die leegliep toen de holle naald in zijn buik zat.
De dierenarts wil weinig zeggen over eventuele zaken, hij zei, laten we eerst even alles afwachten en niet op de zaken vooruit lopen, ze gaan al wel kijken op kwaadaardige cellen, wat mij niet gerust steld ivm kanker ???? daarna gaan ze kijken wat de oorzaak is en kijken of het behandelbaar is of niet.
Ik heb gegoogled of ik iets kan vinden met die symptomen, maar het wilde niet echt lukken, probeer vooral zaken over kanker te vinden en buikvocht maar kom dan op dracht en dat soort zaken terecht. Ik wil graag de waarheid en heb het idee dat de DA mij nog even probeert te beschermen, voor wat het zou kunnen zijn, Dit hoeft voor mij niet. Ik krijg woensdag pas alle uitslagen.

Hoop dat iemand iets soortgelijks heeft meegemaakt. mag per PB, anders word het een heel topic in dit deel en dat is ook niet de bedoeling.

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-08 19:00

Ben weer terug uit Westerbork, we hebben een klein buitje gehad. Verder een heerlijk zonnetje.

Mn verslagje staat hier: [SGW] SGW Westerbork - Verslagen maar heb heerlijk gereden Haha!

Rosalie123

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-08 19:06

Ik ben vandaag ook naar Westerbork geweest, zonder paard dan, zoals jullie weten Clown Foto's zijn te vinden bij SGW-ITP maar verwacht er niet teveel van.
Vond het een leuke dag vandaag en lekker weer erbij!

heleenxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-08 19:12

Jetske: wat een leuke foto! Hij doet wel heel apart daar Haha!

Bianca, wat enorm naar van je veulen. Vocht in de buik zou wijzen op een onsteking of toch wat ernstigers. Ik ben benieuwd naar wat ze in de kliniek zeggen. Ga duimen op goed nieuws. Sterkte ermee.

Ingridje16

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-08 19:21

Zo ben ook weer thuis!
Zag heel veel leuke foto's voorbij komen.

Vandaag een beetje een ongeluks dag Clown
Met hockey kreeg ik na 5 minuten een keiharde bal op me heup, is nu onwijs blauw.
10 minuten later had ike en botsing met iemand dus vlogen we met ze 2en over de kop.
Lekker op de kunstgras dan lig je helemaal open. Schuurt altijd zo lekker met al de zand. Krijg je van die brandwonden.
Me rug, ellebogen en bovenbeen helemaal opengeschuurd.
Dacht ik dat ik het wel gehad had voor vandaag. Maak ik in de laatste 5 minuten nog een glijer.
Ja hoor ook me knieeen nog stuk Clown
Kwam het veld of en allemaal bloedvlekken op me kleren echt vies Sigaar

Nouja ik moest ook nog paardrijden, dus heb geprbeert me in me paardrijbroek te hijsen, is gelukt na een uur toen zat ik op de fiets Clown
Rijden ging gelukkig wel goed, en het was lekker weer dus lekker in me t-shirt gereden, dus ben ook nog bruin geworden Clown
Nu had ik eigelijk vanavond een feest, maar ben beetje moe al alles doet zeer Clown
Dus ik ga maar even saai doen, zag dat de paardenfilm dreamer op de tv komt.
Die wil ik wel eens zien na al die verhalen Clown

Marieke_xXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-08 19:52

@ Ingrid: dat is niet zo fijn!

ik ga men pony is vlechten en mijn spullen klaarleggen voor morgen SGW etten leur!! Haha!

Pops

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-08 19:53

Jetske: Het is een beetje van een gekkerd zeker? Haha! De mijne maakt ook de raarste bewegingen in de piste Nagelbijten / Gniffelen wat ben ik blij dan dat ik er niet op zit.

Bianca: Mja ik heb totaal geen gelijkaardig iets mee gemaakt en ik ken er ook niets van maar ik wil je enorm veel sterkte wensen tijdens het afwachten van het resultaat enzo!

Ingrid: Oej Nagelbijten / Gniffelen Het is inderdaad niet echt jouw geluksdag Haha! Maar gelukkig maakte je paardje alles goed Knipoog

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-08 20:04

Sorry Bianca, daar heb ik geen ervaring mee. Kan me voorstellen dat je ongerust bent Ja

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-08 20:06

Ik ga later bijlezen.

ff kopietje uit het E-L topic:
Nou, ik ben ook weer terug van het parcours lopen. Vind het een onwijs mooi parcours!
Ik baal alleen enorm, want ik kan hem waarschijnlijk niet rijden Boos!
Mijn vader en ik waren met de ene auto naar EL, en mijn moeder was met haar auto naar Hilversum. Onderweg belde ze dat haar auto moeilijk deed, stotteren en rook etc. Toen is de ANWB gekomen, en die auto is dus kapot Boos! Dat is onze auto die de trailer trekt, de ander heeft geen trekhaak. We kunnen waarschijnlijk van niemand een auto lenen, dus ik kan wss morgen niet naar E-L Huilen

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-08 20:08

Ach gut Balen Snoekiej. Geen stalgenoot die kan bijspringen?

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-08 20:14

Leuke foto Jetske!
Fijn dat Sofietje zo braaf was buiten Kim
Jemig Bianca, wat rot Ach gut Ik heb helaas ook echt geen idee wat het zijn kan
Gefeliciteerd met je foutloze cross TG! Super weer hoor!
Vervelend Ingrid

@ Lielle, ik denk niet dat ik hun auto zomaar mag lenen Verdrietig Eerst maar eens wachten tot mijn moeder thuis komt (die moest het laatste stuk met de trein) en dan kijken wat we nog kunnen regelen

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-08 20:15

Mss dat ze met je mee willen Knipoog

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-08 20:19

Het is dat ik morgen weg moet Snoekiej, anders hadden wij desnoods nog wat voor je kunnen betekenen.

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-08 21:12

Ingrid: Auch Ach gut
TG: Gefeliciteerd Haha!
Snoekiej: pff, rot, hopen dat iemand je kan helpen
Bianca: sterkte en succes

Zo, ben terug van Voltigewedstrijd, leuk om te kijken eens.
Er hangt daar ook zo'n leuke sfeer Lachen

Marieke_xXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-08 21:33

Snoekiej: Jezus das Rot!
Jammer dat wij in België wonen, het is 3 uur naar jullie op en neer,
anders zou ik mijn vader wel kunnen overtuigen! Lachen

Ingridje16

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-08 22:03

Snoekiej; Dat is balen zeg!

Voor de vlietlanden had ik ook geen vervoer omdat m'n vader weg is met de grote auto.
En m'n moeder durft niet met de trailer te rijden en haar auto kan dat ook niet.
Dus ik me oom bellen of die niet voor me kon rijden, Hij moest keihard lachen omdat ik hem vroeg Clown
Maar ik wist dat ie gek genoeg zou zijn om het te doen, en dat ie het nog leuk zou vinden ook.
Ook makkelijk zo'n familie Clown
Maja me oom heeft ook geen auto met trekhaak.
Nu gaan we een auto huren voor 1 dag, of eentje lenen van iemand.

Ik ga lekker slapen, morge weer de hele dag werken.
Gelukkig hebben ze regen voorspeld dus word het vast niet zo druk. Haha!

Weltrusten iedereen!

Loes_Joery

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-08 22:14

Bianca: Ik heb ook geen idee, sorry! In ieder geval veel sterkte! Ach gut
TG: Gefeliciteerd! Lachen
Ingrid: Niet fijn zo'n pechdag Ach gut
Snoekiej: Echt enorm balen! Hoop voor je dat er nog wat geregeld kan worden!! Ach gut

Paardjes staan beide gevlochten op stal! Haha! Vanmiddag de cross gelopen in Etten, ziet er goed uit!!
Zo nog wat spulletjes klaar leggen en dan duik ik mn bed in! Morgen vroeg eruit! Heb er helemaal zin in!

heleenxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-08 22:17

Voor degenen die morgen op wedstrijd gaan, veel succes!!!

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-08 22:49

Ik heb een auto geregeld Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij!
Dus ik ben morgen ook te vinden in Etten-Leur! Ik ben echt heel erg blij, mijn moeder had een vriend met een bus met trekhaak, en die wilde hem wel uitlenen! Ik ben hem echt eeuwig dankbaar Afgod

@ Lielle, ik geloof niet dat iemand hier zin had om er zo vroeg uit te moeten. Ze hebben wel iets voor me over, maar dat wordt ze iets te veel denk ik Tong uitsteken
Bedankt PB & Marieke voor jullie lieve reacties!

Ingridje16

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-08 09:22

Super Snoekiej!

Ze hadden vandaag regen voorspeld, ik zie er niet zoveel van het is super mooi weer.
Wedstrijdgangers succes vandaag.!
Ik ga maar eens richting me werk Dromen

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-08 09:35

Goeiemorgen!

Ik heb gisteren een 3e prijs gehaald in Westerbork Haha! Dressuur 190, springen 1 balkje en cross foutloos binnen de tijd Go jij! Go jij!

Het weer valt inderdaad nog reuze mee, fijn voor Etten-Leur! Ik moet zo hockeyen, hopelijk blijft het nu wél een keer droog en krijgen we geen sneeuw, hagel of regen... Nagelbijten / Gniffelen

Nat1503

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-08 09:53

Wedstrijdgangers veel succes vandaag!
Snoekiej, wat fijn dat je toch naar Etten Leur kan vandaag
Ik ben gisteren naar Westerbork geweest. Tijdens de cross had ik een val en vandaag voel ik dat goed! Spierpijn! Andrea en de andere prijswinnaars, van harte gefeliciteerd.

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-08 09:54

Goedemorgen!!
Nou.. ik stond op met een zonnetje.. maar die is alweer vertrokken!!

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-08 09:56

Fijn hoor Snoekiej!! Pling