Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Vieva schreef:Gistere mee naar het NK geweest met me vriendin moest rijden in de Z2- D
Er werd heel erg slecht gejuryreerd.er stond zelfs een ezel tussen de prijsuitreiking, terwijl er pony's waren die veel mooier en spectaculairder liepen... majaa..
viefdepief schreef:Anders moet je je filmpje even anders opslaan, zodat hij wat kleiner wordt. Windows Movie Maker, Filmbestand opslaan als en dan bij overige instellingen een bestandstype kiezen waardoor de grootte van je bestand niet boven de 100MB komt. Rechtsonderin geeft hij aan hoe groot het bestand na het opslaan zal zijn.
Hilde_ schreef:JJ! Jy als Ukkiefan
Heb je mn topic al gezien?
Nickeltje schreef:Echt lekker weer!!
En ik ben bij mijn ouders. Dus ga nu Nick rijden en daarna mn drieharige voor het eerst een zadel opleggen.
Als ie dat goed accepteerd, stap ik er misschien ook wel even op... Vind het wel spannend!
Vieva schreef:hallo mensen
wat een lekker weertje vandaag net zoals gisterenheerlijk
Ik heb bijgelezen
@Lielle: netjes van je punten
@IS: Super dat je z startgerechtigd ben
@Vief: wat een super gave en mooie foto'swie heeft ze gemaakt?
Lipso ziet er goed uit en echt een cross paard![]()
@Hilde: netjes van je 7e plek
@Kim/Hilde![]()
: wat een lief hondje echt schattig
Gistere mee naar het NK geweest met me vriendin moest rijden in de Z2- D
Er werd heel erg slecht gejuryreerd.er stond zelfs een ezel tussen de prijsuitreiking, terwijl er pony's waren die veel mooier en spectaculairder liepen... majaa..
Citaat:Ik ben een heel weekend weg geweest.. bij me vriendin blijven slapen waar luuk van is.
Zaterdag met luuk lekker in het bos gestapt en over het zand pad, kimberley ( me vriendin ) was meeop de fiets en op een gegeven moment er maar met zijn 2en op en hij deed niks :D
Gistere zijn we met zijn 2en ( ik op luuk ) ( en kim op haar pony ) zonde zadel naar buiten geweest, weesten stappen
vanaf vandaag mag ik met zadel erop stappen :P haha, als het vandaag trouwens niet iets minder is gaan we naar moerbeke waasdierenkliniek de bosdreef, even foto's maken en bloedlaten prikken dan