Jeetje wat gaan jullie hard!!
Allereerst BT: van harte beterschap
. Wat kun je op een banketstaaf manier je enkel breken zeg! Klinkt niet zo stoer trouwens, tsja, ik wilde op m'n paard stappen en toen brak m'n enkel. Ik lazerde van m'n paard, of ik ging over de kop ofzo en brak toen m'n enkel, dat klinkt veel stoerder! Maarja het zei zo... Wat vervelend dat je nog steeds zo'n pijn hebt en ze er schijnbaar niks aan kunnen doen. Hoop dat je er snel vanaf bent en ik denk idd dat je eerder aan de 5 weken gips zit als aan de 4... Dat heb ik in m'n omgeving ook wel meegemaakt, die gingen er eerst vanuit dat het 4 weken was, maar al snel bleken het 5 tot 6 weken te worden. Zou me dus maar niet al te erg op die 4 weken vast pinnen... Wel waardeloos dat je nu niet kan rijden terwijl het net zo lekker ging. Muis zal het wel niet zo erg vinden denk ik! Sterkte! Enneh, niet teveel mutsen, want anders kan ik het niet meer bijhouden!
@SGWOllie: lekker zo laten die naam van je, mankeert niks aan!
@MM: mooie jas en een flitsend kleurtje! En nog origineel ook, tegenwoordig loopt bijna iedereen in Kingsland, en deze heb ik nog niet voorbij zien komen!
@Jitske: rij ze en eet smakelijk!
@Lielle: ik heb jou naam ook altijd verkeerd in m'n hoofd uitgesproken...
Fijn dat Raimer terug komt en nu maar hopen dat ze weer helemaal goed is. Veel slechter zal ze er in ieder geval niet van geworden zijn, hoogtens wat vetter!
@RK: ik heb ook nog geen logo, maar ben ook niet in Gorssel! Dus helaas BT...
En de rest ben ik vergeten...
Vandaag weer met Tip naar het bos geweest, wat is het af en toe ook een draak...
Als ie z'n zin ook niet krijgt is ie niet te genieten. In het bos zijn er bepaalde stukken waar ik eigenlijk altijd galloppeer en dat weet ie natuurlijk precies... Dus kop in de lucht en gaan met die banaan dacht ie, ja niet dus! Varken! Hij had op een gegeven moment wel helemaal het lek, hij was op een bepaald stuk zo stront vervelend dat ik het hele stuk weer terug gegalloppeerd heb en toen weer opnieuw dat stuk heb gereden, en dat allemaal in gallop natuurlijk
. Toen was ie wel ff moe! Op de terugweg is ie nog een aantal keer overeind gegaan. Op het moment dat ie aangallopeerde sprong ie namelijk meteen 3 meter naar voren om vervolgens weg te scheuren
. Dat werd natuurlijk niet gewaardeerd. Dus op de handrem en meneer de lucht in natuurlijk. Nouja, we zijn zonder kleerscheuren thuis gekomen. En ik blijf volhouden dat oefening kunst baard. Dus we zullen zien, ik hou stug vol! Hij zal toch ooit wel een beetje normaal worden??
Kwam nog een auto naast me rijden, goh wat loopt je paard mooi zei die man. Ik: tsja, als ie nou ook nog eens een beetje normaal ging doen...
Nouja, komt wel goed!