Ik haal nog niet eens 500m
Toen ik net met de fiets naar het werk ging was ik al flink aan het puffen halverwege. Het ging echter wel relatief snel de goede kant op.
Vorige zomer en begin dit jaar een paar keer geprobeerd om te gaan lopen met start to run, maar telkens best snel afgehaakt. Op straat lopen is hier niet fijn ivm smal voetpad en druk verkeer (en veel fietsers op de stoep). Langs de vaart is geen verlichting, het pad is niet echt breed (genoeg voor 3 fieters als ze dicht bij elkaar rijden) en het is er best nog druk. En om nu elke keer in het aanpalende bosje om de 2 minuten hetzelfde toertje te starten is ook zo dwaas.
Ben nadien eens herstart in de buurt van mijn weiland: minder verkeer, meer goed bruikbare veldwegen. Ik merk alleen, als ik loop, dat ik dan na een tijdje een soort stekende pijn krijg op mijn scheenbenen. Bij het fietsen heb ik dit niet, bij paardrijden ook niet.
En als kers op de taart zit ik vermoedelijk met een flink gekneusde of gebroken kleine teen. Icaro is daar zaterdag heel even op gaan staan. Stappen lukt als ik er niet teveel op steun, en de onderkant is prachtig paarsblauw haha.