[SGW] [HK] SGW #19: Three Phases, Two Hearts, One Passion...

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-12 19:07

Eef_Bam schreef:
Vief: Dat idee heb ik zelf wel, gaat dan nog half niet zo goed als in de training maar de jury is het daar tot nog toe niet mee eens, hoe beter ik hem zelf vind lopen hoe lager de punten et vice versa. Maar heb net van gister een klein stukje terug gekeken op film en ondanks dat ie wel fijn loopt, is toch die aanleuning nog niet mooi stil en dat verpest het hele beeld wel een beetje denk ik.

Evie, niet stom bedoeld ofzo maar is het geen idee om een keer een andere instructeur te proberen? Ik ben ook een tijdje geleden naast de instructuur waar ik al even les ook nog bij iemand anders gaan lessen. Sindsdien gaan mijn punten ook aardig omhoog, mits hij zich een beetje laat rijden. Het is altijd wel verfrissend om eens wat anders te horen. Francis Verbeek is bijvoorbeeld echt een aanrader.

Net lekker in Minderhout getraind met Lau, was een fijne les en de vossen hebben het weer goed gedaan. :)

muts_marijke

Re: [HK] SGW #19: Three Phases, Two Hearts, One Passion...

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-12 19:10

@ SM heb je effe een pb gestuurd :)

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-12 19:13

Leuk dat jullie in Minderhout zijn wezen trainen! Wil ik ook graag nog een keer heen.
Zit heel erg te twijfelen of ik de boel binnen ga zetten voor het onweer of niet. Op de 24 uurs radar lijkt het echt vreselijk wat langs komt, maar op de 2-uurs radar ziet het er redelijk normaal als een bui uit. Vooralsnog laat ik ze buiten.

Net Rebel weer even geaaid (en gevangen). Krijg hem wel te pakken, maar ik moet niet aan de voorkant komen: dan gaat hij meteen met z'n pootjes de lucht in :Y) .

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-12 19:13

Leli & Caro, gefeliciteerd!
Sann :(:) dat zijn nare dingen....

Vetpercentage.... Ik denk niet dat ik die op het moment wil weten. Eigenlijk wil ik 5 kg afvallen, dan zit ik rond de 67 kg. Met de mislukte spagetti carbonara die ik net op heb gaat dat niet lukken. :7

Ik heb de paarden hier ook nog buiten staan, het ziet er nog niet erg donker uit.
Laatst bijgewerkt door EvelienH op 21-06-12 19:14, in het totaal 1 keer bewerkt

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-12 19:14

Lelie, De bui komt heel langzaam over.... Verwacht dat het rond 9 of 10 losbarst :')

Kris

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-12 19:16

Hier geeft buienradar een heel klein buitje aan rond 8 uur. Ziet er ook nog niet donker uit ofzo!

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-12 19:17

Mootje schreef:
Lelie, De bui komt heel langzaam over.... Verwacht dat het rond 9 of 10 losbarst :')

Dan zit ik op de manege :+ .

Ik kijk zo om 8 uur nog even, maar ik denk dat ze buiten blijven.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-12 19:19

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-12 19:19

Hier breekt het pas rond middernacht los volgens buienradar.

weule

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-12 19:27

yooooooooo

Middagje hard gewerkt (naja van 3 tot 6...) bij de buren/vrienden/kennissen de graskuil afgedekt, 120 meter lang, 2 meter hoog en 7/8 meter breed..., eerst plastic en toen 'worteldoek' erover, en beide zijkanten/randen nog zand... pfffff, continu lekker zweten, goed voor de bloedsomloop :P

mijn weegschaal zegt (nog steeds....) 75 kg. en ben 1.81....
eef mag volgens mij inderdaad niet zeuren.. :P (althans, bij de laatste keer dat ik haar zeg 1,5 jaar terug ofzo...)
hoop dat we 20/30 mm krijgen hiero...
@ caro: proficiat met je nieuwe job!
@ misterT: proficiat met je diploma!!
@ sann: geen leuk nieuws (ik had vanmorgen 1 of andere idioot op facebook die volgens mij ook helemaal niet goed was.., bij 10-tallen mensen allemaal idiote berichten geplaatst, over pillen en teveel pillen etc.....) misschien dat marijke/danielle of een andere tukker/achterhoeker het ook wel gezien heeft...,

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-12 19:31

Nou, van buienradar klopt ook geen reet. Zit ik er op begint het te onweren. -O-
Sussie wat ontzettend naar. :(:)

De 2* proeven zijn toch te vinden op de FEI Site?
Laatst bijgewerkt door Sannnn op 21-06-12 19:37, in het totaal 1 keer bewerkt

maximiliano

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-12 19:36

@ Caro, MisterT en Leli gefeliciteerd!!
@ Sann en Sussie :(:)
@ lau en Eef lekkder getraind!

Nou het word hier ineens gewoon echt donker en gegint te waaien en regenen!!!!!! Ben ik blij dat de hondjes al uit zijn geweest!

Max gedresseerd! Ging lekker!! Nu ff uurtje slapen ben gebroken en mag zo weer....

weule

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-12 19:41

hier (twente) voorlopig nog droog..

trouwens, ben ook benieuwd naar of Adelinda en Parcival op tijd fit zijn..., er was ook al 'iets' tijdens indoor-brabant, dat ie niet door de keuring kwam, en vlak erna de clash tussen G.reve en J.anssen kwam natuurlijk ook niet uit de lucht vallen..., de beerput gaat vast spoedig open...

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-12 19:52

@ Jeroen ik heb geen idee wat je bedoeld op FB :o?

weule

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-12 19:57

je hebt PB

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-12 19:59

Jaaa die site ken ik wel mootje, errug prijzig...

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-12 19:59

Zag het Jeroen :) Jij hebt ook PB :D

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-12 20:01

Ik hoop dat Parcival op tijd fit is maar vrees het ergste....

Het is hier nu losgebarsten, paarden net op tijd binnen :P

weule

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-12 20:04

ik zeg: 1. Adelinde/parcival 2. Edward en Undercover 3. Anky en Salinero 4. patrick v. d. meer/uzzo en evt. als vervanger van adelinda, imke met toots. in topvorm scoort adelinde dik 80, edward 75 en anky 75 in de GP. uzzo en toots kunnen dat ook, maar minder ervaring.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-12 20:41

Zo ik had net klanten en in her noodweer voor gereden. Ga nu maar eerst even douchen :Y)

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-12 20:42

Hopelijk houd je er een verkocht paard/pony aan over Lau ;)

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-12 21:18

Oeps Lau, dan hoop ik voor je dat het niet zo hard regende als dat het hier nu doet.... |(
TeeGee, ik keek net op startlijsten en zag dat we zondag op dezelfde wedstrijd zijn. Maar ik denk niet dat ik tijd heb om je te zien, want ik sta ongeveer dezelfde tijd voor te lezen. Misschien
wel het 2e parcours. Het weer lijkt niet best, maar wie weet valt het mee en jullie springen lekker op zand.

Margriet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-12 21:24

Hallo!
Vief heerlijk klinkt dat zeg! 30 graden en Italie!
Kris dat geloof je echt niet dat je 70 kilo weegt. Maar ja spieren zijn natuurlijk ook zwaarder dan vet en aangezien jij altijd aan het sporten bent, zul je wel veel spieren hebben! :) Toen ik bij de politie soliciteerde hebben ze dat ook gemeten, ik had toen 26% vet. Dat zal nu wel aardig meer zijn. :+
Leliaardje gefeliciteerd met je veulen! Leukerd ook weer.
MisterT gefeliciteerd!!
Caro gefeliciteerd! Wat voor werk ga je doen?
Sannn jeetje dat is schrikken zeg, wat een naar nieuws. :(:) Sterkte.
Hahaha MM dat zouden ze mij ook vragen als ik dat setje van Noor aan ga doen! Vindt het wel heel erg mooi!
Sussie niks aan zoiets.
Lautje heb jij dan nooit last dat de jurkjes voor het mooie te lang zijn?? Ik kan haast geen jurkje vinden die qua lengte mooi zit. Vaak vallen de langere die normaal op de knie vallen er bij mij over, dan lijk ik helemaal een kabouter.

Ik ben benieuwd naar het noodweer. Het regent hier wel nu, maar verder niks.

Dit is dus dat jurkje waar ik over twijfel.http://nelly.com/nl/kleding-voor-haar/k ... ooter_tab1 Ik ben natuurlijk wel een peer, dus ja of dit mij wel zal staan. :? Vindt hem alleen zo mooi.

Ow en dinsdag was ik weer met C op cc geweest. Weer bb. Na westerbork is het springen een stuk moeizamer gegaan. Weigeren etc. Inspringen gaat super, maar in de ring bijten alle hindernissen. Maar iig ik heb haar dinsdag rond gekregen zonder 1 weigering en wonder boven wonder ook nog foutloos. Was ik gewoon 1e, snapte er echt niks van want volgens mij zag het er echt niet netjes uit. 2e rondje ging veel netter en daar was ik weer 1e met 10 stijlpunten meer alleen daar ging nog 4 af wegens een balkje. Zaterdag nog maar bb en dan zien of we weer eens b gaan doen.

Ow en ik ben W op het spoor gekomen via youtube. Inmiddels heb ik al contact met de huidige eigenaresse en haar dochter die er nu op rijdt. Ze zijn iig heel blij met hem en volgens mij ontbreekt het hem aan niks. Hij ziet er ook erg vrolijk uit op de foto's, dus dat doet mij goed om te zien.
Laatst bijgewerkt door Margriet_ op 21-06-12 21:35, in het totaal 1 keer bewerkt

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-12 21:31

Net springles gehad, ging goed. Halverwege veel spanning door regenbui. Klonk hard door in de manege ;-)

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-12 21:37

Texelse, gezellig :D
Leuke wedstrijd is dat altijd!

Caro, gefeliciteerd!!!! *\o/*