Heel snel, maar het is nog steeds niet te geloven, niet te begrijpen, heel onwerkelijk en al helemaal niet te accepteren.
Gelukkig gaan we vanavond op stap naar Beukers, honden gaan ook mee dus meteen afleiding genoeg
muts_marijke
Geplaatst: 18-05-11 13:58
Hoi hoi
Voor Noor en Margreet En wat een onwijs lieve foto. Examen gangers succes! Hebben jullie gezien op de voorpagina van Team Nijhof? Vind het zo jammer dat er dan zoveel mensen zulke dingen zeggen. Zo kort door de bocht. Als of Nijhof iedereen een oor aan naait...
Ik krijg al 2 weken elke keer smsjes van mijn ex-collega's. Super lief en vragen elke keer hoe het met mijn hoofd gaat. Gister kreeg ik een sms of ik het leuk vond als ze volgende week even langs kwamen met iets lekkers voor bij de koffie op ziekenbezoek. Heb terug gestuurt dat ik volgende week weer wil werken dus dat ze maar gewoon voor een gezellige avond moesten komen. Wat zijn er toch lieve mensen op de wereld. Had dit nooit verwacht. Maar als je ziek bent leer je pas echt je vrienden kennen zeggen ze toch altijd. Nou kan niet meer zeggen dan : HELEMAAL WAAR
Oh, leuk!! Bij Beukers mogen er honden op 't terrein komen toch? De pensionstal waar ik stond, waren honden niet toegestaan. Eerlijk gezegd een verademing, maar dat ligt meer aan de eigenaren dan aan de honden zelf!
Ik werkte bij Team Nijhof Mootje, beviel mij echt super maar mijn lichaam kon het niet aan. Had te veel hoofdpijn en vaak migraine. Sinds ik daar gestopt ben 2 jaar geleden heb ik geen 1x meer migraine meer gehad. Rug klachten, nek klachten, het kon gewoon niet meer. Maar betere collega's als daar ga ik NOOOIT meer krijgen. En als ik dan die smsjes lees mis ik ze nog meer. Ik zou zo terug gaan maar dan help ik mijn lichaam helemaal aan gort.
Ja, mits aangelijnd uiteraard. Taai is vorig jaar ook mee geweest tijdens het crosslopen. Was ze bang voor de poppen die bij de hindernissen (picknicktafels) zaten
Joki
Geplaatst: 18-05-11 14:05
Floor klinkt als een leuk dagje Laura heeft lekker gesprongen EB fijn dat je examen goed ging Vervelend Sussie van je rug Gefeliciteerd San met het behalen van je praktijkexamen Anthea heeft ook lekker gesprongen BV leuk dat Cacharel zo goed gaat JN ook sterkte met haar rug Succes examengangers Veel plezier snoekiej Leuke foto Margreet
Floor01 ik heb twee instructeurs omdat eind 2010 mijn instructeur geopereerd moest gaan worden en tot die tijd niet of in elk geval alleen als hij zich goed genoeg voelde kon komen lesgeven. Ik weet van mezelf dat ik niet lang zonder les kan want dan ga ik lopen prutsen, dus toen overlegd of die andere instructeur wat voor mij was en hij vond het prima kunnen. Nu is mijn instructeur geopereerd en dus weer in de running maar de combinatie bevalt me. Daarbij is mijn eigen instructeur 83 dus ik weet niet hoe lang hij het nog volhoudt dus ik heb liever alvast een andere instructeur achter de hand want het is zo afschuwelijk moeilijk een goede instructeur te vinden.
Ik heb gister echt heerlijk gelest. Wat een gaaf paard is het dan. Keertwendingen geoefend en het ging nu zo eenvoudig. Hopen dat het zondag ook zo gaatmaar meestal lukt het me in de les beter dan op concours
viefdepief
Geplaatst: 18-05-11 14:06
Ben benieuwd hoe de examengangers het er vandaag vanaf gebracht hebben
Mootje: Al vriendjes met je blackberry ? Kim: Fijn dat het goed gaat met de voorbereidingen! Sussie: Hoe is het nu met je rug? Noor en Magreet: voor jullie en veel plezier vanavond! Marijke: Dat is wel echt heel erg leuk! Weet vanavond meer over wanneer ik de jasjes hier heb
Zouden jullie me willen helpen? Het is een vrij korte enquete, binnen 5 minuten is hij sowieso ingevuld
Heb hem ingevuld Vief. En van die jasjes komt vast goed. Noor en Roos veel plezier vanmiddag!
gr_roos
Geplaatst: 18-05-11 14:17
_Sim_ schreef:
Nee joh, ze neemt jou gewoon mee.
Vorige week met de eerste springles hing ik al op der nek, 100% mijn fout dus als ik vliegles + bijbehorend brevet krijg weet ik wel wie zijn schuld dat is
Vief ga hem ook even invullen roos veel plezier vanavond met cross les
Noor het gevoel gaat helaas nooit weg, maar word versterkt door het een plek te geven en te krijgen in je leven hoe oneerlijk het ook is/en blijft. vandaag zou mijn mams 57 zijn geworden
Corien, Zo'n dag is voor jou dus ook heel moeilijk...
Euhm, zijn er hier mensen met een tatoeage? Mijn broer en ik gaan er 1 laten zetten. Mijn broef heeft een hele mooie ontworpen en we gaan maandag naar iemand toe om te kijken of dat allemaal kan (ga ik wel vanuit want het is geen raar ding ). Maar mijn vraag: doet het pijn?? En hoe lang heb je er last van daarna?
muts_marijke
Geplaatst: 18-05-11 14:33
Ja Mootje, een mooiere baan kan ik mij niet wensen. Van half 8 tot 13.00 4x per week en 1x per week van half 8 tot 18.00 ongeveer. Lag eraan als alle paarden maar 3 keer pd uit hun box waren geweest. Deden alles smorgens samen mesten. En na de koffie gingen we de paarden trainen. Geweldige hengsten gereden en in mijn handen gehad. Les van Roeli Bril, stagiares begeleiden. En de beste bazen en collega's wat je je kunt wensen! Wat wil je nog meer... dat mn lichaam het vol hield. En het leukste... ik verdiende meer als nu! (Met heel wat vervelende uurtjes meer. - koopavonden enz)
Sterkte voor jou ook Corien
Noor mijn broer heeft ook een tatoe. Ligt er een beetje aan waar je hem laat zetten. Of daar wat spekjes onder zitten of dat er direct bot onder zit zoals bij je enkels.
Laatst bijgewerkt door muts_marijke op 18-05-11 14:35, in het totaal 1 keer bewerkt