Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Hoop voor jou een kadootje in de liefde...
prima oplossing het vlechten toch...mijn vorige paard had ook lange manen vond ik idd wel tien keer sneller gaan voor hetzelfde nette resultaat en bij de Fries was het ook zo gepiept. Nu moet ik ook vlechten, maar gelukkig rijd ik nog zelden een wedstrijd dressuur met Bull....

dus paps vlecht ze voor de wedstrijden
. Dat is zijn baantje zegt hij dan, en ik moet er van af blijven
.
Met pijn in mijn hart wil ik jullie vragen of jullie misschien een oortje open willen houden voor als iemand opzoek is naar een goed allround paard..
Pff ik moest het toch even kwijt..
.
het klont heel eng en ik wil er nog even niet aan denken! Nu eerst maar hopen dat de antibiotica aanslaat zodat ik niet meer als een hamster door het leven hoef
.
. 

Ik zal mijn oren open houden.
Scum schreef:Kim, die behandeling heb ik ook gehad. Een apex resectie (of zoiets) is dat. Ik heb het niet gevoeld, alleen de geluiden zijn gewoon niet zo leuk. Daarna ook geen pijn van gehad.
Alleen is de kans op slagen maar 50%. Bij mij helaas moest die kies er dus toch een paar weken later uit.
En ik kan je zeggen dat ik blij ben om van dat ding af te zijn!
. Die geluiden brrrr kan ik echt niet tegen. Krijg het spaans benauwd daarvan. Maar een hamsterwang is ook niet fijn
.
.
. Zodra ze weet dat je er een gaat pakken gaat ze al kwispelend voor je zitten
.
Zal m'n oren open houden.
Ik kan helaas geen tweede betalen... Het lijkt mij wel een superfijn paard!
Had vanalles gehaald, dus lekker gesmuld!

maar ga hopelijk dit weekend een weidesleep aanschappen. Koop er zelf maar 1 zodat ik behalve de bak lostrekken hem nu ook eens kan vlakken. Mijn ouders wilde er niet aan maar kan er nu 1 kopen voor weinig geld..
? Was wel koud zeker 

) er weer blij mee

. Volgens hun niet meer te leveren. Ben nu met Divoza bezig en die gaan contact opnemen met BR om te kijken of zij er nog aan kunnen komen. Wat een gedoe weer