Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Fijn dat Frits zijn been weer dun was!
!
dus even een paar keer flink laten opletten met springen zodat hij iets minder een dolletje ervan maakt in de hoop dat hij morgen te rijden blijft in het parcours. Toen snel door naar meneer de fysio, hij zag gelukkig wel verbetering, ik blijf alleen toch wel wat last houden en moest het nu met een creme gaan proberen.... Daarna nog even op Anoes gestapt en die nog even lekker gereden, we beginnen elkaar al wat meer te snappen en ze blijft zo'n fijn gevoel geven
Ik ben helemaal blij met haar
Daarna Jipje door de wasstraat gehaald voor morgen, dus die staat weer netjes en wel er bij. Nog even de laatste spulletjes schoonmaken en dan is alles weer klaar
Mootje schreef:Deze heb ik gekocht: http://www.gpgstirrups.com/prospec-blue-p-132.html Je zet ze tussen je beugelriem en beugel in (ik heb de bow balance)

hij zit heeeeerljk!
Als die niet zou kunnen zou ik wel héél ernstig ziek zijn trouwens
Jij had hem wel al op z'n ergst gezien in Lelystad! tientjeh schreef:Ik heb je adapters gezien Mo! Ben benieuwd of ze je goed aan bevallen, want ik zie het nut er wel degelijk van in.
weet iemand hier zo nog een leuk terrein waar ze ook veel huisjes/smalletjes hebben staan?
Enige nadeel van die gewone vind ik dat ze zo zwaar zijn..,. zou eigenlijk graag kunsstof beugels willen hebben voor het gewicht en dan kunnen daar die tussenstukjes tussen. Ga er alleen niet zoveel geld voor uitgeven terwijl ik nu ook goed functionerende heb. (heb trouwens drie paar GPG's
) Ooit mee begonnen omdat mijn zus haar knie had gebroken en alleen noig met die dingen op het paard kon zitten, denk dus dat ze voor jou ook heel fijn zijn PB. Ik gebruik zelf nu de nieuwste versie die hebben ook een wat korter tussenstukje. En over het gewicht zou ik me niet zo'n zorgen maken, er staat bij dat je dat kan aanpassen maar dat heb ik nog nooit gedaan..........
daar val ik er minimaal altijd 1x af. nee gekheid, Mocht je daar nog een keer heen gaan trainen, zou ik dan evt een keer weer meekunnen?