[SGW] [HK]Liefde voor de SGW, dat nemen we in deel 12 ook weer mee

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

caro29

Re: [HK]Liefde voor de SGW, dat nemen we in deel 12 ook weer mee

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-10 19:12

Ik heb de gpg stijgbeugels. Ik heb er mee gereden toen ik bij Rob Ehrens was en wist niet wat mij toen overkwam. Tijdje later heb ik ze aangeschaft. ik gebruik ze voor springen en cross. Misschien dat ik die ook ooit voor de dressuur koop. Ik heb weinig last meer van mijn knieen en enkels..

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-10 19:35

Wat slordig van de pizza Corien!
Super dat het rijden zo fijn ging Benthe! Succes morgen!
Waar ga je morgen heen Bianca? Succes alvast :) Fijn dat Frits zijn been weer dun was!
Leuk Noor! Het niet prutsen komt mij ook bekend voor, maar als je lekker op vooruit gaat scheelt het al een heel stuk! Succes alvast
Fijn dat je les goed ging Nessah!
Leuk een jack russel Dorien! Ik wil er ook nog een keer 1, vind ik echt superleuke dieren. Hebben ze dit jaar geen M&Z pony's in Bathmen?
Wat is de zwarte toch een draak Anthea!
Dan zit je wel op een mooie locatie qua club Caroline! Ik ben wel benieuwd naar foto's van komend weekend! Balen dat je nog niet kon rijden :(:)
Fijn dat Jer goed ging Noor!
Wow Shanouk, september is idd nog erg ver weg! Logisch dat je dan naar een andere gaat!
Ghehe, slim Bianca! Wel chill dat je voorlopig niet naar school moet!
Leuke foto's Jantine, fijn dat het zo leuk was :D !
Wat fijn voor de organisatie dat je het op deze manier onder de aandacht brengt Marieke! Ik ga er niet heen, heb nog een andere wedstrijd en mijn proefwerkweek begint volgende week ook
Leuke foto Mo! Fijn dat jij het ook leuk vond! Ghehe, shoppen bij een ruitersportzaak die niet in de buurt is, is heel slecht voor de bankrekening! Ben benieuwd naar je jasje!

Ik heb net Ilse haar paard (Zonanta) gereden, ging uiteindelijk wel fijn. Ik ging eerst op Ilse haar springzadel, maar na een paar rondjes heb ik die snel ingewisseld voor mijn eigen bruine. Toen kon ik er al veel meer aan rijden. Toen ik redelijk tevreden was over de dressuur nog even wat sprongetjes gedaan. Morgen rijd ik hem nog een keer, want Ilse zit in Parijs.
Kino ging slecht met rijden. Tsjongejongejonge. Die was zo gek, zo gek. Morgen moet die nog maar een paar sprongetjes doen tussen alles door.
Opa en oma (van vaderskant) zijn morgen 40 jaar getrouwd, dus vandaag laatste inkopen gedaan aan kleren.
Zo eens overleggen, maar anders ga ik even naar de oma van mijn vader. Het is namelijk nog niet zeker of die morgen wel komt, en heb haar in december voor het laatst gezien.

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-10 19:50

@ Mistid Is Kino soms ook gevoelig voor weersomslag net als mijn ruin? Die was erg vervelend door de harde wind vanmorgen.
Dit zijn foto's van de klasse VL van vorig jaar in Neu Versen. Is geloof ik Z hier http://cid-463d5f212ae15d5d.skydrive.li ... =329928673
Aantal sprongen staan daar vast geloof ik..
Ik ga proberen of ik daar volgend weekend kan trainen als ik kan rijden.

edit

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-10 19:54

Caroline, kan je daar altijd zo trainen dan? ben benieuwd hoe jij het daar ervaart, anders is dat misschien ook wel wat voor mij.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-10 19:58

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-10 20:04

Dit is een hele andere wedstrijd dan Uelsen. Heel mooi terrein en heel veel deelnemers/rubrieken. Dit is een groot 3 daags evenement en maar 38 kilometer van mijn stal dus wil daar echt een keer starten.. Ben er een paar jaar terug geweest om te kijken en wil daar echt een keer starten. Uelsen is leuk voor de kilometers en als training.
Volgens de website http://www.ruf-neuversen.de/ kun je er trainen maar nu is de vraag of mensen van buitenaf dat ook mogen. Mijn duits is niet zo denderend dus wil niet in een groeptraining maar zelf trainen. Mijn pa mag morgen even tolken haha

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-10 20:22

lijkt mij ook wel wat om daar een keer te trainen, moet voor mij dan ook niet zo ver zijn!

Mirthe ik ga morgen naar Nieuwe Pekela

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-10 21:45

Deze foto's spreken mij ook veel meer aan Caro! Mooie cross hoor, zou idd fijn zijn als je daar kunt trainen!
Mo & Tientjeh hebben een leuke week gehad en er zijn mooie foto's gemaakt!
Mistid: altijd weer even wennen op het paard van een ander natuurlijk ;)

Ik ben net weer eens uiteten geweest met een vriendin. Zit ramvol, maar was wel errug lekker :9
Morgen maar eens een beetje sporten misschien. Sowieso even naar springles, hoop dat het goed gaat dan ga ik weer vol vertrouwen het L in zondag!

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-10 21:55

@Tientjeh en Mootje: Fijn dat jullie het naar je zin hebben gehad in Ermelo! De foto's zien er ook goed uit! Wie gaven er allemaal les bij jullie???
@Caro: Ziet er wel mooi uit daar in Duitsland! Ben benieuwd of je daar als 'buitenstaander' ook mag trainen.
@Noor: Nu dus even lekker uitbuiken op de bank :P
@Mistid: Balen dat Kino zo druk was, Jipje is ook altijd veel drukker/meer gespannen met harde wind, zo ook vandaag....
@bvw: Heel veel succes en plezier morgen!

Ik heb vanmiddag eerst even een sprongetje gemaakt met Jipje, maar die was eigenlijk net fris en sterk zat :o dus even een paar keer flink laten opletten met springen zodat hij iets minder een dolletje ervan maakt in de hoop dat hij morgen te rijden blijft in het parcours. Toen snel door naar meneer de fysio, hij zag gelukkig wel verbetering, ik blijf alleen toch wel wat last houden en moest het nu met een creme gaan proberen.... Daarna nog even op Anoes gestapt en die nog even lekker gereden, we beginnen elkaar al wat meer te snappen en ze blijft zo'n fijn gevoel geven <3 Ik ben helemaal blij met haar <3 Daarna Jipje door de wasstraat gehaald voor morgen, dus die staat weer netjes en wel er bij. Nog even de laatste spulletjes schoonmaken en dan is alles weer klaar ;)

Voor iedereen die morgen gaat trainen in Minderhout: Heel erg veel plezier en geniet er van!
Ook voor alle concoursgangers: Heel veel plezier en succes!

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-10 00:17

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-10 00:19

Goede nacht :O

tientje en mootje leuk zo'n week! Ben jaloers op jullie!!
Martje ik les er elke week hoorde het idd dat er veel afmeldingen Zijn! Jammer ik moet zelf springen in lisse op een zand bodem.
Mistid lekker gereden dus op het paard van ilse! :)

Heb niet veel onthouden :o

heb een nieuw zadel gekocht vanmiddag tis een Euro riding Titan II :)) hij zit heeeeerljk!
Ga snel slapen morgen wedstrijd dus gelijk de vuurdoop dus ben benieuwd!

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-10 09:37

Mogge,

Ik zag net de uitslag van de cross van Uelsen klasse @ waar ik de foto's van had geplaatst. Van de 16 deelnemers zijn er 7 niet door de cross gekomen....
Ik heb de gpg beugels. Ik heb er meegereden toen ik bij Rob Ehrens was. Reed toen op zijn zadel en met de 1e sprongen wist ik niet wat mij overkwam qua vering. Ik kan nu eigenlijk niet meer zonder springen...
Ik ga even poging doen tot paardrijden want mijn rug lijkt aardig door de middelgang. Daarna naar Neu Versen. Vriendinnetje die aL 10 jaar in Duitsland woont komt ook even. Zolang ook niet gezien maar wel veel msncontact terwijl zij maar 45 min van mij af woont haha

@ corienn. Leuk een nieuw zadel
@ concoursgangers/crosstrainers succes

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-10 09:59

GPG beugels heb ik ook staan. Ik gebruik ze alleen niet. Het ijzeren stuk is voor mij net te langals ik op mijn springzadel zit. Bedenk me alleen u dat ze misschien wel op mn dressuurzadel kunnen.
Tussenstukje lijkt mij ook wel wat, maar ik zag dat ik in de knoei kom met mijn eigen gewicht (moet minimaal 60KG zijn)

Net heerlijk uitgeslapen tot 9 uur. Was wel even nodig. Afgelopen 4 nachten in totaal nog geen 10 uur geslapen....
Ga nu balken verven. Heb nieuwe springbalken gekocht allen die moeten nog geverfd worden. Maakt nogal uit in prijs. Blank is 6,- euro en geverfd is 22,-

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-10 10:02

Die adapters zijn 62mm extra als je je eigen beugels gebruikt. PB, de groene zijn voor een lager gewicht, of kan dat nogsteeds niet uit?

PB, Succes met balken verven!
Corien, Waar heb je het zadel gekocht? Ik ga deze week maar even Godfried bellen!

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-10 10:06

Die zou idd wel kunnen Mo!!
Niet gezien dat hij er ook was voor een gewicht lager :P Als die niet zou kunnen zou ik wel héél ernstig ziek zijn trouwens :Y)

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-10 10:09

Ik heb je adapters gezien Mo! Ben benieuwd of ze je goed aan bevallen, want ik zie het nut er wel degelijk van in.

weet iemand hier zo nog een leuk terrein waar ze ook veel huisjes/smalletjes hebben staan?

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-10 10:10

Rob heeft smalletjes, huisjes en smalle huisjes :P

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-10 10:12

haha ja ik hoopte volgende week nog een keer bij Rob terecht te kunnen op zijn terrein.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-10 10:12

Tientjeh, vrijdag met springen heb ik geen last gehad van mijn knieën na het rijden, terwijl ik dat normaal wel heb!

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-10 10:15

oh kijk, dat is al fijn Mo! Vond het trouwens erg leuk om te zien hoe jou paard vooruit is gegaan in de afgelopen week. Hij is echt fijn gaan lopen en springen!

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-10 10:20

Haha, dank je wel :D Jij had hem wel al op z'n ergst gezien in Lelystad!

billy1

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-10 10:21

tientjeh schreef:
Ik heb je adapters gezien Mo! Ben benieuwd of ze je goed aan bevallen, want ik zie het nut er wel degelijk van in.

weet iemand hier zo nog een leuk terrein waar ze ook veel huisjes/smalletjes hebben staan?

Wendela heeft ook heel veel smalletjes staan!

Ik heb ook de gewone GPG beugels, vind ze ook helemaal ideaal <3 Enige nadeel van die gewone vind ik dat ze zo zwaar zijn..,. zou eigenlijk graag kunsstof beugels willen hebben voor het gewicht en dan kunnen daar die tussenstukjes tussen. Ga er alleen niet zoveel geld voor uitgeven terwijl ik nu ook goed functionerende heb. (heb trouwens drie paar GPG's :o ) Ooit mee begonnen omdat mijn zus haar knie had gebroken en alleen noig met die dingen op het paard kon zitten, denk dus dat ze voor jou ook heel fijn zijn PB. Ik gebruik zelf nu de nieuwste versie die hebben ook een wat korter tussenstukje. En over het gewicht zou ik me niet zo'n zorgen maken, er staat bij dat je dat kan aanpassen maar dat heb ik nog nooit gedaan..........

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-10 10:24

Dorien, Ede durf ik niet meer heen :P daar val ik er minimaal altijd 1x af. nee gekheid, Mocht je daar nog een keer heen gaan trainen, zou ik dan evt een keer weer meekunnen?

billy1

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-10 10:27

Ja hoor natuurlijk! Ik wil volgende week nog of naar Ede of naar Renswoude gaan.

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-10 10:29

Als je weet wanneer, dan laat het maar weten. Dan kan ik kijken of ik dan kan.