rowo schreef:Wie heeft er hier ervaring met bestellen van een BP in Engeland?
Ik.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. 
. 
.
.
. Heb al mn kleren aan deuren te drogen hier haha. Nou even wachten tot hun ook thuis komen van college. 

best veel gekocht in Londen en in Windsor oa:
, wit zadeldekje, zadeldekje van brits team, wolletje voor onder het zadel, een sterretjes patroon , witte dressuurgetten (zie foto) , transportbeschermers + bijpassend deken en ik denk dat het alles is voor mijn paardje
)
.
, het valt niet te regelen met de paarden dit weekend en ook moet ik nog het een en ander doen voor het eind dit jaar, wat ik al had willen doen, maar heb het al vanaf het moment dat ik weer NL ben weer enorm druk met van alles en nog wat, ben alweer toe aan vakantie
... ook voel ik er weinig voor om op vrijdagavond om 23.00 uur nog een keer op de trein te stappen.. Jammer, maar helaas
.
, echt zo balen.. maargoed.. zaterdag gaat er wel een ijzer onder met verbrede takken, mijn eigen smid heeft in ieder geval zijn 'leermeester' (die smid dus) gesproken, want ze kan niet zo door blijven lopen, gaat nu te lang duren. (misschien heb ik ook wel hier hoofdpijn van
).
.. Net trilden de ramen helemaal door het gedreun van het onweer
.

) De tweede proef moest ik bij mijn instructrice. Deze proef ging veel lekkerder, nog steeds de kleine foutjes die ik altijd heb, maar ze was er net lekkerder doorheen. Alleen versprong ze weer precies tijdens de gebroken lijn in galop.