Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
squid schreef:Hè wat jammer nou!
Maar na je co-schappen kun je haar toch altijd weer rustig oppakken. Ik vond het sowieso al knap dat je gedurende je studie bent blijven rijden...Toen ik studeerde ben ik helemaal gestopt. Ik had toen ook geen eigen paard, dat scheelt misschien, maar had er op dat moment albsoluut geen geld voor! Moest al hard werken voor de normale dingen...laat staan paardrijden! Maar gelukkig na mijn afstuderen (8,5 jaar geleden alweer!) direct weer begonnen en 1,5 jaar geleden voor het eerst in mijn leven eigen paard gekocht, na deze zadelmak gemaakt te hebben en een tijdje voor iemand anders gereden te hebben!
Fijn dat je je paard wel gewoon kunt aanhouden en als je straks klaar bent, kun je zo de sport weer oppakken toch?! Eerst even aan je toekomst werken!!
miss_jumpy schreef:veel plezier op concours vast voor dit weekend!
Wollie, is genk dichtbij voor jou of blijf je daar ook slapen?
Scum schreef:Ja, zaterdag is een wedstrijd voor NRPS. Daar mag Oro dus niet heen. Dus hebben we voor Oro een andere wedstrijd uitgekozen.
GvdT schreef:Wollie ik kreeg geen vrij voor donderdag en vrijdag. Anders was ik met Piet Wals mee gegaan.
Jiska schreef:ik ga ook naar genk!! leuke wedstrijd...
sabine, blijf je ook slapen daar? zag op de inschrijflijst dat je geen stal hebt gereserveerd... zou wel jammer zijn, is savonds daar ook altijd gezellig!