[SGW] Het speciale bejaarden sgw-mutsen kletstopic

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

WestBest

Re: Het speciale bejaarden sgw-mutsen kletstopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-07 09:32

Uurtje rijden vind ik ook nog wel te doen. Voorpret op de heenweg en bijkomen op de terugweg Haha!

MissM

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-07 09:36

MJ en MM: jullie hebben natuurlijk gelijk, uurtje valt best mee Haha!

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-07 10:54

squid schreef:
Hè wat jammer nou!
Maar na je co-schappen kun je haar toch altijd weer rustig oppakken. Ik vond het sowieso al knap dat je gedurende je studie bent blijven rijden...Toen ik studeerde ben ik helemaal gestopt. Ik had toen ook geen eigen paard, dat scheelt misschien, maar had er op dat moment albsoluut geen geld voor! Moest al hard werken voor de normale dingen...laat staan paardrijden! Maar gelukkig na mijn afstuderen (8,5 jaar geleden alweer!) direct weer begonnen en 1,5 jaar geleden voor het eerst in mijn leven eigen paard gekocht, na deze zadelmak gemaakt te hebben en een tijdje voor iemand anders gereden te hebben!

Fijn dat je je paard wel gewoon kunt aanhouden en als je straks klaar bent, kun je zo de sport weer oppakken toch?! Eerst even aan je toekomst werken!!

Ik heb de luxe dat mn paard bij mn ouders staat en dat zij er heel veel voor doen. Het kost me gelukkig dus niet veel geld en ik kan Nick ook gewoon houden.
Over 2,5 jaar hoop ik weer meer tijd te hebben voor serieus werk.
Ik ga wel nog zo veel mogelijk in de weekenden naar huis om gewoon lekker te rijden. Maar misschien blijkt dat toch zo mee te vallen dat ik volgend jaar nog wel een paar crossen kan starten hoor...

Miriam

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-07 14:38

Nickeltje: Niet te snel die deur dicht trekken hoor! Dit jaar heb je toch ook veel alleen in het weekeinde gereden en dat ging toch ook goed? Misschien valt het allemaal best wel mee!

Tal & MissM: Wat fijn dat jullie weer op pad mogen! OK dan!

Gaat er nog iemand van hier naar Genk dit weekend? Ik ga wel, moet vrijdag om 11.20 dressuren, za is het springen en zondag de cross. We maken er een lekker weekendje weg van! Ook een beetje ter compensatie van Ede en minderhout......

Altos

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-07 14:40

Klinkt leuk Wollie! Veel plezier en succes.

Miriam

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-07 14:43

Als het droog blijft lijkt het me ook heel leuk! Er zijn ook wel bekenden maar geen bekende bokkers geloof ik.... Dat vind ik dan wel weer jammer....

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-07 14:54

Veel succes Wollie. Wij gaan zaterdag met Kaatje naar St. Oedenrode en zondag met Oro naar Cromvoirt.
Dressuurmuts uithangen dus.

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-07 15:02

veel plezier op concours vast voor dit weekend!
Wollie, is genk dichtbij voor jou of blijf je daar ook slapen?

Miriam

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-07 15:05

miss_jumpy schreef:
veel plezier op concours vast voor dit weekend!
Wollie, is genk dichtbij voor jou of blijf je daar ook slapen?

Is best ver weg dus blijven er slapen. We gaan er heen op aanraden van Jan eigenlijk dus ben benieuwd!

Scum: Succes op wedstrijd dit weekend! Is er een bijzondere reden dat jullie niet met twee paarden naar dezelfde wedstrijd gaan?

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-07 15:06

Wollie ik kreeg geen vrij voor donderdag en vrijdag. Anders was ik met Piet Wals mee gegaan.

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-07 15:35

Ja, zaterdag is een wedstrijd voor NRPS. Daar mag Oro dus niet heen. Dus hebben we voor Oro een andere wedstrijd uitgekozen.

Miriam

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-07 15:52

Scum schreef:
Ja, zaterdag is een wedstrijd voor NRPS. Daar mag Oro dus niet heen. Dus hebben we voor Oro een andere wedstrijd uitgekozen.

AH, logisch.....

GvdT schreef:
Wollie ik kreeg geen vrij voor donderdag en vrijdag. Anders was ik met Piet Wals mee gegaan.

Ik moet do nog wel werken en we willen pas vrijdagmorgen vertrekken. Jammer dat je er niet bent!

dyaco

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-07 16:11

He scum naar cromvoirt lees ik dan rijd ik waarschijnlijk tegen jou !! Moet nl als eerste startten in het M1 in iedergeval suc6 alvast !

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-07 16:15

Leuk! Ik ben volgens mij als nr. 13 aan de beurt.

dyaco

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-07 16:16

ik ga onder de man hoop dat ik optijd weer terug ben dan kan ik je zien rijden en dan zal ik wel even zwaaien (naar je proef natuurlijk Bloos )

sfranken

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-07 18:30

Ik kom ook weer eens binnenvallen. Alle jarigen van gisteren nog gefeliciteerd.
Ik ga ook in Genk starten. Ik moet vrijdag om 11.28 dressuur rijden. Ik was er van uitgegaan dat ik laat moest rijden. Wordt dus een druk dagje morgen....

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-07 18:35

klinkt leuk missm!! Tong uitsteken

uurtje is ook wel te doen joh Knipoog

ben vandaag op concours geweest... en nu een rode kop van de zon Haha!
moest vanmorgen snel snel...eerst de schimmel in het Z in ring 1.... die liep super braaf, maar zat verder weinig actie in (tja alleen in de dubbel en 3 sprong waar ze niet op terug springt...daar had ik dus ook een fout Lachen ) toch tevreden! maar wel raar opeens een braaf paard onder je kont Bloos
daarna snel flemmingh gepakt, die heb ik in ring 2 en 3 eens de zweep van dichtbij laten zien Bloos! en zij mij haar voorbenen Hamer

en toen schimmel gepakt voor 2fasen... beetje het gevecht aan gegaan...en springen Bloos! Haha! was echt mijn schimmeltje weer Haha! parcours half verkend en hup de ring in Bloos 1e fase foutloos, 2e fase ook... mooi snel kunnen draaien! en ze sprong mooi van de grond...! uiteindelijk 2e prijs !! Haha! uiteraard super trots op mijn schimmel!! ze kreeg ook 2x in een interview (naja ik heb maar voor mijn schimmel gepraat Knipoog )

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-07 18:53

Haha!
Vandaag hebben we alle plaatsen voor coschappen moeten verdelen... Ben er heel gunstig vanaf gekomne geloof ik.
Heb er 4 in het LUMC, das 5 minuten fietsen.
3 in Rijnland ziekenhuis, das een kwartier en dan nog eentje in Gouda. Das wel wat verder weg, maar ik heb gehoord dat dat met openbaar vervoer heel goed te doen is.
De laatste 2 co´s moeten nog ingedeeld worden, maar dat gebeurt tegen die tijd pas.
Ben wel heel tevreden dat ik alle coschappen op 1 na in Leiden heb kunnen krijgen.
Anderen zitten in Den Haag, Gouda, Alphen aan de Rijn, Zoetermeer, Krimpen aan den Yssel... Bloos

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-07 18:57

Lekker nickeltje, dat scheelt echt veel tijd! Ja Ik zit in een dipje op dit moment Clown Ben de hele dag afgezeken en kon werkelijk niets goed doen. En het irritantste is dat je er ook nog helemaal niets aan kan doen...
Heb ook nog dienst vanavond met de betreffende arts dus ik hoop eigenlijk dat er niets gebeurt vanavond Bloos

Lekker van je schimmeltje BT! En jij kan gewoon niet tegen brave paarden Knipoog
Wat deed die flemmingh dan? Misschien toch even een stapje terug doen, is natuurlijk allemaal best snel gegaan voor zo'n groen dier.

MissM: gefeliciteerd Haha!

Talida en missmuts: fijn dat jullie weer van stal weg kunnen Ja

En de rest ben ik vergeten, heb deel illegaal op stage bijgelezen en nu de rest Clown

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-07 19:33

Wollie, het is wel balen. Nokere gaat ook al niet door omdat er geen nederlandse ruiters aan start mogen komen in de B (nederlandse L) en Brugge is mijn werk weekend en krijg ik ook geen vrij. Donderdag is voor ons echt noodzakelijk om weg te rijden.
Leve de reorganisatie en de vakantie

Talida, fijn dat je nu weer weg mag met Tal.

Jiska

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-07 20:01

ik ga ook naar genk!! leuke wedstrijd...

sabine, blijf je ook slapen daar? zag op de inschrijflijst dat je geen stal hebt gereserveerd... zou wel jammer zijn, is savonds daar ook altijd gezellig!

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-07 22:16

arme gomir Ach gut
ik zou zeggen tanden op elkaar en doorgaan, het wordt heus weer beter!!

Miriam

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-07 22:43

Jiska schreef:
ik ga ook naar genk!! leuke wedstrijd...

sabine, blijf je ook slapen daar? zag op de inschrijflijst dat je geen stal hebt gereserveerd... zou wel jammer zijn, is savonds daar ook altijd gezellig!

Leuk Jiska, kunnen we misschien eindelijk eens meeten! Ik heb je wel al een paar keer zien lopen op wedstrijd maar dan weet ik nooit wat ik moet zeggen...
Ik vind het trouwens wel een enorme aanslag op mijn portomonnee zo'n weekendje!!!

TeZzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-07 22:59

Doei! Ik kom me hier weer melden als jullie het niet erg vinden Bloos
Het andere topic gaat me net iets te snel en hier zitten ook meer mensen die ik ken. Heb braaf de laatste paar bladzijdes bijgelezen, maar weining onthouden Bloos

SGWukkie, Floor, Renske en Bitwise nog gefeliciteerd! Haha! Beetje laat misschien maarja..
BT: gefeliciteerd met je prijs! Lachen
Wollie: ik weet nog niet of ik mee mag dit weekend.. ouders zijn aan het denken Tong uitsteken

sfranken

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-07 23:12

Jiska, ik heb toch nog een stal gereserveerd. We hebben de caravan niet dat weekend maar nu zitten we in een hotel nog geen 2 km van het terrein. Duzzzz, laat maar komen dat mosselfeest OK dan! Rolleyes Ja