Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Dat ben ik zo gewend
miss_jumpy schreef:maar waar stond die "lie" dan voor
. Ik had eerst stuk of 10 andere opties..maar die hadden andere mensen ook al bedacht
.
. Halster opeens kapot, net ff nieuwe gehaald..haha..felpaars..
Talida schreef:Heb me opgegeven voor Stompwijk, voor de verschrikkelijke hoogte van 40-50 cm! dat moet toch allemaal in 1x lukken na Vlietlanden
Maar ik ga pas hoger als zij aangeeft dat ze er net zo makkelijk overheen gaat als langs, ipv zoals nu andersom
voor de niet kenners vanhet logo: kijk op de avater van BT. Het is ca 10 x 10 cm groot.

Maar t duurt vaak wel langer voor ze door hebben dat ik eik gewoon Angela ben 

CarpeDiem schreef:Ga de boeken van MM maar eens bundelen en naar t postkantoor brengen.
Ik ga Pablo zo rijden, hij is sinds gisteren weer officieel aan het werk. Zijn conditie is wel wat minder, dus er ligt wat werk te doen.
Het is idd liëlle
Talida schreef:Biertabje schreef:dekje met naam paard erop! vogens had ik dit keer eens ingevuld :Muismaar ook zomaar iets anders kunnen zijn
Het was idd Muis, maar je kan nog wat anders opgeven hoor
! Wat een gemuts
!! Hahaha!
!
!
. Miep. Maar daarna goed aan het werk gezet en ze liep op laatst erg lekker. 
)dan dat ik hem op bokt zag staan 

en daarna Redday nog rijden

Wilde weer 1 van KL maar die hadden ze weer niet in mijn maat. Ja alleen een grijze maar die is zo somber. Dus een PK gekocht! Wel een bombermodel.
..