[SGW] [HK] SGW #19: Three Phases, Two Hearts, One Passion...

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

caro29

Re: [HK] SGW #19: Three Phases, Two Hearts, One Passion...

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-12 17:32

SAP is een rotprogramma..
Mijn moeder had ergens lezen dat Parcival iets met een pees had.
Ik weet niet wat mijn vetpercentage is. iig heb ik teveel vet. Ik ben 1.74cm en wil er tussen de 5 en 10 kg af en zit nu pas op 4. Het schiet niet op. Vetophoping zit om mijn buik, kont en bovenbenen.

@ SM ben er ook blij mee. Iets anders dan wat ik gewend ben maar 3 weken vakantie vind ik wel genoeg!
@ TG veel plezier morgen
@ Leliaardje weer zo een knap veulen. Is die van jezelf?
@ Mister T gefeliciteerd

Kris

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-12 17:48

Iedereen gefeliciteerd met alles :D :D :D

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-12 17:49

Caro: wat fijn joh!!! Gefeliciteerd *\o/* .

Roos en Rebel zijn allebei van mezelf. De moeder van Roos staat al heel lang bij een vriendin van me. Hoort daar een beetje bij de eigen kudde. Zo nu en dan fok ik er een veulen mee. Heb er ook een drie-jarige merrie van lopen.

bvw: ik denk dat deze ook mooier uit de kreukels komt. Heb ook al een leuke galopfoto gekregen <3 .

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-12 17:58

Siobhan, Jou had ik al gefeliciteerd op FB :P
Caro, Wat ontzettend *\o/* dat je weer een baan hebt!
Lelie, Weer zo'n leuk veulen! En wat heeft hij grote oren :D

Zo, Ik heb net mijn planten onder een afdakje gezet, want er komt mij een partij noodweer aan! Het is buiten echt ontzettend broeierig hier, bah!

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-12 17:59

verstandig Mo!
Ik had al snel mijn paardjes gevoerd, hou er niet van om dat in de regen te doen :+

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-12 18:14

Fijn dat het relatief goed nieuws is Bianca, alsnog heel veel sterkte.
Verder veel geneuzel over kleding. ;)
Gefeliciteerd MisterT!
Super van je nieuwe baan Caro!

Hier beetje rotdag. Kreeg vanochtend te horen dat een studievriend uit Groningen zelfmoord gepleegd heeft... Altijd naar maar helemaal als er in het verleden al eerder bepaalde dingen gebeurd zijn. Wil dus graag het bos in met What, even uitwaaien. Maar met het weer wat op komst is.. :\

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-12 18:18

Hè Sannn wat een rotnieuws, sterkte.
Caro en mrT van harte.

Tegengestelde berichten zo..

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-12 18:19

Jeetje Sann dat is heftig om te horen zeg! :(:)
Vorig jaar (januari 2011) heeft jongen van school zm gepleegd... week voor de kerstvakantie had ik nog met hem samen naar het station gelopen en was hij helemaal trots op zijn nieuwe gitaar en vertelde er aan 1 stuk door. Altijd schrikken dat soort verhalen! En dat weer, balen ja!

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-12 18:19

Super Caro! Gefeliciteerd!!!

San: wat een naar bericht zeg! Heel veel sterkte. :(:)

Bianca: Super dat het bericht redelijk positief was!

Ik heb heerlijk getraind met Hetje! Laatste keer was in maart en dat leek er totaal niet op, maar nu was het weer helemaal fijn. Hij gaat in Ermelo even rondje L HC en in Nokere M.

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-12 18:22

Gezellig Lau, ik ga ook rondje L HC in Ermelo. Twijfel nog over Nokere... Hetje krijgt dus geen carriere als springpaard? ;)

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-12 18:24

Sannn :(:) Heftig zeg!
Lau, Fijn dat Het zo goed te sturen was in Minderhout!

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-12 18:25

Caro, super, gefeliciteerd!
Siobhan ook gefeliciteerd!!
Sann, wat een verschrikkelijk bericht!
Bianca, ben jij er zo ook te helpen? Weet niet of je het leest, maar wil je anders de springvorm even meenemen :+ ?

Chall is weer wit (of grijs, iig niet meer bruin) en liep fijn, Beau is nogsteeds donkerbruin ( :+ ) en liep ook fijn.

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-12 18:28

Oh, Sannn, wat een akelig bericht! Bah :(:) .
Mistid: gaat het goed met Chall? Heeft hij/zij nog streken of is dat over?

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-12 18:33

Koeien zijn nogsteeds heel eng. Vooral toen ze allemaal ineens opsprongen omdat pap de crossauto aanzette. Helaas was ik toen net aan het rijden en heeft Chall ff een rondje zonder mij gedaan. Verder gaat hij echt onwijs goed. Zat (en zit) wel veel werk in. Hij wil nu eindelijk in hetzelfde tempo, met hetzelfde ritme naar de sprong toe, en na de sprong in hetzelfde ritme & tempo weer verder. Rijd elke dag afstanden met balkjes, want ritme had hij totaal niet meer. Galoppeerde hij, dan ging hij zo hard dat we bijna over de kop sloegen. Volgens mij heeft de vorige eigenaresse dat niet zo vaak met 'm gedaan. Inmiddels heeft hij ritme en kan ik ook schakelen in galop, en gaan we niet meer bloedhard :+

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-12 18:34

hoi hoi

@ Beli als ik zie dat een paard niks voor mij is of ik hem niet vertrouw stap ik ook niet op. Vind het dan ook zonde van mijn tijd maar ook van de tijd van de verkoper. Al moet ik eerlijk zeggen dat het ook nog wel wat overtuiging van Geert en de oude eigenaren van Zeus kostte om mij op Zeus te krijgen. Het was voor mij op dat moment erop of eronder, of ik zou een fijn paard ''krijgen'' of ik zou stoppen met rijden. En als je op dat moment 17 kleuren schijt dan is het niet ''leuk'' om op een 3.5jr vrolijke ruin te stappen van 1.75m. Het was dat hij bij kennissen van mn ouders stond en dat die mij echt konden verzekeren dat hij leuk was en blij maar zeker betrouwbaar... ben opgestapt, reed er mee weg en ben zielsgelukkig met hem <3
@ Leli gefeliciteerd met het veulen! :D Wat een mooierd!
@ Roos _O- ik moest zo verschrikkelijk lachen om deze opmerking van Jantine, (jou quote) ze reageerde zo heeerlijk nuchter en precies goed! :') Sorrie dat we niet eerlijk waren :D Y;(
@ Texelse heerlijk een paar daagjes helemaal niks, geniet er van!!
@ Mootje heeft goed geluisterd en een goeie panty aangetrokken! En een truttige kledingstijl hahaha (jou woorden!) Je mag wel wat boobie van mij... al ben ik zielsgelukkig dat er tijdens de zwangerschap niks bij is gekomen qua boobies...
@ Noor loop jij er zo bij op een werkdag??? Wat mooi! Als ik zoiets aan zou trekken zou iedereen aan mij vragen waar de bruiloft is waar ik heen ga :oo Vind het echt super mooi!
@ BVW spannende dag, hopen op goed nieuws meis, ik duim voor je! Gelukkig redelijk goed nieuws dus.
@ Annetje balen dat Vies zo'n stuiterbal was en je hem niet aan kon, geeft ook geen veilig gevoel dan. Een keer flink flossen of juist een rot schop verkopen helpt ook niet? Ik wil best met een paard over de weg maar straf ze zeker als ze zo flauw doen als Vies. Zeus is soms echt wel baldadig maar ik heb gelukkig nooit het idee dat ik hem niet aan kan. En als hij te gek wordt dan krijgt hij een kriebeltje tussen zn ribjes :o
@ Vief haha ik snap Joost wel, ik ga ook echt niet in een tent slapen :7
@ Caro gefeliciteerd!!! Fijn voor je!
@ Sannn heel veel sterkte, wat een verschrikkelijk rot nieuws

Sussie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-12 18:35

Caro: gefeliciteerd! Fijn dat je toch al weer snel een nieuwe baan hebt!
Sann: wat een naar bericht! Sterkte!
Laura: fijn dat je lekker getraind hebt met Hetje
Siobhan: gefeliciteerd!
Lelie: Gefeliciteerd met het veulentje! Altijd mooi dat jonge grut.
Mootje: heeft haar plantjes gered van het noodweer.
SM: balen dat je verslag niet goedgekeurd is.

Ik las zojuist een naar berichtje. Een paard wat wij vanaf veulentje gehad hebben en later vierjarige verkocht hebben is ingeslapen. Er was zo veel mis met het arme beest dat er niets anders op zat dan hem te laten gaan. Gelukkig heeft de huidige eigenaresse haar verantwoordelijkheid genomen en hem laten gaan. Heb er toch wel een traantje om moeten laten. Het was zo'n lief beest!

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-12 18:42

Noor, zo netjes is Noor haar outfit toch niet? Zoiets draag ik ook bijna altijd, maar dan zonder colbert... Is de kledingstijl in de achterhoek zoveel anders dan :o?
Wat sneu Sussie, maar idd wat je zegt... Beter dit dan dat hij in het handelcircuit ofzo terecht komt!
Mirthe :+

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-12 18:44

Mootje schreef:
Noor, zo netjes is Noor haar outfit toch niet? Zoiets draag ik ook bijna altijd, maar dan zonder colbert... Is de kledingstijl in de achterhoek zoveel anders dan :o?
Wat sneu Sussie, maar idd wat je zegt... Beter dit dan dat hij in het handelcircuit ofzo terecht komt!
Mirthe :+

Ik denk dat je mij bedoeld Moo? Ik weet niet of de kledingstijl in de achterhoek anders is maar voor mij persoonlijk is zoiets heeel erg feestelijk/netjes :)

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-12 18:46

Ohja, zie dat ik 2x noor heb neergezet :=
Inmiddels zeggen mijn collega's er niets meer van.... Eerder was het "ga je solliciteren" :+

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-12 18:46

Dat is altijd naar Suzie!
San: Ik moet hoe dan ook een paard verkopen en aangezien Hetje het oudste is vrees ik dat hij het wordt. Verder kijk ik hoe het nu gaat. Of ik moet heel snel een baan voor 24uur vinden wat netjes betaald, dan kan ik ze alle drie houden. Maar parttime werk is momenteel heel moeilijk te vinden.
Mirthe: Wanneer neem je hem mee op concours? Balkjes heb ik ook altijd veel met Chal gedaan. Hoog en breed is het probleem niet bij hem, maar tussen de hindernissen in is lastiger.

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-12 18:47

Vief ik snap joost ook helemaal bij het woord tent krijg ik al de neiging om weg te rennen
Leli gefeliciteerd met je veulen
Caro gefeliciteerd met je nieuwe baan
Mistert gefeliciteerd met je afstuderen
San en sussie allebei sterkte

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-12 18:57

Balen Lau :(:)
Hier regent het inmiddels... Alle lampen staan al aan in huis :')

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-12 19:00

MisterT gefeliciteerd! Zal wel heeeerlijk gevoel zijn!
Kris heeft geen vet meer lees ik :P
Leli schattige foto's
MM ik denk inderdaad dat ik zelf iets te lief ben. Volgende keer (hoop maandag te aan) ga ik met het mes tussen mijn tanden en een flinke dot gas geven. Kijken of hij dan normaal kan doen.

Vandaag Viesje maar de energie kwijt laten raken door wat te springen. Ging uiteindelijk heel fijn en beheerst. Vooral linksom kan ik hem mooi laten wachten, kort laten komen en dan springt hij voor mijn gevoel ook fijn over de rug. Na de sprong is er dan meteen controle. Rechtsom wil hij nog wel eens vastpakken, dan gaan we te vroeg af, drukt hij zijn rug weg en ben ik na de sprong ook nog even aan het zoeken. Vandaag mooi afgesloten met een hoog kruis rechtsom waarbij het netjes te rijden bleef :) Volgende keer misschien eens een steilsprong neerzetten, kijken hoe hij dan reageert, maar eerst dat buitenrijden fixen!

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-12 19:05

Mirthe, fijn dat chall vooruit gaat!

sussie: dat is wel sneu zeg! Wel goed van de eigenaresse, zou het vaker zo willen zien.

MM hoe gaat het met de beeb in de buik? Niet meer zolang he? En hoe gaat het met Geert zijn enkel?
In een ander topic vorige week een vrouw, gelanceerd van het paard, door enkel gegaan en ook dwars door midden. Alleen iets meer geluk gehad dan Geert. Heeft nu zwemgips... ze gaat precies morgen voor 8 dagen op vakantie naar Marokko..

Edit: vanmiddag even een nieuwe tas gekocht *\o/*
Afbeelding

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-12 19:07