Het is veels te mooi weer om binnen te zitten
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

alleen vanmiddag zit ik binnen op een plek waar ik heeeeeelemaal niet binnen wil zitten..... Auw, auw, auw....
Filmpje is trouwens van het eerste rondje, je ziet dat hij daar nog iets op het water kijkt, maar later ging hij daar ook keurig in hetzelfde ritme door.
Al met al een goed gevoel aan over gehouden.
Ze moesten wel tegen Onderdijk. De vrouw van de desbetreffende trainer liet zich ook nog even gaan joh, mijn hemel. Echt zo'n Anita/Sjaan, met van die geblondeerde haren en veel te strakke kleding
Die trainer had laatst nog aan vriendje gevraagd of hij bij die club wilde komen voetballen (omdat we daar nu dus wonen), maar hij heeft de beslissing zo wel heel makkelijk gemaakt 

Krijsen joh! Ik kreeg natuurlijk spontaan een lachstuip, moest ik nog uitkijken dat ze niet achter me aan kwam ook
vanmiddag dus weer naar het ziekenhuis?
, had het dus verkeerd begrepen; staat overigens niks van in de krant.
(maar zonder lach) 

Daarvoor even lekker eten met Sim, Karen en Roos. Sannn schuift later aan 
.
.
.
.
.
Alleen met springen ging haar hartslag wel echt omhoog. Binnenkort komt er een nieuwe op de markt, die wat leuker geprijst is. Dus dat maakt het wel interessant.
.