Van harte Geert en Marijke, ik stuur je in de komende dagen even een Pbtje. Maar vind het fantastisch voor jullie. Ook alvast op deze manier de felicitaties van Noor, die reageert morgen wel even verder zegt ze nu door de telefoon (ooooohhhh wat veskrikkeluk pittug.....). Ben vanavond mee geweest naar de verloskundige, alles gaat prima. Suus moet nog 3 maanden dus het schiet op.
muts_marijke
Geplaatst: 21-12-11 22:06
oooh dat schiet echt al op Margreet met Suus!!! Weet nog dat jullie het hier vertelden! Ikke kanne nu al nie meer wachten
@Heleen: wat een tegenvaller Heleen. Het leek in het begin toch niet zo ernstig? @Marijke: wat leuk al die enthousiaste reacties!! @Margreet: fijn dat het allemaal goed met Suus en en de uk.
haha kaartjes vond ik geweldig om te lezen op het kraambed. Verder kan je ook niet veel. telefoon en afspraken maken bij manlief. haha
bianca1980
Geplaatst: 21-12-11 22:57
Marijke @ gefeliciteerd en uiteraard ook papa geert ..
viefdepief
Geplaatst: 21-12-11 23:01
Marijke gefeliciteerd!!
:)
Margriet: Wat fijn dat je vriend weer thuis is Kim: Dat schiet ook al wel echt op met Sofietje!!
Ik zit in de trein naar huis. Hele gezellige vriendinnendag gehad
Sim
Geplaatst: 21-12-11 23:32
muts_marijke schreef:
11 weekjes. en ik weet het al een hele tijd, vanmorgen voor het eerst het hartje gehoort en nu mag ik het vertellen van Geert
Wat heerlijk dat je het eindelijk mag en kunt vertellen Marijke! Hoef ik ook niet meer bang te zijn mijn mond voorbij te praten.
CoriienRN
Geplaatst: 21-12-11 23:34
Goede avond!!
Marijke gefeliciteerd meid! en geert ook natuurlijk! Vief ga je nu samen wonnen met je vriendje? lau lekker lessen met de kerels Eef gekke beesten heb jij ook he Bianca ik vind (denk ik) de M2 wel leuker idd sneller alles achter elkaar Sanuri hij kent zijn oefeningen eerst de kringkampioenschappen rijden Evie danny krijgt ook een check volgend jaar de tandarts
Vandaag les gehad van iemand die weer les krijgt bij bastiaan de recht, aan de hand werken erg leuk om te doen jack reageerde eeerug goed volgende week weer.
Gister avond Serious request geweest aaardig vaak op tv geweest morgen avond weer vrijdag nachtje over en zaterdag eind feest
Marijke: wat leuk!!!! Van harte gefeliciteerd!!! Margriet: fijn dat je vriend weer thuis is!
Dat was mijn korte reactie weer. Mag vandaag van 7 tot 13u werken en daarna nog van 18 tot 23u. Ben benieuwd wat voor chaos het vandaag is in de supermarkt.
marijke nog steeds helemaal hyper??? TG/rapss weer aan de galop!!! Geert dus geen traag zaad
Ajax... tsjah... bestuursperikelen, supporters-rellen en nu dit..., en dan hebben ze het over een levenslang stadionverbod, dat is eerder een cadeau als een straf...
Goed dat ze gestopt zijn, laat nu de KNVB zich maar uitspreken over het vervolg...
Marijke & Geert, van harte gefeliciteerd. Wat een leuk nieuws Sussie, druk dus! Bijna beginnen met je nieuwe baan toch? Corien, werken aan de lange lijnen of iets anders? Leuk dat Jack het goed deed
Jer had gister de motor weer aan... Bak was wel perfect! Gewoon nog steeds niet naar de binnenbak geweest
AntheaV
Geplaatst: 22-12-11 09:47
Goedemorgen!
Marijke: Gefeliciteerd Texelse: Jij ook gefeliciteerd Sussie: Succes met je drukke dag TG: Super dat je weer gegaloppeerd hebt Ajax heb ik niets van meegekregen... Maar volgens mij ben ik daar niet rouwig om
Evony
Geplaatst: 22-12-11 09:48
CoriienRN schreef:
Vandaag les gehad van iemand die weer les krijgt bij bastiaan de recht, aan de hand werken erg leuk om te doen jack reageerde eeerug goed volgende week weer.
Ah wat leuk, Bas is mijn neef
Moet zeggen dat ik ook altijd verschillende oefeningen mee pak om het paard lossen te maken en heb er ook zeker baat bij.
Goedemorgen trouwens!
TeeGee
Geplaatst: 22-12-11 10:22
Goeiemorgen!
Margriet, wat super fijn dat je vriend weer thuis is. Hoe gaat het nu?
Heleen, wat een tegenvaller zeg. Wat heeft hij precies voor blessure? Wat en aan welke pees?
Vandaag nog werken en dan volgende week donderdag pas weer