heb zo'n schurft aan dressuurwedstrijden maar dat word vast minder als het beter gaat. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
heb zo'n schurft aan dressuurwedstrijden maar dat word vast minder als het beter gaat.

?
.
). Kwa oefeningen wist ik dat Sofie er gewoon klaar voor was, maar was voornamelijk bang dat de jury Sofie gewoon niet wil zien in een Z dressuur ring als springpaardje. Dit viel vandaag met de jury's mee! Eerste proef ging heel fijn, lekker kunnen rijden en 216 punten. Tweede proef was Sofie een beetje chaggo en gingen er wat dingen mis. Aangaloperen in de uitgestrekte draf, keertwendingen om de middenhand en dat soort dingen. Hier hadden we net geen wp, 201 punten. Toch wel heel tevreden gevoel over ons debuut
.
. Op dit concours hadden ze alle deelnemers van de dressuur die de eerste proef 1e waren prijsuitrijking in de springring. Pff en Sofie was zo gek als een deur met een deken op en in de springring, met muziek. Die begon alle kanten op te springen
raar beest.
. 
Praten over 1* wedstrijden...Ik ben al blij als ik heel over de finish ga komen in de B!!!
Alleen lochem vind ik waardeloos voor het springen