Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Kreeg nog wel complimenten dat ze op haar "goede" stukken ontzettend fijn eruit zag haha. Beetje jammer dat ze dat niet gewoon de hele tijd kan doen. Ze doet het ook alleen maar op de club, thuis en op concours doet ze dat helemaal niet. Volgende keer gaat het vosje maar weer mee.
Leuk dat HTC er misschien heen gaat.
Kon gewoon weer verder gaan waar ik woensdag was gebleven 
Nu ff wat dingetjes regelen, bijvoorbeeld bellen voor mijn E rijbewijs. De rijschool waar ik wilde lessen had pas weer in september tijd
Vanavond naar de Vlietlanden, want vriendin is pas om 6 uur klaar met werken.
Waar ga je allemaal springen dan?
Ze is ook pas met 5 onder het zadel gekomen, ik denk dat het allemaal wat makkelijker was gegaan als ze gewoon met 3,5 was beleerd. 
Snoekiej schreef:Haha, ik dacht echt dat ze 3 was ofzo AntheaMaar echt een dondersteen dus!
Ze is op de club gewoon altijd heel vervelend met dressuur. Ik ben nog een paar keer over een stapel banden gesprongen (met dressuurzadel op een paard dat nog wel eens wil ontploffen na de sprong
) en daarna was ze wel een stuk braver. Ze vind dressuur denk ik niet zo leuk
ik vind dat lijstje met namen dat Lielle opnoemde erg leuk 

bvw schreef:bij ah managers moet ik altijd aan de ah reclames denken met die maffe manager....

TeeGee schreef:Ik heb eindelijk mn B&J ijsje!!!![]()
![]()
?

Ik had mij voorgenomen om de walles (als hij zo druk was) te skippen. Met de walles was hij juist braaf.. (op een paar akkefietjes na: Foto's komen nog). Hele steeple gedaan, maar meneer wilde erg graag omkeren en achterwaarts. Ik moest een soort van mini-volte maken om weer invloed te krijgen, wat ook goed lukte, want hij had de hele steeple gesprongen, ook de dikke dubbel
:
Althans, die moet ik nog betalen!
heb er nu al zin in, het is idd niet heel goedkoop. Maar volgens mij is het het dubbel en dwars waard