Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
squid schreef:Citaat:Het lijkt me namelijk een mooie afsluiting van mn SGW tijd...
Hoezo? Ga je stoppen met crossen?
Zat daarom je zusje er in Ede op?
Van harte gefeliciteerd allemaal die jarig zijn vandaag!!!

Altos schreef:Hey Scum, ik zie dat jullie zondag ook naar Cromvoirt gaan. Das toch een eindje uit de richting voor jullie niet? (voor een dressuurwedstrijd dan)

)

Dan hoor je ze smoezen, met pennen klikken en met voeten rommelen 
Op het werk begint het wat rustiger te worden nu een hoop problemen met het nieuwe systeem ijn opgelost. Daarnaast zijn bij ons op de manege de ponykampen weer begonnen, en ook daar help ik een handje mee. Tel daar nog eens een nieuwe relatie bij op met vriendje in verweggistan, en je houdt niet zoveel tijd over...
Leuk manspersoon tegengekomen bij vrienden, maar hij woont wel op een uurtje rijden met de auto.... is dus een beetje passen en meten af en toe (maar dat heb ik er graag voor over
)
, ergens over de grens!
Citaat:Ik denk dat ik volgend jaar door mn coschappen niet genoeg kan rijden om Nick voldoende op conditie te krijgen om serieus te kunnen crossen.
Mn zusje vindt het wel heel leuk om op Nick te rijden maar zij zit van augustus tot eind februari in Zuid Afrika, dus kan helaas Nick ook niet rijden....
Ik hou dus rekening met het idee dat dit voorlopig mn laatste cross seizoen is...