Scum schreef:Sinterklaas is alweer terug in Spanje![]()
Haha

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Scum schreef:Sinterklaas is alweer terug in Spanje![]()
Scum schreef:Volgens mij een ziekenhuisserie, toch? Net zoiets als ER?
AntheaV schreef:Beterschap Hilde![]()
JJ: Beterschap voor Kripton. Fijn dat hij vandaag in stap wel weer goed liep
Ik ben nu ook bezig met huiswerk. Moet een stukje lezen van maar 4 bladzijdes maar ik kom er gewoon niet doorheen. Heb nu alles gelezen maar geen idee wat er nu eigenlijk stond
gomir schreef:floor01 schreef:Pff na zo een heftige Grey's anatomy heb ik gelijk de neiging om daar maar meteen te gaan weg snotteen bij Gillmore girls... Helaas heb ik nog een tentamen te gaan....
Heb ik dus wel gedaanLekker tussendoor de paarden al gevoerd dus hoef er nu niet meer uit. Douchen en naar bed, wilde alleen heel even snel op bokt kijken en mijn mail doen
Kwart over vijf weer op
Heb volgens mij nog nooit zoveel tv gekeken als de afgelopen 1,5 weekHoefde ook alleen maar even het natuurlijk beloop van HIV-infectie op te zoeken en dat was met tien minuten klaar. (stond vanmiddag nog al dom te kijken toen een arts over een patiënt zei dat het weleens bij HIV zou kunnen passen dus dat ben ik toch maar even gaan nazoeken
)
Vief: Wat ontzettend naar voor jullie zeg! Heel erg veel sterkte toegewenst
Anne: ik las net in een ander topic ditCitaat:nee, vastzet rubber werd van 50 cm opeens 2,5 meter door hangend paard... knapte en toen als katapult de ijzeren paniekhaak op me arm.. op de ellepijp. auwi. niet met de flemmingh overigens. die is 100% braaf. ga morgen lekker kijken...
Laat die rubberen vastzetlijnen dus ook maar...
JJ: wat lief van sterre zeg!
Scum schreef:Agossie. Hoe krijgt ie dat nou klaar?
miss_jumpy schreef:Hebben ze dat nog niet aan jou verteld?
Paarden zijn eigenlijk gewoon hele domme wezens!!
Oke, muv Ienie natuurlijk