Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Lielle moest het mij vertellen anders had ik het nu nog niet eens gezien
Ik ga zo ff naar mn springinstructeur bellen dat ik morgen met Utah kom, kan ie me in de beginnersgroep inplannen 
Scum schreef:Ollie; ik was al langer submoderator, maar het enige wat er nu gebeurd is, is dat het nu onder mijn avatar staat. Voor de rest ben ik nog steeds net zo'n bitch als anders
Scum schreef:Ollie; ik was al langer submoderator, maar het enige wat er nu gebeurd is, is dat het nu onder mijn avatar staat. Voor de rest ben ik nog steeds net zo'n bitch als anders
Biertabje schreef:dekje met naam paard erop! vogens had ik dit keer eens ingevuld :Muismaar ook zomaar iets anders kunnen zijn
miss_jumpy schreef:@Talida, had jij nou nog interesse in die oefencross op 8 oktober in stompwijk? Want ik zag dat er op startlijsten zelfs een vraagprogramma staat!
), of naar iets wat meer gerelateerd is aan mijn eigen naam, of gewoon zo laten???
) maar op zich vind ik niets mis met jouw nick
Maar als je zou kiezen tussen wollie of ollie, zou ik voor ollie gaan
. Een beetje kinderachtig is het wel. Maar ja, verzin maar eens wat anders.....
. Ik denk dat dat wel moet lukken, de echte dressuur mutsen blijven dan maar in het andere lesuur 

Stel me ook altijd voor als Li-elle en als er dan wazig gekeken wordt "Lielle" en de oh ja reacties zijn niet van de lucht 
Lielle schreef:MJ, jij kunt je naam gewoon in MJ veranderen