[SGW] [HK] Slap ouwehoeren tussen de cross tutjes (m/v)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Karin

Re: [HK] Slap ouwehoeren tussen de cross tutjes (m/v)

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-05 00:40

Laatste nieuws:

Vriendje is bijna thuis, vlak voor Apeldoorn begon het weer in beweging te komen. Volgens hem hadden ze die grote vrachtwagens veel eerder van de weg moeten halen, die sneeuwen vrij snel in als ze stilstaan en dan zijn ze niet meer van hun plaats te krijgen (spinnende wielen enzo).

Maar goed, binnen nu en een half uur hoopt hij thuis te zijn!

*opgelucht*

_Jitske_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-05 00:46

gelukkig maar Karin!
btw, dit slechte weer zorgt er wel voor dat de bladzijdes in het SGW topic snel gaan

Lielle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-05 09:37

dat zat ik net te denken BL Ik heb gisteren lekker met een glaasje wijn naar LOTR 2 gekeken, was een prima avond besteding. En dan straks maar eens richting stal om te gaan springen. Hopelijk wil het een beetje.

Sjaan

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-05 10:31

Iedereen heel thuis gekomen?
Mijn paps kwam vannacht om 2 uur thuis, toen waren dus eindelijk alle files verholpen...

De selectie springwedstrijd in Laag Soeren gaat gewoon door, maar ik heb Muriël net afgemeld, we komen niet eens weg hier met de auto (auto krijgt maandag pas winterbanden.. grr) dus dat wordt niks.

Lielle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-05 10:34

Ik wikl vanavond ook naar A'dam (HP op IMax), hopen dat dat lukt. ik ben de rest van de dag wel weg.

Iedereen succes, met wedstrijden maar vooral het veilig op de weg blijven.

Sjaan

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-05 11:15

Ja zeker, degene die wel op westrijd gaan: SUCCES!!!

_Anja

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-05 12:19

hier wordt het alleen maar erger! sommige zenders doen het niet meer op de tv en het blijft maar sneeuwen..
En ik wou zoooo graag uit vanavond! maar zit er niet in zo

Margriet_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-05 12:55

Hallo! Nou toen wij terugkwamen hadden we een klein beetje sneeuw vannacht maar dat hield snel op. Vannochtend werd ik wakker en er lag een beetje sneeuw maar dat is inmiddels al weer weg!

Dus ik had gister dressuurwedstrijd. Kwam ik daar. ging nr 39 erin terwijl ik 41 had! dus ik snel opzadelen en ben iets later gestart. ze liep wel lekker alleen niet aan het been maar had nog 156 dus weer een winstpunt! Dus als ik zo door ga zal ik voor het veulen nog wel L1 moeten starten! Maar goed ik reed ook verkeerd! Maar heeft de jury niet gezien! Maar goed de andere liep ook lekker en daar had ik dus meer tijd mee! Maar toen kwam er een fjord binenn en zij liep eerst altijd met een fjord in het land bij haar vorige eigenaren! Dus de hele tijd op die fjord letten en hinniken. Heel irri. Maar ja de proef ging ook niet erg goed aangezien die fjord weg was. Ze was er gewoon nniet meer bij met haar hoofd! Maar toch nog 148 terwijl ik het slechter vondt gaan! Ja wel -2 want bij deze reed ik ook verkeerd! Ipv bij E afwenden en bij X halthouden deed ik een volte bij E! Niet zo handig. Dus - 2. Maar ja ik denk dat ik met die stop met dressuur binnen. Ze let dan helemaal niet meer op mij. En buiten lopen er wel paarden nog in het zicht! Maar was verder wel tevreden!

_Anja

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-05 13:09

nou hier onze bak sneeuw:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-05 13:15

Ik was gisteren wel bang toen ik naar huis reed. 's Morgens stond ik nog in de langste file, maar op de terugweg reed het gewoon.

Alleen sneeuwde het loeihard en ik durfde niet harder dan 50 op de autobaan. Echt ongelofelijk dat al die vrachtwagens je dan met 90 voorbij vliegen. (en overal waren nog wel vrachtwagens geschaard. Dat die lui dan niet beter nadenken ).

Uiteindelijk ben ik na een paar km autobaan eraf gegaan. Vond het veel te eng. En toen via binnendoorweggetjes naar huis gereden. Dat ging beter. Daar stonden allemaal bomen langs de weg waardoor je die sneeuw niet zo erg op je voorruit kreeg.

Nu is het droog hier, maar er ligt een dikke 10 cm sneeuw en het dooit niet. Zometeen moet ik naar Roermond, naar mijn oma in het ziekenhuis, en hopelijk is de weg erheen goed begaanbaar.

Lielle, ik hoop dat je springwedstrijd goed ging!

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-05 13:36

nou hier sneeuwde het vanochtend toen ik met Yentil aan het wandelen was een beetje maar nu is het weer droog. Er ligt ook helemaal geen sneeuw, tis hier dus nix aan Oh k zie dat er op het dak van de stal nog wel een heel klein beetje sneeuw ligt... maar niet zo veel als bij Anja

Vanmiddag gaan we als het goed is de hengst op halen. Maar ik kan nu toch niet rijden in onze bak. Tis net een imitatie van de waddenzee

Lielle: veel plezier bij HP (als je er nog heen gaat)

Minnie_muis: gefeliciteerd met je wp

renskek

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-05 13:58

Lielle --> heel veel plezier bij HP!
MM --> Goed gedaan!

Hier is het ook erg, we doen de paarden in groepjes van 2 in de buitenbak. Mijn moeder was naar een concert in Amsterdam, maar die is wel goed thuisgekomen. Mijn zus is ook nog thuis gekomen gisteren uit Utrecht.
Vanmiddag ga ik even met twee 3-jarigen naar de manege. Als ik die nu niet ga rijden, worden ze een beetje gek denk ik.

Vanavond ga ik bij een vriendin slapen en morgen ga ik met haar op cocnours. ben benieuwd of dat wel doorgaat!

renskek

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-05 13:59

Anthea --> Wat leuk dat je de hengst op gaat halen en wees blij dat je nog kan stappen met yentil. Met mijn zielige paard kan ik hier niet eens stappen...

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-05 14:53

ahhh, wat veel sneeuw!!
Hier is het eindelijk gestopt met regenen en schijnt de zon af en toe!!
Je kan nu zwemmen in de weilanden, maar de buitenbak van de vereniging was twee weken geleden helemaal opengetrokken, dus ik kon vanmorgen gewoon les rijden!

viefdepief

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-05 15:06

Ik ben weer terug van oefenparcours, gelukkig konden we er heen want de wegen waren wel mooi schoon en het is hier nu +2 graden.
Waren alleen nog maar net thuis en toen begon het al weer heel hard te sneeuwen.

Maar het ging wel lekker, eerste rondje op 90 cm en dat ging netjes, nog wel een beetje lauwtjes en af en hij sprong boven de sprong een beetje weg naar links.
Gelukkig nog een tweede rondje die op 100 gesprongen en dat ging al een stuk beter. Bleef nu wel mooi recht en maakte ze sprongen netter af. Een keer helemaal geen afstand. Ik zat een beetje wazig te doen, had zoiets van ohw het past niet en toen vergat ik eigenlijk actie te ondernemen
Maar hij redde me heel lief op dat steiltje, ik dacht ook nog dat ie op groot zou gaan maar hij kroop er heel dicht onder en met mij half op z'n hals sprong ie ook nog
Lieve pony heb ik toch
Verder wel heel netjes en een fijn gevoel

Morgen selectie springen in Luttenberg dus heb wel een goed gevoel
Naar Dieka gaan we trouwens niet meer
Ga jij nog naar Boode Chantal??

viefdepief

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-05 15:08

Hebben trouwens de programmaboekjes van de clubkampioenschappen (11 december) gekregen.
Moet ik gewoon al als derde dressuren, hebben ze de M1 als eerste rubriek gedaan

Margriet_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-05 15:19

Vief wat is Dieka??

viefdepief

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-05 15:22

www.dieka.nl

Wat veel sneeuw trouwens Anja
Is allemaal heel plaatselijk trouwens, 15 kilometer hier vandaan had het namelijk al de hele ochtend heeel hard gesneeuwd

viefdepief

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-05 15:27

Nog twee foto's van net. Vond de eerste wel heel grappig, de laatste bloeiende roos in de sneeuw
Afbeelding

Afbeelding
En paps met zijn sneeuwschep

Margriet_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-05 15:37

mooi sneeuw! apart die roos erin! Ow die Dieka! Dat ken ik wel haha!

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-05 15:39

Wel heb ik ooit, het sneeuwt hier nu ook (eindelijk). Ga zometeen wel rijden, dan maar in de sneeuw

_Anja

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-05 16:15

oooeh jeetje het houd niet echt op hier..
Nu is het even wat minder maar de sneeuw ligt er nog steeds..:|
Eigenaresse van Ro belde net of ik er niet even heen kon..Haar man was opgeroepen voor zn werk door de sneeuw en ze kon niet weg met de kinderen..Maar ik kan hier niet fietsen en lopen is oowk zoiets als je geen laarzen hebt maar de sneeuw bijna tot aan je knietjes begint te komen..
Duss lieve papa doet vanavond een poging mij even te brengen..Tcoh even zn stal doen want die is wel heel erg vies nu een keer..
En ik wou zo graag uit vanavond..moest nog wat uitpraten met een jongen(jaaah ik kan ook bij de club die gedoe heeft met jongens:P) en zoals t er nu uit ziet rijden er geen bussen dus geen uitgaan waarschijnlijk

viefdepief

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-05 16:20

Het sneeuwt hier nu echt super hard! Ziet helemaal wit

viefdepief

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-05 16:22

Ga zo een taart bakken en warme chocolademelk met slagroom drinken
Het is dat we geen kacheltje meer hebben

Margriet_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-05 16:24

haha gezellig! Ik ga zometeen rijden! Verder is het hier nog steeds groen en droog!