Hallo! Nou toen wij terugkwamen hadden we een klein beetje sneeuw vannacht maar dat hield snel op. Vannochtend werd ik wakker en er lag een beetje sneeuw maar dat is inmiddels al weer weg!
Dus ik had gister dressuurwedstrijd. Kwam ik daar. ging nr 39 erin terwijl ik 41 had!
dus ik snel opzadelen en ben iets later gestart. ze liep wel lekker alleen niet aan het been maar had nog 156 dus weer een winstpunt! Dus als ik zo door ga zal ik voor het veulen nog wel L1 moeten starten! Maar goed ik reed ook verkeerd! Maar heeft de jury niet gezien!
Maar goed de andere liep ook lekker en daar had ik dus meer tijd mee! Maar toen kwam er een fjord binenn en zij liep eerst altijd met een fjord in het land bij haar vorige eigenaren! Dus de hele tijd op die fjord letten en hinniken. Heel irri. Maar ja de proef ging ook niet erg goed aangezien die fjord weg was. Ze was er gewoon nniet meer bij met haar hoofd! Maar toch nog 148 terwijl ik het slechter vondt gaan! Ja wel -2 want bij deze reed ik ook verkeerd!
Ipv bij E afwenden en bij X halthouden deed ik een volte bij E!
Niet zo handig. Dus - 2. Maar ja ik denk dat ik met die stop met dressuur binnen. Ze let dan helemaal niet meer op mij. En buiten lopen er wel paarden nog in het zicht! Maar was verder wel tevreden!