Toen had je ook nog geen directe verbinding met Onderdijk of Wervershoof, dat is pas met de aansluiting op de Markerwaardweg gekomen. "Wij" waren meer van deze kant.....
muts_marijke
Geplaatst: 25-03-12 18:51
@ Danielle klopt, had les met Andrea knap hoor hoe zij mee rijd met een dressuur zadel!
Ik heb net gewoon een uur in het bos gelopen en 6,5 km afgelegd. Dit weekend gewoon 10 km gelopen (niet hardgelopen). Ben nu total loss maar het was heerlijk!
Caro, je hebt echt hard gewandeld Marijke, Op wintersport naar Oostenrijk Noor, volgens mij is het met voetballen altijd wat! Haha Danielle! Wel lastig boodschappen doen.
Noor fijn dat je lekker gereden hebt en filmpje ziet er goed uit MM top dat Andor het crossen nu ook goed op gaat pakken Mijn eerste buitenwedstrijd is volgens mij gewoon op zand, maar ik heb al vanaf begin februari gaten dus wat dat betreft maakt het niks uit Leli fijn dat je een rondje buiten hebt gevonden
Ferrose was braaf met longeren en ook heel braaf met het rondje door het dorp. In het weekend door het dorp met mooi weer is wel een heel goede test om te kijken hoe kindproof je paard is, maar kinderen op skeelers, schommelende kinderen, rennende kinderen, vissende kinderen en voetballende kinderen geen probleem. Alleen na zo een rondje is ze bekaf van het super geconcentreerd haar rondje lopen (als ze dat nou eens in het springparcours deed )
MargreetW
Geplaatst: 25-03-12 19:21
Sannn, Noor heeft al voor de startlijsten erop kwam afgezegd en daarna denk ik 3x gemeld dat ze dus echt niet komt maar ze blijft erop staan.
Joki grappig dat Ferrose dat zo braaf doet. Met Vies kom ik in het weekend niet buiten hoor. Zeker niet met zo'n weer. Paard trekt al die spelende kinderen die achter hem aan skeeleren of in de sloot spelen, niet. Ik heb verder braaf meegelezen, maar zo'n beetje alles vergeten. Wel een leuk crossfilmpje gezien en gelezen dat er flink gewandeld is door caro.
Wij hadden op de manege wedstrijd en ik heb geholpen. Echt bek af word je daar van! Viesje tussendoor in de pauze voor de prijsuitreiking nog gestapt zonder zadel en dat deed hij erg braaf en fijn. Nu voelde hij wel wat soepeler en voorwaartser. Morgen wil ik weer rijden (of overmorgen) ben benieuwd hoe hij het dan doet
Leliaardje
Geplaatst: 25-03-12 19:39
Brave Joki in het dorp . Annetje heeft haar vrijwilligersrol weer goed uitgevoerd .
Was nog vergeten te vertellen: kwamen gisteren in het bos iemand tegen met een enorme bos grijs kroesend uit elkaar staand haar. Ze liepen voor ons uit, dus wij kwamen van achteren aan: Giga wist niet hoe ze het had: wat was dat nou voor een eng schaap op heel hoge poten, moet ze gedacht hebben. Ze keek haar ogen zowat uit haar hoofd en probeerde er met een enorme boog omheen te lopen .
texelse
Geplaatst: 25-03-12 19:44
@Margreet: de Bijvoetweg hebben we nog net meegemaakt, en later natuurlijk het restje als we op het Oosteinde logeerden. @Leliaardje, kom maar een keer naar texel, is hij zo "schapenproof", voor alle soorten schapen, ook voor dit soort hoogbenigen.
Zo lekker rondje geweest. Mocht mee op de fiets naast het paard van de jongste. Die was voor hij hier kwam eigenlijk nog niet langs de weg geweest, en wat doet hij het toch super. Geweldig. Als hij al iets eng vindt, is het maar 1x eng, en loopt hij de keer er na er gewoon langs. De 1e x iets engs is even wat extra been geven om hem door te laten lopen, maar is hij wat waakzaam. Lekkere zondag is weer om........
Beli
Geplaatst: 25-03-12 19:50
@Leli: er kwa iemnde zo ff dit topic in om te zeggen dat ik niet met BP mocht rijden over mijn jasje in de Jacht...
@Sannn Ow nee nou dat risico zou ik dan misschien ook niet nemen.
@ Texelse: heerlijk zo een zondag he!!
High tea was heerlijk
Freggle_Edge
Geplaatst: 25-03-12 19:51
Heel nederland is massaal aan het genieten van dit mooie weer. Daar wordt je toch ook happy van?
Weer leuk crossfilmpje voorbij zien komen, maar nu wordt ik er niet emer jaloers van. Spullen zijn gepakt, nog 1 nachtje slapen en dan...Alice we komen eraan!
weer thuis na een heerlijk zonnig middagje in Chaam. Geen spetterende resultaten, wel een leuke middag gehad
sanurie
Geplaatst: 25-03-12 22:12
Avond!!
Beli: Gaaf joh, een jacht mee rijden. Ik wil ook altijd nog wel x doen, lijkt me echt gaaf! Hier in Hoevelaken heb we ook altijd jacht dus wie weet ooit. Hier staan ze altijd van licht tot donker buiten. Dus ´s winters is dat minder lang en in de zomer dus stuk langer. In de nacht gaan ze allemaal veilig op stal, zelfs de 2 shetten en de ezel, samen met mijn paard. Lielle: Fijn dat beide lekker gingen! Noor: Fijn dat Jer zo goed ging! Balen dat je BP was vergeten. Echt super van NL team, Elaine is helemaal top!
Hier ging vanochtend om 6 uur de wekker( 5 uur oude tijd) dus was lekker vroeg Om 9 uur als eerste in de ring verschijnen. Proefjes gereden, stukke beter weer dan vorige week, maar moet wel nog veel beter. Resultaat: 171 en 168, en een blad vol 6e, dus zo'n niets nut blaadje. Vond zelf stukken een 4 waard en dat was dan een 5 of 6 en sommige stukken wel zeker een 7 en dan weer een 6....
Daarna gewerkt, 10 kindjes van 4/5/6 jaar. Pony's borstelen, vlechtjes maken en dan zadelen en aan de hand stuk stappen in het bos. En dan pannenkoeken eten. Leuke job toch
Nu bezig met leren wat nog niet heel goed wil lukken.... Concentratie is ver te zoeken.
suikermeisje
Geplaatst: 25-03-12 22:17
leuke filmpje margreet van noor
MM heeftlekker liggen slapen
hier was blijkbaar ook onverwacht bezoek geweest Wat hebben die mensen toch Was alleen niet thuis, had meeting uit ander topic en vanavond bij vriendje geweest voel me nu alleen niet zo goed.
@ Noor wat doen jij en Jer dat makkelijk zeg! @ Beli weet ik! Was ook maar een grapje... Ik kan dus nooit meedoen met zoiets! @ Sanuri balen dat je niet zo gejureerd was dan je gevoel.
Stalgenootje welke sinds kort op stal staat bij ons heeft vandaag Chaam in de B meegereden. Was haar 1ste z officieel. Dressuur ging netjes, springen foutloos, cross ook en binnen de tijd. Kwam ze bij de tweede DA zei hij dat het paardje onregelmatig was. Volgens haar hebben verscheidene gekeken en zeiden alle dat het niet zo was. Volgens de DA wel. Thuis op stal liep ze ook goed volgens de staleigenaar. Vreemd heh?!
Vandaag met Max tussen de M ruiters welke aan het inrijden waren gereden. Was dressuur bij ons. Hij liep zo lekker weer dat mensen langs de kant vroegen waarom ik niet mee deed. Hebben ff showtje weggegeven Gebruik gemaakt van het feit dat hij er zin in had!
Leliaardje
Geplaatst: 25-03-12 22:37
Tjeempie Henny, dat is ook sneu voor je stalgenoot. Ik heb wel paar keer gezien dat ik een paard echt onregelmatig vond en dat de DA niks zag/zei. Andersom nog nooit. Hopen dat hij echt goed is! Dat is tenslotte het belangrijkst.
Ja vond het zo sneu! Heeft ze eindelijk dr punt in het B springen gehaald, mag ze de 1ste x officieel heeft ze dit! Hoop ook voor dr dat het echt niks is!
Mister T
Geplaatst: 25-03-12 23:14
Ff snel een berichtje na weer een druk weekend! Leuke cross foto's heerlijk! helemaal thuis in dit topic natuurlijk Leuk dat snoekiej ook ff wat post. Echt een leukerd!
Ik heb lekker geshopt en sushi gegeten..mmm nu moet ik nog even hard aan de studie helaas.. Ciao
Leliaardje
Geplaatst: 25-03-12 23:21
Tjeempie Mister T: moet je nu nog aan de studie? Succes!
Ik ga pitten . Trusten allemaal.
bvw
Geplaatst: 25-03-12 23:36
Ik ga morgen even lezen en reageren heb nu even snel door gekeken maar ik ga nu ook slapen