waarom kan ik niet slapen als ik gewoon niets hoef???? Ben al vanaf 3 uur wakker, ga het zo toch maar weer even proberen. Vogels fluiten wel al heel vrolijk!
Evony
Geplaatst: 18-05-11 06:00
mistid schreef:
Dienke, moet er nog 4! Gelukkig begint alles voor mij om half 2, dan kan ik lekker uitslapen *hoezo lui* Leuk filmpje Evelien! Scene doet het al best leuk
Ik heb TG even een pb gestuurd met het high tea topic Voor het geval dat ze hem mist met bijlezen! Ik zit weer op 't werk. Gelukkig is mijn vorige leidinggevende er niet vandaag.... Dat scheelt weer een hoop in sfeer!
bvw
Geplaatst: 18-05-11 08:29
morgen!
mo werkse De gene met examens (Mirthe, sanurie, EB en mis ik nu nog iemand??) succes en leerse
gr_roos
Geplaatst: 18-05-11 08:30
Het is hier rustig, door alle ellende in de Ivoorkust hebben wij nog geen aanvoer van cacao. Heb mijn merrie dus vanochtend maar opgegeven voor de keuring. Moet alleen nog even een slachtoffer vinden die kan helpen met opscheren
bvw, jij houd goed bij wie examen heeft!!! Eef: Leuk filmpje!!!
Ik heb inderdaad vandaag me eerste examen, nederlands om half 2 ook. Begin toch wel beetje zenuwachtig te worden...... Zo eerst kranten lopen en dan nog leren, school, leren en dan 's avonds ff lekker rijden!!!!:)
Examengangers weer heel veel succes vandaag!! Texelse heeft hopelijk toch nog wat kunnen slapen Mootje haar oude leidinggevende is er gelukkig niet en dat scheelt dus weer een stuk. Al enig idee wanneer je nieuwe werkplek klaar is? Scene pakt het wel braaf aan Eef Roos gaat ook naar de keuring, ga je haar zelf voorbrengen of laat je dat doen? En wanneer ga je? Dienke gaat weer lekker aan het werk met Cacharel! Anthea heeft weer fijn gesprongen En berichten voor een bbq gezien, gezellig Ga is even kijken welke data ik kan.
Ik heb me gisteren verdraaid in mijn rug ofzo en ben nu net een bejaarde oma Ben dus bewapend met de nodige roze en witte smarties naar het werk gegaan, ben benieuwd hoe het gaat....
JN, ik kan en mag niet rennen, daarnaast hou ik haar niet bij dus ik laat het doen. Ze gaat 27 juni naar de Beemster. Ben benieuwd, reken nergens op, ze is natuurlijk al een "oudje" met haar 13 jaar.