Ik ga pizza eten, en Ben en jerry peace of cake!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

(zijn normaal met z'n 4en van afdeling Noord...). Het was alleen een giga puinzooi op de heenweg door omleidingen enzo. We waren extra vroeg weggegaan zodat we een half uur van te voren er zouden zijn, maar we waren 20 minuten te laat
. Had gelukkig in de auto al gebeld dat het wat later werd.
daar gaat hij nu weer het land in, omdat hij nog maar net 3 is. Hij doet alles super en de basis zit er nu op, dus mag hij lekker het land op
.
naaaaaa ik heb honger!!! maar een ander gebelt die wel komt
En fijn dat Jer braaf was bij je instructrice.
Wat een schatjes! Kan me wel goed voorstellen dat je na zo'n nacht behoorlijk brak bent.
Daarna met Jipje naar de vereniging geweest en daar meegereden in de dressuurles, die moest ik wel even weer duidelijk maken wat de bedoeling was, maar toen hij dat door had ging ook hij weer fijn
Uiteindelijk met beiden dus lekker kunnen knorren en mijn handje voelt ook nog wel aardig, kan wel merken dat ik weer meer gedaan heb maar dat zal vast wel weer goed komen. Nu lekker tukkie doen
maar daar hou ik wel van.
Heb toch maar bedacht om gewoon te gaan starten voor het plezier en we zien wel waar het schip strand

Vandaag heeft ze vrij en morgen cross training in Minderhout. peanutbutter schreef:PAS OP!!! Schattigheidsalert
Hij vind kleine hondjes wel leuk dus heb nu maar een Jack in bestelling, hopelijk vind hij dat wel goed
Zal alleen nogh wel een poosje duren, is nl de hond van meisje wat een paard van ons rijd. Hond moet eerst nog loops worden, dan dekken, 9 weken dragen en dan nog 7/8 weken wachten. Maar ach ik heb het er wel voor over!!
jipje_niekje schreef:@Billy: Weet jij misschien wanneer de B paarden bij jullie in Bathmen op de planning staat voor de cross?? Zaterdag of zondag?
En ik doe ook wel voorzichtig hoor! Gaat opzich wel goed met handje, zolang de paarden er maar niet te veel aan duwen/trekken![]()
@Nessah: Fijn dat je les zo lekker ging gisteren! En alvast veel plezier in Minderhout!
Ik denk zaterdag maar ga het direct even opzoeken!
op zaterdag B en L pony's en B paarden. Op zondag L M en Z paarden.