[SGW] [HK]Liefde voor de SGW, dat nemen we in deel 12 ook weer mee

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

CoriienRN

Re: [HK]Liefde voor de SGW, dat nemen we in deel 12 ook weer mee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-10 22:13

Snoek nu kan je idd beter lekker naar buiten gaan!! :)

Ik ga pizza eten, en Ben en jerry peace of cake! :9

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-10 22:38

Gefeliciteerd met de pups PB! Wat schattig :))
Caroline, bij welke club ga je dan rijden? Neu Versen is toch van die site die je had gestuurd? Wij vonden dat ook wel een leuke locatie om een keer HTC les te doen, zo net over de grens.
Fijn dat het rijden fijn ging Shanouk&Corien!

Ik heb net les gehad van Loes Corsel. Tsjee wat kan die goed lesgeven! Echt heel fijn bezig geweest. Het was eigenlijk een ijkmoment-iets van het HTC, maar ik was de enige := (zijn normaal met z'n 4en van afdeling Noord...). Het was alleen een giga puinzooi op de heenweg door omleidingen enzo. We waren extra vroeg weggegaan zodat we een half uur van te voren er zouden zijn, maar we waren 20 minuten te laat :x . Had gelukkig in de auto al gebeld dat het wat later werd.
Meno liep dus heel fijn, zijn bezig geweest met actief blijven lopen, en aan het eind nog met wijken. Heeft ze hem achter leren kruisen.

Cuby is vanmiddag omgewisseld voor Calando. Cuub gaat de wei op, komt wss aan het eind van de zomer nog een maandje terug. Calando staat mooi rustig op stal. Ging superfijn met rijden (nog bij de eigenaar thuis).

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-10 22:39

Mistid druk dagje dus! zij schijnt idd goed les te geven :D

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-10 22:51

ik heb weer met frits gereden :D
Hij was, zoals gewoonlijk, super braaf en hij liep de oefeningen alsof hij het gister nog had gedaan, zo soepel!
Echt leuk om weer met hem te rijden :D

Mirthe, was cuub van de familie Jansen?

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-10 22:53

Bvw lekker hoor! gaat hij nog de verkoop in?

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-10 22:54

Fijn Bianc dat het zo goed ging!

Jup, Cuby is van Ide :) daar gaat hij nu weer het land in, omdat hij nog maar net 3 is. Hij doet alles super en de basis zit er nu op, dus mag hij lekker het land op :) .

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-10 22:56

Das wel lekker mistid!

Bestel ik om 21.38 pizza bel ik ze om 22.30 op zijn ze dicht :+ naaaaaa ik heb honger!!! maar een ander gebelt die wel komt :(

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-10 23:02

Goeienavond!
@Mistid: Klinkt als een geslaagde les dus ;)
@Snoekiej: Zou heel goed kunnen dat het helpt als je wat meer alleen naar buiten kunt met Vorstin, zodat ze ook wat gemakkelijker wordt bij de cross hopelijk.
@Noor: Gelukkig dat het geen saaie cursus was, maar een gezellige ;) En fijn dat Jer braaf was bij je instructrice.
@PB: <3 Wat een schatjes! Kan me wel goed voorstellen dat je na zo'n nacht behoorlijk brak bent.
@bvw: Fijn dat Frits weer zo lekker ging! Zijn been was dus weer mooi dun??
@Corien: Fijn dat je zo lekker hebt kunnen rijden!
@Caroline: Ik ben ook wel benieuwd naar die cross! En wat leuk dat je mee mag doen met de clubkampioensschappen bij je nieuwe vereniging!
@Lotte: Is het nog gelukt met je powerpoint??

Ik heb vanavond heerlijk met de beide paardjes gereden. De jonge was in het begin even aan het testen hoe ver ze kon gaan, maar daarna ging ze eigenlijk wel heel erg fijn <3 Daarna met Jipje naar de vereniging geweest en daar meegereden in de dressuurles, die moest ik wel even weer duidelijk maken wat de bedoeling was, maar toen hij dat door had ging ook hij weer fijn <3 Uiteindelijk met beiden dus lekker kunnen knorren en mijn handje voelt ook nog wel aardig, kan wel merken dat ik weer meer gedaan heb maar dat zal vast wel weer goed komen. Nu lekker tukkie doen :z

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-10 23:39

Lekker benthe! hoe gaat het met je nieuwe?
Ik ga richting bed!

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-10 08:17

Goeiemorgen!
@Corien: Met de nieuwe gaat het goed. In de omgang is ze erg braaf en relaxed en met rijden heeft ze even dolle 10 minuten nodig, maar is daarna wel fijn te rijden. Wel een echte meid af en toe :o maar daar hou ik wel van.

Vandaag een half dagje stage, vanmiddag weer naar de fysio en daarna de paardjes rijden en Jipje klaar maken voor wedstrijd morgen ;) Heb toch maar bedacht om gewoon te gaan starten voor het plezier en we zien wel waar het schip strand :D

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-10 08:21

Leuk Benthe, denk dat je Jip daar wel een plezier mee doet. Ga je dressuren of springen?

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-10 08:32

We gaan 2 proefjes dressuur prutsen en 1 parcourtje springen :P Jij gaat trainen in Minderhout denk ik???

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-10 08:42

GOede morgen!

Benthe oke leuk! succes met starten! wat rij je nu met jip M?

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-10 08:47

Ik start met Jipje M2 dressuur en B springen Corien ;) Met springen was ik het vertrouwen flink kwijt, maar dat begint gelukkig weer terug te komen ;)

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-10 08:53

Oh oke! vandaar, nou ja komt goed toch :)
Moet morgen weer dressuren ben en hoop dat het gras het houd, vorige 2 wedstrijd weekende was de bodem net beton :=
Zondag moet ik oefen rondje springen dat is gelukkig op aghterberg.

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-10 09:06

Frits zijn been was inderdaad weer dun, gelukkig! Heb nu al weer zin om hem op concour te starten. Helaas gaat hij wel weer de verkoop in...

Corien, heb je nog een lekker pizza gehad?

Ik ga morgen ook op wedstrijd, ga met Wiso springen. Hoop alleen dat het morgen niet meer zo benauwd is

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-10 09:10

Goedemorgen!
@ PB: gefeliciteerd met de pups! Wat een schatjes!
Snoek heeft Vorstin even flink aan het werk gezet. Veel plezier in de Vlietlanden vandaag! :)
@ Benthe: veel succes op wedstrijd vandaag!

Ik ga zondag ook weer op CC. Voor het eerst in ruim een half jaar L springen. Heb daarin ook nog niet veel vertrouwen, dus heb komende zomer wat meer springwedstrijden gepland om dat te doorbreken. We kunnen het best, maar dan moet ik gewoon rijden en niet mutsen (het bekende verhaal). Morgen nog even springles :)

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-10 09:14

@Noor: Erg herkenbaar jou 'rijden maar niet mutsen verhaal' :o Heb ik ook last van ;) Ik heb trouwens morgen wedstrijd ;)
@Corien: Komt vast helemaal goed met jullie van het weekend!

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-10 09:33

Bvw ja heb nog wel pizza gegeten beetje laat maar ja hij smaakte wel ;)
Wel balen dat frits de verkoop weer in gaat!
Benthe ga me best doen :)

Ik moet ook nu eigenlijk de dressuur wedstrijden even op een laag pitje gaan zetten, er zijn zo veel mooie springwedstrijden in de buurt en die heb je in de winter weer niet..

Nessah

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-10 09:39

@WolinLotte: Succes nog met je studie!
@bvw: Gister was het inderdaad enorm benauwd! Fijn dat frits goed ging.
@_Noor: Fijn dat je cursus goed ging. Fijn dat Jer zich goed heeft gedragen.
@caro29: Balen dat je onder de modder zat! Het is ook echt rot weer.
@peanutbutter: Jeetje, wat een gedoe met dat hondje.. Mooi dat de keizersnede goed is gegaan.. Het zijn echt schatjes zeg! Gefeliciteerd. Heb je ook een foto van de moeder?
@CoriienRN: Mooi dat het rijden lekker ging!
@ Snoekiej: Balen dat Vorstin zo druk was. Veel plezier in de vlietlanden vandaag.
@mistid: Mooi dat de les zo goed was bevallen. Mooi dat Meno fijn liep.
@jipje_niekje: Mooi dat het rijden zo goed ging! Geen pijn meer van de operatie?

Goeiemorgen,

Gister les gehad. Ging top :) Vandaag heeft ze vrij en morgen cross training in Minderhout.

billy1

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-10 09:57

peanutbutter schreef:
PAS OP!!! Schattigheidsalert :D

Afbeelding
Afbeelding

<3 <3 <3
Puppies zijn altijd leuk!!!! Fijn dat het goed met ze gaat! Ik zit al drie jaar om een hond te zeuren en wil eigenlijk een weimaraner, maar vriendlief is een beetje eigenwijs :Y) Hij vind kleine hondjes wel leuk dus heb nu maar een Jack in bestelling, hopelijk vind hij dat wel goed :o Zal alleen nogh wel een poosje duren, is nl de hond van meisje wat een paard van ons rijd. Hond moet eerst nog loops worden, dan dekken, 9 weken dragen en dan nog 7/8 weken wachten. Maar ach ik heb het er wel voor over!!

Verder las ik dat iedereen het benauwd heeft gehad! Doe mij dan maar zon 8-)

Benthe doe je wel een beetje voorzichtig met je hand, dat je niet weer te vroeg te veel gaat belasten waardoor je er straks toch weer last van krijgt.

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-10 10:04

@Billy: Weet jij misschien wanneer de B paarden bij jullie in Bathmen op de planning staat voor de cross?? Zaterdag of zondag?
En ik doe ook wel voorzichtig hoor! Gaat opzich wel goed met handje, zolang de paarden er maar niet te veel aan duwen/trekken :P
@Nessah: Fijn dat je les zo lekker ging gisteren! En alvast veel plezier in Minderhout!

billy1

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-10 10:05

jipje_niekje schreef:
@Billy: Weet jij misschien wanneer de B paarden bij jullie in Bathmen op de planning staat voor de cross?? Zaterdag of zondag?
En ik doe ook wel voorzichtig hoor! Gaat opzich wel goed met handje, zolang de paarden er maar niet te veel aan duwen/trekken :P
@Nessah: Fijn dat je les zo lekker ging gisteren! En alvast veel plezier in Minderhout!

Ohhhh wat erg! Dit zou ik natuurlijk gewoon moeten weten :o Ik denk zaterdag maar ga het direct even opzoeken!

billy1

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-10 10:10

Even opgezocht ;) op zaterdag B en L pony's en B paarden. Op zondag L M en Z paarden.

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-10 10:29

Dank je, kan ik daar een beetje rekening mee houden mocht ik jonkie op tijd klaar krijgen :o