[SGW] [HK]SGWayers in hart en nieren: gaan we ook in nr 11 vieren!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Miriam

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-09 10:57

Dat was rond het NK in Hattem toch? Stoer hoor!

Miriam

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-09 10:58

Dat was rond het NK in Hattem toch? Stoer hoor!

Miriam

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-09 11:00

Edit, sorry!
Laatst bijgewerkt door Miriam op 02-09-09 11:11, in het totaal 1 keer bewerkt

Scum

Re: [HK]SGWayers in hart en nieren: gaan we ook in nr 11 vieren!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-09 11:02

Nu weten we het wel Miriam...

Miriam

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-09 11:12

Sorry Scum, mijn pc doet heel raar!

malloesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-09 11:13

Miriam schreef:
Sorry Scum, mijn pc doet heel raar!

Zo'n vermoeden had ik al ;)

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-09 13:30

Dat klopt... :)) was idd toen de periode NK Hattem, maar ook op andere periodes hebben ze het gedaan en afgelast. Het is heel vervelend dat je niet weet of je echt moet optrainen of niet. Ik ben altijd wel aardig getraind door mijn werk van de brandweer, maar nu moet ik dus droog trainen !!! dat betekent water en brood....sort off...... nee rijst groene groenten en kipfilet. brood met slankie kaas kipfilet honing of tonijn. drinken alleen water rose vicee en magere melk....
Tis wel goedkoop boodschappen doen.... _O- ...maar tis wel moeilijk, want ik snoep ook graag. Ik zit nu op 15% vet en moet tussen 8 en 11 komen.
Overdag moet je twee sportonderdelen doen (soortgelijk als mariniers en survival onderdelen wat heel zwaar is en savonds catwalk lopen in bikini en casual en gala.)
alles word dus uitgezonden en zou dan in november op RTL 4 moeten komen. Als het echt doorgaat houd ik jullie allen wel op de hoogte.. +:)+

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-09 13:33

Poeh Bianca, respect hoor!! Ik zou dat echt niet kunnen, zowel het trainen als jou eetpatroon niet. Hopelijk gaat alles door!!!

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-09 13:34

Ik vind eigenlijk geen enkele sport leuk behalve paardrijden. Dus ik zou zoiets echt nooit kunnen.

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-09 13:37

Ik ook niet echt hoor. Ach voor de lol voetbal of volleybal ik wel eens (met vakanties ofzo) maar verder echt niet :n K zou ook niet weten waar ik de tijd vandaan moet halen eigenlijk.

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-09 14:21

Wooh Bianca echt knap dat je dat vol kunt houden!! Ik eet alles wat los en vast zit volgens mij :o
Mandy: Ben je alweer wat gewend op school?

Ik heb net een gesprek gehad met mijn stagebegeleider en er is weer het een en ander duidelijk geworden, is toch altijd wel fijn.
Nu maar weer verder met inlezen, moet een milieuplan gaan opstellen maar weet niet eens wat de inhoud hiervan is. Dus ga maar is het een en ander opzoeken :P

Biem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-09 15:29

Knap van je Bianca!
Doe verder ook niet aan sporten, alleen paardrijden!

Ik ben gister onverwacht weer terug naar Texel gegaan.. Vanochtend nog even lekker gereden op een paard wat ik rijd :)

Sussie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-09 16:13

Bianca ik heb respect voor je. Ik zou dat nooit kunnen!
JN: fijn dat je gesprek met de stagebegeleider wat duidelijkheid heeft gebracht. Weet je ook weer waar je aan toe bent!

Over caps/helmen gesproken: ik zou zo'n rood geval echt nooit opdoen. Mij toch echt te opvallend. Heb zelf een tipperary sportage plus helm in maat M (54-56), past perfect, echt een fijne helm.

Vanochtend is de hoefsmid geweest voor alle drie de paarden. Pino was echt super braaf, vond alleen het hete ijzer op zijn hoeven toch echt maar eng. Deed verder geen gekke dingen, wilde alleen wegwezen. Vivre is hardstikke hengstig geworden, voornamelijk in de buurt van Pino en Pino voelt zich dan helemaal de macho. Toen de hoefsmid bezig was met de anderen heb ik Pino nog gereden. Hij was een beetje opgewonden omdat hij de hoefsmid nog bezig hoorde, maar bleef wel braaf. Ging verder wel goed.

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-09 17:00

Een nieuw logo :wow:

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-09 17:03

Zo Bianca!! Dat is wel intensief zeg!!
Ik vind naast paardrijden mountainbiken ook nog wel leuk.. maarja, ook alleen maar als het bergafwaarts is :o .... :D

Gister onze dierenarts gesproken en er hoeft geen nieuw gips meer om Wolin haar platvoet :) , wel moet er zo snel mogelijk nu een ijzer onder. We zijn druk bezig met een smid die haar goed op de ijzers kan zetten. Het geeft nog wel een hoop gedoe.. Die smid die moet komen, maar dat is zo'n smid die alleen komt als mijn eigen smid hem belt (zijn vrienden), want komen opdagen is niet zijn sterkste punt.. schijnt het :o .
Het is nu heel erg oppassen met haar blote voet, ze loopt dus met één voet zonder ijzer :? , vind het helemaal niks.

Eergisteravond werd ik opgebeld.. Wolin was ontsnapt uit het weiland, tot twee keer toe. Wo bouwt een feestje voor haar zelf := . Zaten die ijzers er maar al onder, dan kan ik weer wat gaan doen met haar, schiet nu niet echt op.

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-09 17:05

Ik zie het nieuwe logo niet >;)

Edit: F5 en voilá :o .. ik vind het een mooi logo :j

Marije112

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-09 17:40

Jeetje, 2 maanden vakantie gaat wennen.. Maandag is mijn school weer begonnen..

Lotte, hopelijk schiet die smid op.. Apart dat ie alleen komt als je eigen smid belt..
Bianca, wat een dieet zeg :O.
Ik vind het logo ook wel aardig, past goed bij de site :)!.

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-09 17:52

Marije: Hij is zo'n smid die kan kiezen wie hij wil doen, bovendien heeft hij al 2 hernia's gehad heb ik begrepen, dus neemt hij niet meer iedereen aan en doet hij alleen paarden met zeer moeilijke voeten, lastig... maar logisch, het is niet zijn brood op de plank zeg maar..
Wat betreft dat niet op komen dagen, geen idee.. Ik heb geen ervaring daar nog mee ;) !!

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-09 18:18

Het nieuwe logo viel mij ook direct al op. Vind um wel leuk :j

@ benthe: duidelijkheid is altijd fijn. Bevalt het verder wel op stage dan?

Net terug van ons veulen. Ze is ondertussen alweer ruim 4 mnd en wordt echt mooi, maar vooral groot. Moeders komt hier eind okt heen en dan maak ik haar zadel mak :D

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-09 18:45

:wave: goedenavond

Zal zo nog even wat opdrachtjes maken en daarna lekker bankhangen. Kim ligt weer eens in de kreukels :=. Ben echt een kneus geloof ik :=.

Wij zijn druk bezig met het mak maken van onze 3 jarige. Hij staat zins vrijdag binnen en echt, hij is nu al zo anders als toen we hem uit de wei haalden vrijdag. Hij staat nu buiten met een merrie en als je ze opkomt halen komt hij meteen naar je toegelopen. Als hij je hoort komen de oortjes er al op. Ging hem gister weer even poetsen enzo. Nou ging prima. Beentjes optillen ook allemaal. Heb zelfs even modderklonten uit zijn oren geknipt. Hij vond het allemaal prima. Nou paar weken geleden was hij heel rillerig als je bij hem kwam in de wei. Erg leuk dus :)) .

Rosalie123

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-09 21:30

Kim, leuk dat het zo goed gaat met de 3 jarige!
Vind het logo ook wel mooi, wel wat 'volwassener' dan de vorige!

Ik ben vanmiddag weer gekomen van introductiekamp op Ameland. Het begon voor ons alleen niet zo geweldig, we gingen met 3 mensen hier uit de omgeving met de auto daarheen. Zijn we dus hier in de buurt al helemaal verkeerd gereden omdat we dachten binnendoor te gaan... Dus we hadden de boot gemist de we hadden moeten hebben. Volgende boot ging een uur later. Gelukkig viel het mee, toen we bij de accomodatie kwamen waren ze zelfs nog niet eens begonnen! Verder wel leuke activiteiten gedaan, zoals sport & spel, spooktocht, speurtocht en bonte avond. Had niet verwacht dat we met zo'n grote groep 1e jaars studenten waren (120 a 130 in totaal!). Dat is dan wel van 5 vakken bij elkaar, waarvan al 80 mensen het vak geschiedenis gaan doen.. Maar heb ik gelukkig niet zo'n grote klas. Ik schat dat er iets van 15 a 20 mensen aardrijkskunde hebben gekozen. Dat zie ik morgen wel, dan moeten we voor het eerst naar school. Krijg dan ook lesrooster enzo. Ga nu slapen want ben wel een beetje moe, zo veel slaap je niet op zulke introductiekampen ;)

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-09 21:49

Goedenavond!
Ik ben net terug van Vorstin. Ik heb echt héééééérlijk gelesd :+: Wat mij betreft heeft ze vandaag al een prijs gewonnen :D Morgen wedstrijd, dus ik hoop dat ze dan net zo lekker gaat. Ik word 1 proef door mijn instructrice gejureerd, dus daar ben ik wel wat zenuwachtig door. Die jureert dan altijd strenger, en we zijn al niet echt een 190 punten combinatie.. Maargoed, ik ga gewoon voor de lol, we zien wel hoe het gaat :)

Wat knap Bianca! Als het op tv komt, ga ik zeker kijken! Sinds kort doe ik buiten het paardrijden ook 1 a 2x in de week Zumba, heel leuk :j
Al is dit week 1 dat ik het doe, dus het is nog maar zien of ik het volhoudt :Y)
Leuk nieuw logo idd :j Al heb ik wel mooiere gezien tussen alle inzendingen toendertijds.

Fijn dat het wat duidelijker is Benthe :)
Dat gaat wel snel dus Kim! Bij ons komen de 2,5 jarigen rond februari terug op stal, en dan gaan we rustigaan beginnen. Er zit een exemplaar bij, Comtesse, die precies een kopie van Vorstin is, qua uitstraling en karakter. Tis ook echt net zo'n haaibaai als Vorstin tegen andere paarden kan zijn. Ben benieuwd hoe die het gaat doen :D
Fijn dat het introkamp leuk was Rosalie! Ik ga dit weekend op introkamp van de studievereniging, ook leuk :D

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-09 23:06

WolinLotte schreef:
Zo Bianca!! Dat is wel intensief zeg!!
Ik vind naast paardrijden mountainbiken ook nog wel leuk.. maarja, ook alleen maar als het bergafwaarts is :o .... :D

haha.. _O- die houden we erin. heb vanavond weer borst rug getraind, morgen benen en dan weer naar de paardjes...wat nog altijd tienduizend keer leuker is natuurlijk. Het dieet is voor 1 maand...dus ach...dat moet effies lukken...daarnaast snoep en snabbel ik ook graag, dus die maand kan niet snel genoeg omgaan.. :9
Ik ga 1 dag zondigen en dat is Horse event, dan heb ik VIP kaarten, dus dan neem ik, met mate dat wel, ook alles van tafel. :o

malloesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-09 23:10

Snoekiej; komt vast goed morgen. Ik heb ook geen paard wat zo veel punten bij elkaar loopt qua bouw en uitstraling maar door trainen kan ik toch leuk meekomen.. Het komt dan toch op netjes en precies rijden aan en daar de punten op scoren. Succes alvast!
Rosalie; fijn dat het zo leuk was!
WL; lijkt me ook niet wat, paard met 1 ijzer, hopelijk komt de smid snel.
Bianca; echt respect ik ben ook veel te veel van het snoepen en andere sporten kom ik echt niet aan toe..
Kim; fijn dat de jonge zo braaf was..

Vanaaf Fari gereden maar die voelde zich nog lekker springpaard, was dus niet echt makkelijk bij elkaar te rijden en buiging was ook vreemd voor haar vandaag. Uiteindelijk wel ene paar fijne stukken.. Zaterdag crossles :D
Ook Bop naast een merrie gezet in stal en hij is 1,5 week na castratie al redelijk merrieproof. Morgen wil ik um weer eens gaan longeren, wellicht met singeltje. Wil er eigenlijk zo snel mogelijk op.. Hij beweegt zo lekker dus ben echt benieuwd naar het gevoel als ik erop zit..

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-09 23:28

Goede avond :)

Heb echt mega lekker gereden :D

Kim gaat netjes ben wel benieuwd hoe hij er uit ziet :)
Bianca respect kijk er altijd graag naar :j
Wl vervelend van der ijzers, hoop dat je smid snel komt :) mijne heeft vandaag weer nieuwe schoene gehad :D
Roslie fijn dat het leuk is, is altijd wel spannend met zo'n groep,

Zo ik ga richting bed, morgen springen in weteringen maar denk niet dat het door gaat als het nood weer is :(