Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
was idd toen de periode NK Hattem, maar ook op andere periodes hebben ze het gedaan en afgelast. Het is heel vervelend dat je niet weet of je echt moet optrainen of niet. Ik ben altijd wel aardig getraind door mijn werk van de brandweer, maar nu moet ik dus droog trainen !!! dat betekent water en brood....sort off...... nee rijst groene groenten en kipfilet. brood met slankie kaas kipfilet honing of tonijn. drinken alleen water rose vicee en magere melk....
...maar tis wel moeilijk, want ik snoep ook graag. Ik zit nu op 15% vet en moet tussen 8 en 11 komen.

K zou ook niet weten waar ik de tijd vandaan moet halen eigenlijk.
....
, wel moet er zo snel mogelijk nu een ijzer onder. We zijn druk bezig met een smid die haar goed op de ijzers kan zetten. Het geeft nog wel een hoop gedoe.. Die smid die moet komen, maar dat is zo'n smid die alleen komt als mijn eigen smid hem belt (zijn vrienden), want komen opdagen is niet zijn sterkste punt.. schijnt het
.
, vind het helemaal niks.
. Zaten die ijzers er maar al onder, dan kan ik weer wat gaan doen met haar, schiet nu niet echt op.
!! 

goedenavond
. Ben echt een kneus geloof ik
.
.
Wat mij betreft heeft ze vandaag al een prijs gewonnen
Morgen wedstrijd, dus ik hoop dat ze dan net zo lekker gaat. Ik word 1 proef door mijn instructrice gejureerd, dus daar ben ik wel wat zenuwachtig door. Die jureert dan altijd strenger, en we zijn al niet echt een 190 punten combinatie.. Maargoed, ik ga gewoon voor de lol, we zien wel hoe het gaat

Al heb ik wel mooiere gezien tussen alle inzendingen toendertijds.
WolinLotte schreef:Zo Bianca!! Dat is wel intensief zeg!!
Ik vind naast paardrijden mountainbiken ook nog wel leuk.. maarja, ook alleen maar als het bergafwaarts is....
die houden we erin. heb vanavond weer borst rug getraind, morgen benen en dan weer naar de paardjes...wat nog altijd tienduizend keer leuker is natuurlijk. Het dieet is voor 1 maand...dus ach...dat moet effies lukken...daarnaast snoep en snabbel ik ook graag, dus die maand kan niet snel genoeg omgaan..
mijne heeft vandaag weer nieuwe schoene gehad