Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
psst schreef:psst schreef:
@ Rowo zag eenheleboel pagina's terug dat jij een mooi borsttuig had voor 45 euries. Waar heb je die vandaan gehaald???![]()
Dat borsttuig heb ik zelf nietDie wil ik heel graag. Heb hem dus van de site gehaald en daar geplaatst.
En welke site is dat dan?
rowo schreef:psst schreef:psst schreef:
@ Rowo zag eenheleboel pagina's terug dat jij een mooi borsttuig had voor 45 euries. Waar heb je die vandaan gehaald???![]()
Dat borsttuig heb ik zelf nietDie wil ik heel graag. Heb hem dus van de site gehaald en daar geplaatst.
En welke site is dat dan?
Pfff euh.... op welke pagina stond ookalweer die foto? Je moet daar even met rechter muisknop op klikken en dan eigenschappen. Dan moet je ff het url adres kopieren en bovenin in de adresbalk plakken. Dan ga je naar de site waar die op stond.
rowo schreef:Zo'n losse flap blijft prima zitten. Heb er zelf geen gehad, maar ken mensen die ze wel hadden.
Maar als je voor zo'n losse flap al zoveel betaald, waarom koop je dan niet gewoon een singel waar al zo'n flap aan vast zit? Zoveel duurder zijn die niet.
@ psst: volgens mij was die niet van Ooteman, maar van een andere site. Welke pagina stond die foto ook alweer? Ben al een heel eind terug gegaan maar kan hem niet meer vinden.
renskek schreef:BV: Ik heb jou niet gezien! Maar ik vind het zoiezo mensen irl te herkennen. Is toch altijd heel anders dan op foto's. Heb je me ook nog zien springen?