Bij de ene staat dat die open is, de anders gesloten. Wat moet je doen om mee te mogen doen met welke wedstrijd?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Het worden er wel steeds meer. Straks hoef je nooit meer te promoveren. 
Nickeltje schreef:Mn eerste co-dag zit er op...
Van 8u tot half 1 hebben we aan kennismaking gedaan. Met slechts 1 koffie pauze... Dat was al vrij lang, maar toen na een half uurtje lunch pauze werd nog eens herhaald hoe lichamelijk onderzoek optimaal verloopt en mochten we op elkaar oefenen...
Echt wel nuttig, maar een hele dag aandachtig luisteren blijkt toch wel vermoeiend. En ik zit helemaal onder de pennenstrepen omdat we bij elkaar in moesten tekenen waar welke organen enzo zich bevinden...
Simpele maaltijd koken en dan op de bank hangen is nu het vooruitzicht...

En 6 lange weken 

Eerst paar weken afdeling is veel fijner!
Bijna alle auto's gingen aan de kant
Het was echt roetzwart, ruitenwissers konden het niet aan en al het water bleef op de weg staan. Heb niet harder dan 50 gereden dat hele stuk
vind het nu wel lekker! ik heb er zelfs rustperiodes tussen gehad, maar gaat hard genoeg...
Dan is het idd wel logisch, dermatologie heeft vaak amper klinische patiënten 
)
Kan niet weer mijn casus van het ethiekonderwijs uit het vierde jaar boven water toveren ben ik bang
(dat was vorige keer mijn zeer dankbare redding na het afkeuren van de eerste casus
) Citaat:Het lijkt me namelijk een mooie afsluiting van mn SGW tijd...

Gefeliciteerd allemaal!!!!!!!!!!!!
HAPPY BIRTHDAY!!!
lang zullen ze leven...lang zullen ze leven...lang zullen ze leven in de gloriaaaaaa...in de gloooooooriiiiiiiaaaaaa....in de gloooooorrriiiiiiiiaaaaaa...hieper de piep
Van harte gefeliciteerd

dus ze was wel erg moe toen ik erop ging. Gewoon aan de linkerkant opgestegen en over het zadel gehangen, daarna linksom en rechtsom een paar keer de bak rondgestapt. Ze was helemaal trots toen we haar beloonden na het rijden.