[SGW] Het speciale bejaarden sgw-mutsen kletstopic

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Nickeltje

Re: Het speciale bejaarden sgw-mutsen kletstopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-07 22:22

Kan iemand mij uitleggen hoe het zit met de selecties en KNHS kampienschappen in oktober/november?
Bij de ene staat dat die open is, de anders gesloten. Wat moet je doen om mee te mogen doen met welke wedstrijd? Koe

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-07 22:27

Je bedoelt het SGW-NK in Hattem?
Voor de klasse L moet je 8 wp's hebben en minimaal 1 wedstrijd hebben uitgereden in het jaar van het kampioenschap.
Resultaten behaald 2 weken voor het kampioenschap tellen mee. Inschrijven door gewoon je coupon op te sturen en achter je klasse zet je kampioenschap tussen haakjes. Simpel.
Voor de open wedstijd (dus als je niet aan de eisen voor het NK voldoet) kun je je gewoon inschrijven.

Scum, dat mag al een poosje hoor!

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-07 22:29

Ik dacht 30 Bloos Het worden er wel steeds meer. Straks hoef je nooit meer te promoveren.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-07 22:35

Klopt, maar eigenlijk zit je zo aan de 40 als je een beetje regelmatig springt. Een foutloos parcours en je hebt er al 2.

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-07 22:39

Die bedoelde ik ja...
Hm, aan 8 wp's ga ik niet meer komen denk ik... Heb er pas 2...
Maar zal eens kijken voor die open wedstrijd...
Het lijkt me namelijk een mooie afsluiting van mn SGW tijd...

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-07 22:42

JJ: wat een goed nieuws! Hyper!

Nickeltje schreef:
Slapen Mn eerste co-dag zit er op...
Van 8u tot half 1 hebben we aan kennismaking gedaan. Met slechts 1 koffie pauze... Dat was al vrij lang, maar toen na een half uurtje lunch pauze werd nog eens herhaald hoe lichamelijk onderzoek optimaal verloopt en mochten we op elkaar oefenen...
Echt wel nuttig, maar een hele dag aandachtig luisteren blijkt toch wel vermoeiend. En ik zit helemaal onder de pennenstrepen omdat we bij elkaar in moesten tekenen waar welke organen enzo zich bevinden...
Simpele maaltijd koken en dan op de bank hangen is nu het vooruitzicht...

Heel herkenbaar Haha!
Was dit op de universiteit of in het ziekenhuis? Wij hebben dat idd ook allemaal moeten doen met ALCO, waren lange dagen Bloos En 6 lange weken Nagelbijten / Gniffelen
Maar wel goede voorbereiding op eerste co-schap Ja

Lees net je tweede bericht al dus beetje dubbele vragen Clown
Hebben jullie meteen poli? Wij hadden eerst een week of 5 afdeling, alle patiënten uitgebreid statussen enzo. En dan pas de laatste 4 weken van interne poli, dan heb je net iets meer gezien, anders zit je daar ook zo dom te zijn Nagelbijten / Gniffelen
Nu bij kinder doen we afdeling en poli om en om, moest meteen de eerste dag poli doen. Dan ben je echt nog niet ingedraaid in de veel voorkomende dingen en hun symptomen + behandeling Bloos Eerst paar weken afdeling is veel fijner!

Ik ben net even naar het ziekenhuis in alkmaar geweest ivm het opstarten van mijn onderzoek. Wat een slecht weer had ik onderweg zeg Nagelbijten / Gniffelen Bijna alle auto's gingen aan de kant Bloos Het was echt roetzwart, ruitenwissers konden het niet aan en al het water bleef op de weg staan. Heb niet harder dan 50 gereden dat hele stuk Clown
Terug was gelukkig wat beter net Ja

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-07 22:56

ja tegenwoordig is het 40! Lachen vind het nu wel lekker! ik heb er zelfs rustperiodes tussen gehad, maar gaat hard genoeg...

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-07 23:01

Met dat rotweer van net hebben wij dus binnen ook weer regen en staan er weer meerdere emmers om al het water te verzamelen... Mn dekbed is doorweekt en het matras er onder is ook weer vochtig.
We kamperen vannacht dus maar weer in onze woonkamer...

Gomis, wij hebben als eerste straks dermatologie en de bedoeling is dat wij op de poli alle nieuwe patienten zien en daar beginnen met het aanleggen van de status. Patienten die voor een vervolg afpsraak komen, daar kijken wij alleen mee met de arts...

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-07 23:34

O ja, jullie beginnen met kleine co-schappen natuurlijk. Dat is ook zo Ja Dan is het idd wel logisch, dermatologie heeft vaak amper klinische patiënten Clown

Balen van je lekkage, dat schiet ook echt niet op zo Bloos

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-07 01:31

Ik kwam er rond 12 uur achter dat ik vrijdag ethiekonderwijs heb ipv themaonderwijs. En dan moet uiterlijk dinsdag je volledig uitgewerkte casus binnen zijn bij het secretariaat anders mag je niet meedoen...Nog een geluk dat ik keek vanavond Bloos

Heb net wat in elkaar gedraaid dat ongeveer aan de eisen voldoet, maar de volledige 3 A4 met eisen uitwerken ging me om deze tijd toch even te ver...(en anders eigenlijk ook Bloos )
Nu maar hopen dat ze mijn casus niet weer afkeuren, dan heb ik echt een probleem morgen Nagelbijten / Gniffelen Kan niet weer mijn casus van het ethiekonderwijs uit het vierde jaar boven water toveren ben ik bang Clown (dat was vorige keer mijn zeer dankbare redding na het afkeuren van de eerste casus Bloos )

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-07 07:04

squid

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-07 09:00

Citaat:
Het lijkt me namelijk een mooie afsluiting van mn SGW tijd...

Hoezo? Ga je stoppen met crossen?

Zat daarom je zusje er in Ede op?

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-07 09:30

Go jij! Go jij! Party!! Go jij! Go jij! Party!! Go jij! Go jij! Party!! Go jij! Go jij! Party!! Go jij! Go jij! Party!! Go jij! Go jij! Party!! Go jij! Go jij! Party!! Go jij! Go jij! Party!! Go jij! Go jij! Party!!

17 juli:
SGWUkkie (1976)
Bitwise (1965)
Renskek
Floor01 (1986)

Gefeliciteerd allemaal!!!

Go jij! Go jij! Party!! Go jij! Go jij! Party!! Go jij! Go jij! Party!! Go jij! Go jij! Party!! Go jij! Go jij! Party!! Go jij! Go jij! Party!! Go jij! Go jij! Party!! Go jij! Go jij! Party!! Go jij! Go jij! Party!!

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-07 09:37

Zo, dat zijn er veel! Ik wist het er maar van 1 Bloos

Maar ook namens mij:

Afbeelding

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-07 09:38

zou wat zijn als jij er geen had geweten scum.... Bloos

hebben jullie nog een feestje vandaag?

SGWuppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-07 09:39

Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Gefeliciteerd allemaal!!!!!!!!!!!! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij!

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-07 09:42

Weekend al 2x feestje gehad Ja

jollyjoker

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-07 09:43

Party!! HAPPY BIRTHDAY!!! Party!!

Bitwise

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-07 09:51

Ja ook gefeliciteerd,

.... en bedankt voor de felicitaties. Dit is een populaire dag om jarig te zijn.

Altos

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-07 09:52

Gefeliciteerd allemaal!!!!!!!!!!!

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-07 09:53

ja, volgens mij ook!

Misschien wordt mijn nieuwe neefje of nichtje ook eindelijk eens geboren vandaag..... Is nu al 4 agen te laat en ik vind het wel eens tijd worden... alleen liever niet vandaag want ik vertrek over 5 minuten richting Brussel en ben pas laat thuis.

Dus ik hoop op morgen, kan ik tenminste gelijk op kraamvisite Haha!

Canter

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-07 10:01

Allemaal gefeliciteerd!!!!

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-07 10:06

Ook van spuit elf allemaal van harte!

madelene

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-07 11:24

Muziek! lang zullen ze leven...lang zullen ze leven...lang zullen ze leven in de gloriaaaaaa...in de gloooooooriiiiiiiaaaaaa....in de gloooooorrriiiiiiiiaaaaaa...hieper de piep
hoera
hoeraa
hoeraaaaaa Go jij! Go jij! Go jij! Go jij!

allemaal gefeliciteerd en voor floor natuurlijk van mij een hele dikke knuffel...
Go jij! Go jij! Go jij! Go jij!

Ibonn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-07 11:29

Alle jarigen : Go jij! Go jij! Van harte gefeliciteerd Go jij! Go jij! Go jij! Go jij!

@ scum en Bitwise: wel wat laat maar ook van mij: Welkom Terug. Ik wacht met smart op het reisverslag met verhalen over wilde beren en blauwe meren en nog veel meer moois Haha!
Was ook alles goed gegaan met de paardjes tijdens jullie vakantie?

Gisteren heb ik voor het eerst sinds december weer op de 4-jarige gezeten. Het was helaas te donker regenweer om foto's te maken. Zaterdag ga ik er weer op en dan maken we foto's.
Ze was zo braaf, het waaide flink en de accacia's in het bos vlak langs de rijbak maakten best veel lawaai maar ze gaf er niets om. We hadden tijdens het longeren wel even een meningsverschilletje Bloos dus ze was wel erg moe toen ik erop ging. Gewoon aan de linkerkant opgestegen en over het zadel gehangen, daarna linksom en rechtsom een paar keer de bak rondgestapt. Ze was helemaal trots toen we haar beloonden na het rijden.
Volgens mij kan ik in het indoorseizoen al op wedstrijd, het is een echte koele Gelderse merrie Duivel