Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Heb vandaag en morgen verlof, zal de kalender eens bekijken en naast de mijne van lrv leggen. Wie weet komt er dan al iets interessant uit.
't zal aanpassen zijn maar wel leuk!
Wel fijn als ze inderdaad met zo'n dingen rekening houden.
Alleen gisteren maar pas voor het eerst met mijn eigen combi gereden. Blijkbaar is de wedstrijd volgende week alvast eentje waar het parkeren is in een smalle straat en als je niet vroeg genoeg bent is keren een leuk puzzelwerkje. Met andere woorden, dat beloofd haha. Voor zover ik me herinner is mijn proef de eerste van de dag, dus als ik daar op tijd ben moet het wel lukken. Dan staat de boel nog niet volgepropt.
De rest laat ik aan haar over voor verslagje.
Maar das nog veel te vroeg haha.
Eerst Luxor leren dat hekjes niet bijten.
Uiteindelijk wel weer gelukt, maar dan houdt ze haar mond muurvast en is het gewoon proefje overleven... In de proef ging dan op zich nog weinig echt mis, maar de wissels waren niet mooi (ene scheef, ene teveel vooruit en die punten tellen dubbel), uitgestrekte stap was ze nerveus dus bleef ze kort stappen (ook hier dubbele punten) dus maar een 4e plek van 5.
Met dat je in moorsele bvb quasi ieder weekend kan gaan springen. Alleen wel duur... En dan nog idd Gaver*ranch, B*ocage en Ga*verbeek. De Breem*eersen klinkt ook wel interessant, met dat je daar de zaterdag lage proeven jonge paarden kan springen. Maar das nog niet direct aan de orde, eerst nog wat springlessen. Al verlang ik wel naar een (oefen)jumping haha. 

Wss gewoon voor sowieso een prijs te willen ofzo.