[SGW] [HK] SGW #19: Three Phases, Two Hearts, One Passion...

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Mootje

Re: [HK] SGW #19: Three Phases, Two Hearts, One Passion...

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-12 13:09

Ik vond SAP altijd wel fijn werken, alleen dan registratie van personeelszaken :')
Lelie, Dat zoiets gebeurd is tot daar aan toe, maar dan doorrijden :r
SM, Ik ben 3 cm groter en net geen 30 kg zwaarder :')
Haha, Jeroen & Dienke... Dat denk ik ook! Wanneer is de bruiloft :P Hebben jullie eigenlijk al samenwoonplannen?

Margriet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-12 13:13

Hallo!
bvw ik heb geen idee waar het over gaat maar toch fijn van het relatief goede nieuws.

Komen mooie kleren voorbij zeg! Ik vindt en open rug echt heel mooi, alleen ik durf het niet aante doen. Als ik thuis ben zal ik wel even en jurkje plaatsen

wtwijfelaarover ik twijfel. Verder niet vak v en rokje

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-12 13:14

Bah dat is inderdaad een naar bericht Leli!
Het komt met Giga en Lauri trouwens vast wel goed. Zeker als ze voordat ze weer starten nog een keer gaan oefenen.

En bedankt allemaal voor de tips van het buitenrijden :) Ik stap altijd af omdat Vies me soms te snel af is en ik dat niet veilig vindt wanneer er auto's van alle kanten komen. Ik ga jullie tips de volgende keer in mijn achterhoofd houden en een lekker voorwaartse buitenrit maken met een paard dat in elk geval aan het einde braaf gaat zijn ~~}>

maximiliano

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-12 13:14

Ben alweer uur wakker... Slapen lukt niet! Vanaaf maar ff nog!

@ Noor geweldig mooi jasje! Top merk! Blousejes zijn daar ool zo mooi van! H&M kan daar nooooit tegenop! Heb heel veel colberts 1 van Rinacemento €129,95 maar zo'n mooie pasvorm enz! Je ziet gewoon dat ze duurder zijn aan alles!
Ook ik wil niet prijspatsen maar bedoel dat duurder echt verschil in zit! Die H&M zit namelijk zo mooi niet!
@ Anne ik denk ook dat het klieren is! Hoe vaker je afstapt hoe meer hij het gaat doen! Leuk spelletje! Weet er alles van....
@ Lau hou ook van die kleding! RL is geweldig! Tommy ook!

Ik heb duur gemixt met goedkoper! Vind de Sting ook echt leuk! Spijkerbroeken heb ik ook altijd merk! Die zitten bij mijn lange benen toch het mooist! Heb ook redelijk rondje bips dus dan staat een goedkope broek altijd af in mn onderrug! Schoenen heb ik altijd alleen maar echt leer! Vind die goedkope nepleren laarsjes zo fokt! Net kaplaarzen! Sorry niet rot bedoeld voor wie er wel graag draagt!

Zo maar is aankleden en rijden! Mondje was gister helemaal dicht!

Margriet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-12 13:16

Ho, stomme telefoon. Maar niet vaak en rokje aan, Roelof vindt dat ook niks aan.liever en strakke broek met een shirtje. Beetje weules smaak qua kleren.

weule

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-12 13:16

@ mootje: nog geen plannen ;) maar niet in 2012 in elk geval....

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-12 14:22

Mootje schreef:
Ik vond SAP altijd wel fijn werken, alleen dan registratie van personeelszaken :')
Haha, Jeroen & Dienke... Dat denk ik ook! Wanneer is de bruiloft :P Hebben jullie eigenlijk al samenwoonplannen?

Ik was nu bezig in SAP HCM met personeelsnummers etc. Maar dat ik daar niet goed mee over weg kan, komt ook omdat ik daar bijna nooit mee werk. Vaak is het natuurlijk een kwestie van goede uitleg en veel doen, maar over het algemeen vind ik het geen prettig programma.

Qua lengte/gewicht: is toch mooi zo: 10 kg per 1 cm ;) . Ik vind 55 kilo bij 1.65 ook best dun toch? Ik ben 20 cm langer en 24 kilo zwaarder. Ben afgelopen weken 4 kilo kwijtgeraakt. Echt blij mee. Voelt een stuk beter. Maar ik mis het snoepen wel heel erg -O- .

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-12 14:33

Leliaardje schreef:
BVW: ik zou ook zorgen dat je SAP nooit leert kennen als ik jou was! Op mijn vorige werk al drama's mee mee gemaakt en was echt blij dat ik er af was toen ik ergens anders heen ging. Toen ik daar een week werkte kwam het bericht dat ze op SAP over zouden gaan :roll: }:) .
Het schijnt een heel groed programma te zijn om financiele rapportages uit te halen, maar om er dingen in te stoppen: echt afschuwelijk.
Het is in ieder geval een bedrijf met een geweldig werkende Sales/Marketing afdeling, want anders snap ik niet dat het zo uitgebreid gebruikt wordt.

SM: Laurie en Giga gaan in Ermelo inderdaad weer starten (en dus in de L). Eerst nog een keertje naar Alice en dan moet ze er klaar voor zijn ~~}> .

Leuk!
Ik ben overgezet net de L voor Ermelo, paste dus nog :D

Mootje schreef:

Maar jij bent al hartstikke veel afgevallen hoor! (Voel me nu stom :+ )
Maar dat vind ik echt zo knap, als ik te zwaar zou zijn zou ik nooit de discipline ervoor hebben om af te gaan vallen.
En ik heb denk ik een vrij snelle stofwisseling aangezien ik behoorlijk wat kan eten zonder echt iets aan te komen. En daarbij wel een suikerpatient die eerder 'dik' schijnen te worden.

Leli: knap hoor dat je af aan het vallen bent top! +:)+
mijn BMI is 20, dus zit gewoon op gezond gewicht.
En ga ook niet bewust aankomen al zou ik iets te licht zijn, aangezien het met diabetes heel moeilijk eraf te werken schijnt te zijn (vanwege hypo's waardoor je weer suikers in moet nemen en dus dat sporten geen nut heeft gehad).
Hoor wel vaak dat mensen mij dun vinden, een leerling op stage ook. Maar op mijn stage school zijn er maar een paar meisjes die slank zijn, veel hebben al veel vet rond hun buik (13/14 jaar). En zijn eigenlijk voor hun leeftijd te zwaar.

Mijn mama is nu zo'n 60 kg (net zolang als ik) en is 5 kg afgevallen. Ze dronk altijd koffie met suiker, en nu niet meer. Waardoor ze minder koffie drinkt en voor de rest ook weinig zin meer in zoetigheid heeft. Ze voelt zich nu inderdaad ook een stuk fitter alles gaat veel makkelijker.

Ze heeft trouwens net voor het eerst op de haflinger gereden (die 4-jarige) en dat ging best goed. Is een vlot beestje en erg gevoelig voor het been. Dus nu moet mijn mamsie haar benen wel stilhouden dus een hele goede oefening voor haar!

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-12 14:41

Ken je nagaan wat ik daarvoor woog :')
Ik ben gelukkig wel in proporties, al hadden mijn boobies groter gemogen!
Leuk dat je L kunt starten in Ermelo!

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-12 15:10

:O :O :O :O

Donderdagdip.

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-12 15:12

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-12 15:18

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-12 15:29

Die gaat echt niet mee hoor.. De berichten over rustig aan doen probeerden imo gewoon te zeggen dat ie stuk was.

Ik heb ook zin in weekend. 30 graden en veel zon in Italie :D

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-12 15:30

Heerlijk Vief! Ga je met Joost, en waar ga je heen in Italie?

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-12 15:31

ik hoop dat het hier ook een beetje mooi weer wordt!

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-12 15:33

viefdepief schreef:
Die gaat echt niet mee hoor.. De berichten over rustig aan doen probeerden imo gewoon te zeggen dat ie stuk was.

dat vind ik persoonlijk toch wel een behoorlijke uitspraak.
Hij kan natuurlijk ook gewoon niet fit zijn of last hebben van kleinere ''onschuldige'' kwaaltjes.
Hoeft hij niet stuk voor te zijn.

Maar goed dat is persoonlijk :D

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-12 15:33

Nee, Joost wilde niet mee :P Ga weer eens een keer met mijn ouders en broertje op vakantie. Eerst een week in de buurt van Triest en daarna nog een week naar Hongarij (ergens in de rimboe :+ )

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-12 15:34

Naja, wilde Joost niet mee? Veel plezier iig :D

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-12 15:35

Dus twee weken weg? Lekker!

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-12 15:40

Nope daar had hij geen zin in en toen hij hoorde dat er de 1e week in een tent geslapen zou worden was het gelijk duidelijk ;)

Ja, 2 weken! :D Hoop dat hier ook gauw wat mooier wordt.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-12 15:42

Wat is hij verwend, Vief :P Gaan jullie nog wel met z'n tweeën ergens naar toe deze zomer?

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-12 15:42

Lekker Vief!!! Heerlijk zeg!
Ik ga eind juli 5 dagen naar het Gardameer en dan hopelijk later in het jaar nog een weekje. Ligt een beetje aan het huis.

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-12 15:56

Haha beetje wel ja Mootje.. ;) Is inmiddels ook al weer 5 jaar geleden dat ik met mijn ouders op vakantie ben geweest en vooral voor mijn broertje ook wel leuk. Dus vind het niet erg dat hij liever thuis blijft ;)

We gaan denk ik in november nog wel een weekje weg samen :)

Karen dat zijn ook leuke plannen!

Kris

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-12 15:58

Dit weekend hebben we hier iig heel veel regen. Lekker cross weer is het dus iig niet.
Dames het gaat niet om de kilo's, maar om de omvang en het vet% in je lijf. Ik ben 1,68 en weeg 70 kg. Als je me ziet geef je me dat echt niet! (althans, dat hoop ik :D )

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-12 16:04

mijn omtrek (heup) is 73,5 cm, tenminste dat hebben ze laatst met een onderzoek bepaald