Lelie, Dat zoiets gebeurd is tot daar aan toe, maar dan doorrijden

SM, Ik ben 3 cm groter en net geen 30 kg zwaarder

Haha, Jeroen & Dienke... Dat denk ik ook! Wanneer is de bruiloft

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Mootje schreef:Ik vond SAP altijd wel fijn werken, alleen dan registratie van personeelszaken
Haha, Jeroen & Dienke... Dat denk ik ook! Wanneer is de bruiloftHebben jullie eigenlijk al samenwoonplannen?
Leliaardje schreef:BVW: ik zou ook zorgen dat je SAP nooit leert kennen als ik jou was! Op mijn vorige werk al drama's mee mee gemaakt en was echt blij dat ik er af was toen ik ergens anders heen ging. Toen ik daar een week werkte kwam het bericht dat ze op SAP over zouden gaan![]()
.
Het schijnt een heel groed programma te zijn om financiele rapportages uit te halen, maar om er dingen in te stoppen: echt afschuwelijk.
Het is in ieder geval een bedrijf met een geweldig werkende Sales/Marketing afdeling, want anders snap ik niet dat het zo uitgebreid gebruikt wordt.
SM: Laurie en Giga gaan in Ermelo inderdaad weer starten (en dus in de L). Eerst nog een keertje naar Alice en dan moet ze er klaar voor zijn.
Mootje schreef:Ik vond SAP altijd wel fijn werken, alleen dan registratie van personeelszaken
Haha, Jeroen & Dienke... Dat denk ik ook! Wanneer is de bruiloftHebben jullie eigenlijk al samenwoonplannen?
viefdepief schreef:Die gaat echt niet mee hoor.. De berichten over rustig aan doen probeerden imo gewoon te zeggen dat ie stuk was.