Balen dat het niet ging met springen! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Balen dat het niet ging met springen!

Ik kan er wel om lachen 
.
Even een dipje. Misschien zit er indd even iets niet lekker in haar lichaam. Want het ging toch juist wel goed eerst?
.
. Eerste les met de schimmel. Die was nog steeds lekker vrolijk, maar wel onder controle te rijden. Kon hem fijn over de rug laten lopen, echt goed ontspannen. Springen ging ook erg goed
.
. Kon mooi een gebroken lijntje op 5 en op 6 galop sprongen rijden. Kon goed schakelen met d'r.
). Daarna buitenrit maken met beide paarden. 
!
uithangen op de uni en 's avonds beide paardjes rijden.. Denk dat ik mooi in de Mensa een maaltje ga nuttigen en dan in één keer door...

Maar van daarvoor kende ik je niet 
dus ja dan tref je ook wel eens een jury idd waar je liever niet bij wil rijden, maar ja niks aan te doen.
. Ik vind dat juist het fijnst van het hele rijden: even alleen maar met je paard bezig zijn en alle andere sores en stress even vergeten. Volgende week mag Vorstin dus mee?
Mooi veulen trouwens, lekker stevig ding!
Gaat steeds beter. Oefeningen in draf gingen ook super. Begin december gaan we weer een keertje Z1 starten. Ook nog een kwartiertje met Nudientje onder het zadel gestapt. Op het oog lijkt ze rad in stap, maar als ik erop zit voel ik toch iets. Maar het is sowieso lastig voelen als ik eerst op Jer heb gezeten (paardenpassen) en daarna op Nudien (ponypassen). Nou ja, we pruttelen rustig voor. Ze is ook al bijna 7 mnd drachtig, dus het zadel past nog maar net!

Snoekiej schreef:Ik kom net uit Ermelo, was weer heel leerzaam![]()
Vandaag gingen we aan het werk met aandacht en concentratie. Focus voor mij is echt proberen Vorstin aan te voelen met rijden en daarmee bezig gaan, ipv van dat ik me laat afleiden door gedachtes. Volgende week gaan we erheen

Ik zou me vereerd voelen