[SGW] [HK]Liefde voor de SGW, dat nemen we in deel 12 ook weer mee

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-10 09:25

Goeiemorgen!
@bvw: Hopelijk knapt Wiso snel weer op!
@Snoekiej: Ik heb de paarden hier ook onder een Amigo Bug Wug staan ;) Gaan lang mee en ze hebben een goede pasvorm, ik ben er erg tevreden over!
@Kim: Gaat toch wel weer erg snel voorbij zo'n paar maanden in Thailand.... Geniet er nog maar even lekker van!
@Noor: Succes met je cursus! En is je instructrice gisteren boven gebleven bij Jer :P
@Roos: Dat lijkt me wel erg lastig als je geen melkproducten mag... Kaas zou ik nog wel kunnen missen, maar ijs/chocola zou ik toch niet echt vrolijk van worden :o
@Lotte: Balen dat Wolin het ijzer eraf heeft getrapt, maar gelukkig kan de smid snel komen.
@TG: En hoe bevallen je eerste paar dagen bij je nieuwe baas?

Ik ga me zo maar eens netjes aankleden en richting een interview, daarna nog 2 te gaan en dan heb ik dat gedeelte in ieder geval klaar :o
Gisteren weer voor het eerst gereden met Jipje en dat viel me eigenlijk niks tegen, in het begin natuurlijk niet helemaal fijn willen buigen, maar dat kan ik het oudje niet kwalijk nemen :D Vanavond prutsen we gewoon weer verder en dan wil ik eigenlijk ook is even op de nieuwe kruipen :D

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-10 10:13

peanutbutter schreef:
Vandaag schaam ik mij dat ik Nederlander ben. PVV heeft 22 zetels....

Ik dus ook ... :\ En ik dacht precies hetzelfde, de vergelijking met Hitler... gister toen hij begon met "Vrienden!" .. Hitler: "Freunden!!".. Als Job Cohen dat zegt klinkt het toch vriendelijker.

@BVW: Balen dat Wiso zo benauwd is :(:) .... Hopelijk knapt ze vlot weer op!!
@Snoekiej: Amigo Bug Rug lijkt me een fijne deken, Wolin heeft er geen een, ze staan op het open land waar het veel waait..
@Benthe: Succes vandaag!! ;)
@Noor: Waarschijnlijk is het een tussenribspier, de aanhechtingen, dit staat wel in relatie tot mijn geschiedenis bij mijn reumatoloog ;) .. Het gaat nu gelukkig al veel beter, maar de arts zei ook, dat ik zo benauwd wordt is iets om in de gaten te houden.. Het gevoel dat je ribbenkast te klein is voor je longen, zo vergeleek ik het. Succes met je cursus!! ;)

Ik ga aan de studie :wave: ...

Hilde_

Re: [HK]Liefde voor de SGW, dat nemen we in deel 12 ook weer mee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-10 10:18

:wave:

Ik heb gister ook gestemd. :D Heb me ook verbaasd over de PVV. :o

BVW: Balen van Wiso, hopelijk knaptie snel weer op. :)
Snoek: Uk heeft wel een vliegendeken om. Een gewone zomerdeken is gauw te warm. Met vliegendeken kan ze lekker buiten blijven lopen zonder lek geprikt te worden. Heb er een van Premiere geloof ik met een halve hals.
Kim: Sportief bezig dus. :Y)
Noor: Succes met je cursus. :)
Roos: Jeetje, dat lijkt me vervelend als je geen melk mag. :=
Vief: Had niets gekocht bij de Divoza, ben een beetje blut na portugal. :Y)

Gister lekker een buitenritje met Uk gedaan, had dinsdag springles en ik had nogal spierpijn daarna. O:) Was alweer te lang geleden dat we hadden gesprongen en dat was te merken.

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-10 10:45

Goedemorgen!

Noor succes met de cursus
lekker shanouk, beetje rondrijden in de bmw van oma!
Lotte hopelijk heb je er niet te veel last van, klinkt in elk geval niet als een aanrader...
Hilde, sterkte met de spierpijn

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-10 12:31

Het is inderdaad geen aanrader BVW ;) ... Hoe gaat het met Wiso?

Ik ben hier druk aan de studie.. Wil het echt deze week gewoon afhebben, dan kan het naar de drukker en kan ik over twee weken mijn presentatie houden :) . Vanmiddag bijtijds naar stal, want om half 4 staat de smid op de stoep voor een nieuw ijzer :) .

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-10 12:36

Wiso loopt lekker in de wei, ze zag er wel wat fitter uit maar het is buiten nog steeds zo benauwd...
Vandaag maar een vrije dag voor haar!

Ik ga ook aan de studie

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-10 12:47

Wie weet er hier hoe je youtube filmpjes in een powerpoint kan krijgen? Over mijn onderwerp zijn er een aantal interessante filmpjes op Youtube, maar ik zou niet weten hoe ik dat er in moet krijgen :+

MargreetW

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-10 13:14

Welke versie van PowerPoint heb je, want dan wil ik je het wel even uitleggen.
Als je youtube wilt gebruiken moet je wel internetverbinding hebben.

Als je de filmpjes op je harde schijf hebt staan kun je ze simpel via Invoegen, (aan de rechterkant) dan op film en dan uit bestand klikken, je hebt dan de keuze uit automatische starten of als je erop klikt.

Invoegen vanaf het internet gaat iets anders, maar nogmaals dan moet je wel over een internetaansluiting tijdens je presentatie beschikken. Heb je dat niet dan stuur ik je wel een programma waarmee je youtube wel op je harde schijf kan opslaan en dan gewoon via invoegen in je presentatie plaatst.

Dus al met al moet het geen probleem zijn.

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-10 16:57

Zo, weer uitgecursusd (dit is vast geen woord). Was erg nuttig. Veel rollenspellen (ik heb me helemaal uitgeleefd) en interactie dus geen saaie cursus. Weer veel leuke mensen leren kennen en lekker genetwerkt :)

Jer heeft zich goed gedragen met mijn instructrice. Wat een schat is het toch <3. Zo vaak heeft er nog niet iemand anders op hem gezeten, dus toch even afwachten. Voorheen vond hij dat wel eng, maar hij begint echt volwassen te worden ;)
Straks met vriendje een hapje eten, dan condoleance en ik moet vanavond de WK-poule voor mijn werk nog even invullen... :D

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-10 17:15

Hoi,

Gisteren druk dagje gehad..
Gisteren om 1600 nog even een 20-60 ring verlegd voor de wedstrijd want de ring stond blank...
Gevolg:ik zat onder de modder en moest om 1800 nog jureren.
Ga morgen proberen of ik weer een beetje kan rijden dat vele longeren is niks voor mij en mijn paarden. Ga zaterdag kijken bij de cross in Neu Versen. Die moet mooier en pittiger zijn dan in Uelsen! Ik heb ook net te horen gekregen dat ik eind juni mee mag doen met de clubkampioenschappen van mijn nieuwe cluppie (ben pas 1-7 lid maar het kon). Zij organiseren oa springen en een cross voor gevordenden. Ik weet niet hoe zwaar dat staat maar mooie oefening voor maarsbergen 5 dagen later. Mooi een rondje springen en cross.. Nu nog even wat anders zoeken. Gelijk maar in Neu versen vragen of ik er een keer mag trainen want er zijn daar ook trainingen :D
Oh ja door de drukte heb ik niet meer kunnen stemmen. Zou ook niet weten waarop maar of deze uitkomst zo positief is... :o

@ noor klinkt leuk zo'n cursus maar rollenspellen zijn niks voor mij haha
@ bvw hier is het ook lekker benauwd. Paard vond haar douche vanmorgen erg lekker terwijl zij normaal wat loopt te zeuren vanwege het koude water :D
@ hilde sterkte met de spierpijn

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-10 18:01

Noor: Klinkt leuk zo'n cursus!
CAr: Ben erg beneiuwd naar de cross.

Ik heb echt een hels nachtje en mede daardoor dagje achter de rug. Lily (mijn hond) kreeg gisteren weeën en heb de hele nacht naast haar op de bank gelegen. Vervolgens antuurlijk geen oog dichtgedaan doordat die hond telkens haar baarkist uit ging en bij mij op de bank kroop (leek mij geen geschikte plek voor een bevalling). Heb uiteindelijk vastgebonden in de kist en nog een uurtje een oogje dicht kunnen doen. Om 8 uur nog geen pups te bekennen dus heb haar met mijn vader naar de DA gebracht en heeft ze een keizersnee gekregen. Gelukkig leeft alles nog en we hebben 8 prachtige bonte pups!! Gaan ze zo ophalen en zal kijken of ik foto's kan maken.
Helaas had ik wel gewoon college en moest ik net nog 5 stallen mesten met dit weer. Ben nu wel ernstig stuk....

billy1

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-10 18:17

Gefeliciteerd met je pups PB!!! Wel snel foto's maken he want ik ben heel nieuwschierig!!!
Hier is het ook verschrikkelijk benauwd.....

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-10 18:22

Het is gewoon tropisch benauwd nu. Voor de paarden is het ook vreselijk.
Zal straks gelijk foto's maken. Ze zijn altijd zo schattig dan.

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-10 18:26

gefeliciteerd pb! :D

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-10 20:41

PAS OP!!! Schattigheidsalert :D

Afbeelding
Afbeelding

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-10 20:52

Te schattig! Die eerste is qua houding net een kikkertje.

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-10 20:58

<3

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-10 21:15

Pb lekker nachtje dus!! Mooie pups!! <3
Idd met rijden was het vies benauwd!!
JN lekker gereden dus wel? gaat het met je hand?
Hilde hoe gaat het in de dressuur?
Kim luxe hoor even tussen de lessen door zwemmen :)

Heb ook lekker gereden!
Me zadel word hoop ik morgen ochtend opgehaalt!

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-10 21:33

OOOOHHHHH.......ik ben verliefd... <3 wat een leuke koppies en lijfjes.... :P

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-10 21:34

Wat zijn het voor hondjes PB ?

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-10 21:37

Duitse Staande Langharen.
Zijn 7 reutjes en 1 teefje en die is waarschijnlijk al verkocht.

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-10 21:39

Zo dat gaat hard zeg!
Hoe is het met je moeder?

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-10 21:43

Gaat super!
Ze moet zich alleen nog even koest houden. Maar ze mag langzaam steeds meer lopen en ze kon het natuurlijk niet laten om vandaag al even bij de paarden te kijken :D

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-10 21:44

Dat gaat best snel dan zeg!!

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-10 22:10

Goedenavond!
Ik ben net terug van Vorstin. Eerst de hele dag schoongemaakt bij mijn oma, toen met haar BMW naar huis gescheurd en die omgeruild voor de Peugeot van mijn moeder. Vond ze toch een veiliger idee :Y) Nu net Vorstin gereden. Die was echt heeeel druk op stal (maatje stond nog buiten), en dan is ze echt heel lomp. Met rijden was ze ook heeeel erg druk. Ik kon niet normaal opstappen en in draf stuiterde ik er zowat af. Heel veel gegaloppeerd en toen werd ze wel fijn. Halverwege vond ze het alleen nodig om ineens stil te gaan staan omdat ze het land in wilde :@ Toen heb ik haar even een knal gegeven! Na het rijden stond het zweet tussen haar billen 8-) Morgen ga ik lekker ff de Vlietlanden in. Eigenlijk moet ik dat echt heel veel doen, veel galoptraining en in mijn eentje rijden. Wie weet helpt dat.

Fijn om te horen dat de Amigo Bug Rug een fijne deken is. Ik denk erover om hem te gaan bestellen!

Wat een rotrooster Kim. Wel erg vervelend, zo'n zwembad naast school :P
Succes met je studie Lotte!
Wel lekker gesprongen Hilde?
Leuk dat je cursus niet saai was Noor! En fijn dat Jer zich gedroeg!
Leuk dat ze bij je nieuwe vereniging ook een cross doen als kampioenschap Caro! Waar is het precies?
Gelukkig is het goed afgelopen met de pups PB! Kan me voorstellen dat je nu wel brak bent! Ze zijn leuk <3
Fijn dat je lekker gereden hebt Corien!