@bvw: Hopelijk knapt Wiso snel weer op!
@Snoekiej: Ik heb de paarden hier ook onder een Amigo Bug Wug staan
Gaan lang mee en ze hebben een goede pasvorm, ik ben er erg tevreden over!@Kim: Gaat toch wel weer erg snel voorbij zo'n paar maanden in Thailand.... Geniet er nog maar even lekker van!
@Noor: Succes met je cursus! En is je instructrice gisteren boven gebleven bij Jer
@Roos: Dat lijkt me wel erg lastig als je geen melkproducten mag... Kaas zou ik nog wel kunnen missen, maar ijs/chocola zou ik toch niet echt vrolijk van worden
@Lotte: Balen dat Wolin het ijzer eraf heeft getrapt, maar gelukkig kan de smid snel komen.
@TG: En hoe bevallen je eerste paar dagen bij je nieuwe baas?
Ik ga me zo maar eens netjes aankleden en richting een interview, daarna nog 2 te gaan en dan heb ik dat gedeelte in ieder geval klaar
Gisteren weer voor het eerst gereden met Jipje en dat viel me eigenlijk niks tegen, in het begin natuurlijk niet helemaal fijn willen buigen, maar dat kan ik het oudje niet kwalijk nemen
Vanavond prutsen we gewoon weer verder en dan wil ik eigenlijk ook is even op de nieuwe kruipen
En ik dacht precies hetzelfde, de vergelijking met Hitler... gister toen hij begon met "Vrienden!" .. Hitler: "Freunden!!".. Als Job Cohen dat zegt klinkt het toch vriendelijker.
.... Hopelijk knapt ze vlot weer op!!
... 

Was alweer te lang geleden dat we hadden gesprongen en dat was te merken.
. Zo vaak heeft er nog niet iemand anders op hem gezeten, dus toch even afwachten. Voorheen vond hij dat wel eng, maar hij begint echt volwassen te worden 
Morgen ga ik lekker ff de Vlietlanden in. Eigenlijk moet ik dat echt heel veel doen, veel galoptraining en in mijn eentje rijden. Wie weet helpt dat.