[SGW] [HK]SGWayers in hart en nieren: gaan we ook in nr 11 vieren!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-09 20:25

CoriienRN schreef:
Goede avond :)

Jeetje julie hebben een hoop hersen in houd!!! kom ik met mijn maatje 57 :+

Ik heb maat 56 en die is eigenlijk nog wat te groot :+

Vorstin was in het begin van de les niet helemaal lekker, dat heeft ze meestal na een crosstraining. Ze wilde geen lengte in haar lijf nemen. Gelukkig ging ze aan het einde weer lekker :+: Morgen heb ik priveles, gaan we even proefjes oefenen, want donderdag heb ik wedstrijd! Mijn instructrice moet jureren en ik mag met Vorstin mee :)

_lautje_

Re: [HK]SGWayers in hart en nieren: gaan we ook in nr 11 vieren!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-09 20:39

Ik heb maat 55... Mn nichtje van 4 heeft maat 53,5 :P Als ik wat p[apier in mijn cap prop past ze hem gewoon. Maar heb toch maar een eigen capje voor dr gekocht.
Kleine mormel weet overigens wel wat ze wil, ze koos nl gelijk een mooie pikeur titium uit.... Heb dat toch maar even verijdeld

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-09 20:42

Haha pb idd leuke smaak ;)

Ga van de week maar eens voor een jasje bellen :+

Snoek waar moet je rijden

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-09 22:35

Zo haha, goeie smaak idd :D
Ik moet rijden in Bodegraven, daar hebben ze 3 dagen concours. (Al kan ik er maar een). In het weekend ben ik weg, we gaan met de studievereniging op Eerstejaarsweekend! Leer ik wat mensen kennen uit die massa van 500 man. Want nu is het echt lastig om iemand te vinden die ik ken :o
Ik ben net wezen Zumba-en. Gisteren ook gedaan. Vandaag was ik iets minder actief, had net paardgereden en ik merkte echt dat ik een beetje moe was.

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-09 23:03

@PB: Gelukkig vielen je eerste colleges van je nieuwe studie dus niet tegen!
@Vief: Zo jij moet er gelijk weer goed tegenaan met van die lange dagen! Veel succes met je minor!
@Snoekiej: Alvast veel succes op concours! Gelukkig wou Vorstin later wel fijn lopen.
@Lotte: Lekker dat je je diensten hebt kunnen ruilen. Is er wat leuks in Breda komend weekend? ;)
@Maritboogie: Veel succes met de selecties voor HTC.
@Kim: Lekker geregeld met je groepsgenoten, een dagje extra thuis is nooit vervelend :o

Ik moet nog wel even flink wennen op mijn nieuwe stage. Veel gezien, gehoord, enz. Morgen helaas meelopen in de keuken en dat vind ik maar niks :o Maar ja, loopt ook wel weer los. Kreeg vanmiddag ook al een mail van mijn studiegenootje waarmee ik vorig jaar stage liep, ze miste me :P dus was wel even grappig. Ga nu maar proberen te slapen, want moet morgen om 8.00 weer in Zwolle zijn :Z

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-09 23:20

Breda Hippque is aanstaand weekend ;)
Succes met je stage!!

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-09 07:46

Goede morgen

Snoek aha leuke wedstrijd dus, ik ga zondag naar zuid beijerland. Wel vervelend idd in 500 man zoeken :+

Lotte hoe is het met jou paardje?

Benthe dat is idd wel een flink dagje :+ tijd te kort hebben hollanders meestal ;)

Ik ga ook richting werk :)

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-09 07:48

Ik snap niks van die capmaten. Ik heb normaalgesproken altijd 57- (dus 57 een tikkie te groot).
Crosshelm ook in 57.

Maar een half jaar geleden een Kavalkade gekocht. En die heb ik in 59?!

En dan de hoedjesmaten, daar snap ik ook niks van. Vriend heeft normaalgesproken 59 of 60 in de gewone cap. Maar het hoedje is maat 57. En als ik die bij mij opzet dan is hij zeker 3 maten te groot.

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-09 07:49

Dat is idd wel een groot verschil scum :+ vreemd.

Ik heb nu maat 58.5 van helm, en heb gekeken voor de gpa speed air en die moet ik in maat 57 hebben anders word hij te groot

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-09 07:59

Ik wist trouwens niet dat er ook halve maten waren.

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-09 08:25

Dat is wel echt raar zeg :\
Ik heb bij mijn Kavalkade cap 1 maatje groter nodig en vond dat al gek :+

Heb nog een potje heerlijke jam over van van dit weekend en denk dat ik daar maar even wat croissantjes voor ga halen want jam op een gewone boterham vind ik niet zo lekker :o

malloesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-09 08:41

Mogguh! Na een paar dagen van afwezigheid meld ik me weer. Eigen concours gehad en erg druk mee geweest. Al met al is het goed verlopen en kunnen we tevreden zijn.
Tussen de bezigheden door ook zelf nog gereden wat resulteerde in een 2e plek! As zaterdag heb ik training in Renswoude waar ik echt teveel zin in heb en dan volgende week Gorssel :D
Ook wil ik deze week graag een opstart maken met Bop, de castratiewond is weer iets opengegaan maar volgens de DA hoefde ik me geen zorgen te maken.

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-09 08:47

Ik heb me ook staan verbazen idd over capmaten. Ik heb altijd 57, maar de HH 57 werd in de loop van de tijd te groot. Afgelopen weekend eens wat nieuwe caps gepast, waarbij ik steeds weer op 57 uitkom, muv de GPA dan die maar liefst 59 is en dan als gegoten zit :?

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-09 08:54

Jij dus ook al. Misschien zijn de capmaten het afgelopen jaar verandert.

Miriam

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-09 08:55

Hm... Ik heb een GPA maat 58, mijn hoedje is maat 59 en heb nog een HH mt... 60.... :\
Heb nu een blauwe HH in bestelling (oude model) in mt 58. Best vreemd....

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-09 08:59

Mijn GPA is 55 en is iets te groot, mijn hoedje is 54 en die past goed. Crosshelm is ook 55, maar die viel een maat kleiner dan normaal stond erbij.

malloesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-09 09:00

Mijn cap is 57 maar iets groot en mijn hoedje is ook 57 maar iets klein (anders waait ie af :+ )

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-09 09:13

Goeiemorgen!
Ik ga zo mijn rijbewijs ophalen, en dan een stukkie toeren :):)
Van andere caps weet ik mijn maat niet, maar van GPA heb ik dus 56. Ik heb ook het kindermodel ipv de gewone :+

Gefeliciteerd met je prijs Marloes :D

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-09 09:59

Goeiemorgen :wave:

Dan heb ik gewoon een apart hoofd, want heb tot nu toe altijd 57 gehad. Maar ik heb eigenlijk ook nog niet erg vaak een nieuwe hoeven te kopen.

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-09 10:32

Wat raar zeg van die capmaten. Ik heb zelf geen idee welke maat ik heb eigenlijk, denk ongeveer 57-58. Heb nu namelijk een cap maat M (IRH).

Nog gefeliciteerd Marloes!

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-09 10:37

wouw !!! zie een paar gekke EN gave caps voorbij komen. Hier alles rustig zijn gangetje, ben weer heerlijk aan het werk en de paardjes staan er rustig bij. De Fries staat in training voor de keuring dus die mag af en toe alleen een buitenritje maken en Bull doet zo nu en dan heerlijk zijn rondje en dan rij ik nog een andere 3 jarige erbij, dus dan heb ik er elke dag wel 1 of soms 2.

Ben zelf nu weer op fitnessdieet want de MISS Ultimate Fitness zou doorgaan op 1 oktober naar Kaapstad, ben benieuwd :D in de afgelopen twee jaar hebben ze het al vaker afgelast en dat is super irritant.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-09 10:45

Ik heb van Kavalkade ook 2 maten groter dan bv een HH Scum. Je bent dus niet de enige. Van HH heb ik 54, Kavalkade 56 en mijn crosshelm is ook 56.

Waarom wordt zo'n verkiezing dan op het laatste moment afgelast Bianca?

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-09 10:49

Simmie schreef:
Waarom wordt zo'n verkiezing dan op het laatste moment afgelast Bianca?

voornamelij GELD crisis he..... dingen die dan zo slecht geregeld zijn hotels vluchten etc. er gaan in totaal 87 man mee dus niet ff een paar poppetjes, je hbet 20 deelnemers en een hoop crew en camera van RTL 4. Sponsoren moeten gaan betalen, maar die trekken hoe langer hoe meer terug in deze tijd. Dus dan krijg je twee jaar terug steeds dat antwoord.....we proberen dan en dan......maar het kwam niet meer van de grond, terwijl ik me wel geplaatst had voor die finale, mijn eigen voorbereiding is nu ook slecht door het ongeluk dus ik probeer te redden wat er te redden valt, maar fysiek gezien ben ik nu niet meer wat ik twee jaar terug was.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-09 10:52

Oh zo. Weet nog dat je idd een poos geleden ook al op het punt stond om aan zoiets mee te doen. Toen hing het r nog om of je met een bepaalde cros mee kon doen.

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-09 10:55

Poeh, ik wist niet dat jij dat op zo;n hoog niveau deed Bianca. Daar heb ik dan wel bewondering voor.