In de zomer gaat het wel, maar nu zie je niet meer dat het een bak is.
Gelukkig hebben we 3 binnenbakken
En ovedekte longeerring.Voor mij dus niet meer natregenen tijdens het rijden
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
En ovedekte longeerring.
, mag dus om 14.30 uur weg. Kunnen we om 15.15 uur laden. Ik laad Wolin met een hengstenbit, ze loopt er dan zo zonder te mokken op, had vorige week haar de kans geboden gewoon met halster erop te stappen, die kans heeft ze verspilt, want ze had weer haar bokkenpruik op gezet ("NEUJ!! Ik ga er écht niet op!!"). Morgen dus weer hengstenbit in.
. 

ik zag wel een leuke foto van Woll in de sneeuw, Laura had ondanks een balk een 1e prijs. Gefeliciteerd.

Dacht echt neeeeee, niet weer een uur wachten
Maar die lieve buschauffeur stopte dus gewoon voor mijn voordeur
! Jammere was wel dat ik op het station nog meer dan een halfuur op mijn vertraagde trein kon wachten..
vind het maar niks.
Heb nog gauw even wat vlot gestapt op de straat.
Straks een vergadering op de manege. Morgenavond weer een vergadering van mijn werk. En daarnaast ook een hoop extra's.
Tweede parcours werd er veel slechter gereden (terwijl het parcours precies hetzelfde was), en was ik derde 

Morgenavond springles. 

Volgens mij was het hele treingedoe vandaag een grote ongeregelde zooi, overal vertragingen volgens mij. 

nu eindelijk afgesloten.. Vanochtend 4,5 uur over gedaan om op school te komen inplaats van 3 uur en morgen gaan we naar een klasgenootje van ons, die is morgen precies een jaar terug door een auto ongeluk om het leven gekomen dus gaan we morgen naar toe.. wordt wel even moeilijk...
, mij niet gezien. Ik moet er vaak om 6 uur weer uit.
, fijn dat Woll haar been goed gaat.
, heb al een kaartje uit China ontvangen, een zak goud gevonden en een Duitser uit de kuil getrokken
.
, even lekker snacken
.
. rowo schreef:@ PB; das een hele investering, maar denk wel dubbel en dwars waard of niet?
goeiemorgen.
. 

Alles zal nu wel helemaal opgevroren zijn...