Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Nog 2 puntjes. Gisteren met Vos crosstraining gehad van Fried van Stiphout, dat was ook erg interessant. Woensdag nog een keer oefenspringen, donderdag naar Rob met Raimaer, vrijdag dressuurles met Vos, zaterdag dressuurles met Raimaer en dan zijn we klaar voor Chaam.
. IndianSummer schreef:Iedereen heeft al lekker crosstraining gehad dit jaar, alleen ik nog niet![]()
Ik ga me zondag maar eens weer uitleven

Goed man.
.
. Lipso en jij komen er wel! Ziet eruit of die het leuk vind
.
. Hij leek ineens op zijn ouders (dat zijn beide schimmels) en dat was hij nu ook
Helemaal wit van het schuim. Hij zat zich zo op te fokken. Later liep hij echt heerlijk te sjouwen
. Dan lijkt het echt geen L paardje meer
. Zelfs nog een crosshindernisje meegenomen
. Hij ging in zijn eentje door het bosje, vond hij nog wel wat eng de 1e paar keer, dus toen stonden we soms weer omgekeerd, maar later deed hij het erg braaf
. Het word ooit hoop ik nog een echt crosspaard
. 
haha 
haha

. Fijn dat zijn been weer goed is
. 
Simmie schreef:*edit* lees net van je plannen voor Ede.
miss_jumpy schreef:Toppie!
Moordrecht is ook zeker een leuk terrein maar als je op een gegeven moment alle hindernissen al eens hebt gesprongen wil je weer eens wat anders
. Tis maar goed dat ik gewoon de hele week verder niet gereden heb en gewacht heb. Gaat nu namelijk helemaal goed