Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
miss_jumpy schreef:ja, wie moet er anders opruimen dan? De kabouters?
reeskees schreef:BT, gelukje na ongelukjeWat heb je gewonnen.
Marieke, komen ze van die zadelmakerij ook bij je thuis? ik heb er momenteel 4 veschillende paarden...
Zit ook wat te klooien met net wel/niet passende zadels.
Lielle schreef:fijne les MJIK ben erg blij dat ik zelden groepslessen rijd
Pinacolada schreef:Oeh MJ...dat klinkt als een zeer gefrustreerde les! De aparte springlessen op onze club waren altijd wel leuk, maar normala hadden we 1x per 3 weken springen. Nou dan konden die mutsen 2 weken zeuren dat ze volgende week alweeeeeer moesten springen. Dat was dan een kruisje van 30..grmbl. Ik was ook snel uit die les toen.
andrea16 schreef:MJ: dat is inderdaad geen leuke les zo. Ik kan me er ook zo aan ergeren als er teveel in de les zitten, helemaal als je binnen springles hebt.
miss_jumpy schreef:Lielle schreef:fijne les MJIK ben erg blij dat ik zelden groepslessen rijd
![]()
Al hebben we normaal een gezellig groepje en zijn we vaak met 4 wat ik prima te doen vind.
andrea16 schreef:Ik heb ook altijd springles bij de vereniging en dat bevalt super! Ook meestal 4 mensen in de les en iedereen springt gewoon mee. Op het einde gooit hij alles nog wat omhoog voor mij en nog iemand.
miss_jumpy schreef:Ja, dat is de beste oplossing, gelijk op rijden en het laatste rondje hoog voor degenen die dat nog willen. Dan hoef je ook geen last te hebben van elkaar. Maar dan moeten er niet teveel zijn en geen mensen die bij 50 cm al gaan bibberen en zeuren dat ze geen rondje willen springen!