[SGW] [HK] SGW #19: Three Phases, Two Hearts, One Passion...

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

weule

Re: [HK] SGW #19: Three Phases, Two Hearts, One Passion...

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-12 11:33

moguh dames!!!

boel gekletst weer!!

allereerst: Jantine, proficiat met de zwangerschap van je 2de!!! Hier ging dus het 'gerucht' over :P

daarnaast boel verhalen over kleren/winkelen etc...., over de meeste van jullie verhalen kan ik niet mee praten (als man zijnde) weet alleen wat ik zelf graag draag: spijkerbroek en dan blouse erop, of polo's, gewoon shirts liggen niet in mijn kast.... af en toen in de zomer wel een dunne witte broek...

wat ik graag zie: niet teveel 'tierelantijntjes' :P gewoon simpel een (Strakke) (spijker)broek met een shirtje/polo'tje/blousje erop..., ben niet heel erg van de rokjes/losse fladder dingen/kleedje/sjaaltjes/ toestanden :P Bruine hoge laarzen vind ik dan wel weer mooi om te zien :P

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-12 11:34

That is the spirit :D anders nodig je mij of Shar maar uit... Denk dat het dan snel over is met de geintjes :P
Weule, dan heb je het goed getroffen met dienke :D

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-12 11:36

Mijn vriendje zegt juist wel eens "moet je niet weer eens een jurkje aan?"...

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-12 11:38

Haha veel gekletst over kleding en dure smaken. Ik heb een ontzettende hekel aan shoppen en ben ook niet zo heel modebewust. Vind het al gauw goed. Ook kwa schoenen niet veel keuze.
Voor een broek geef ik ook echt max 50 euro uit. Houd wel van budget shoppen. Dure kleding zit me vaak niet lekker of wil ik te netjes houden. Werkt bij mij toch niet en dan trek ik het niet aan.

Alhoewel ik binnenkort toch echt moet shoppen voor positiekleding.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-12 11:42

Haha, Alles van vorige keer is natuurlijk veels te groot Jantine :P

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-12 11:45

haha inderdaad Mootje. En ik had ook al een hoop gekregen en dat was na Sem wel rijp voor de container. Verder vond Jeroen het maar hobbezakken, de broeken van de vorige keer. Hij kon niet meer zien of ik nog wel een kont had, want ze slobberen om mn billen. haha. Dus moet toch maar aan de shop.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-12 11:45

Haha, Betaalt Jeroen het ook nog? Ideale man :D

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-12 11:48

Uhm, daar ben ik bang voor Mo!

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-12 11:51

Vestzak broekzak toch :P

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-12 11:51

Hier relatief goed nieuws, wat een opluchting

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-12 11:54

Fijn Bianc! De pb staat nog steeds open hè!

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-12 11:57

Gelukkig Bianca!

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-12 12:01

Qua merken ben ik van de Esprit (niet de nl versie maar meer de duitse. Veel leuker spul en dan vooral wat er bij Leffers hangt), Vila, Mexx, Steps en H&M.

@ Annetje ik denk ook dat hij jou een beetje in de maling neemt. Een keer goed boos worden helpt vaak wel. Afstappen doe ik nooit buiten. Mijn merrie heeft ook zo haar nukken. Die presteert het gewoon om tijdens de les 40 minuten in een hoek te staan en gewoon niks meer doen. Dan kan je de zweep gebruiken of been maar helaas. Daar zoek ik ook nog een oplossing voor.
@ BVW fijn dat je "goed" nieuws heb

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-12 12:12

Fijn BVW!
Ben nog vergeten te zeggen: Watapatja: gave sprong!! Lekker hoog hoor.

Nu snel weer aan de arbeid!

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-12 12:16

Woehoe morgenmiddag naar CHIO Rotterdam :D

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-12 12:17

Moet je niet werken Ka :P

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-12 12:19

Bianca: Fijn dat het positief nieuws was!
EB: Mooi dat je dressuurles zo fijn ging, zal in de proef toch ook wel steeds een beetje beter gaan toch? :)
Karen: Leuk :D Vriendje is er al sinds dinsdag heel vroeg om als vrijwilliger bij de stables te werken, doet hij al heel wat jaar.. En die neemt gewoon een week vrij haha ;)

Ik ga eens wat pakketjes wegbrengen en naar stal :)

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-12 12:24

Vief: Dat idee heb ik zelf wel, gaat dan nog half niet zo goed als in de training maar de jury is het daar tot nog toe niet mee eens, hoe beter ik hem zelf vind lopen hoe lager de punten et vice versa. Maar heb net van gister een klein stukje terug gekeken op film en ondanks dat ie wel fijn loopt, is toch die aanleuning nog niet mooi stil en dat verpest het hele beeld wel een beetje denk ik.

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-12 12:25

Morgen heb ik mn 95% middagje dus ben om 1 uur vrij :D

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-12 12:28

Leuk Karen :D !

weule

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-12 12:31

@ TG: leuk zeg, veel plezier alvast daaro!!!
@ mootje: dat heb ik zowiezo wel ;) (en dienke met mij :P )
@ bianca: goed nieuws!!

hier druk bezig met een (stomme) vervangende opdracht... engelse artikelen lezen/analyseren over risicomanagement...

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-12 12:51

Oh, dit is ook wel weer een afschuwelijk bericht zeg: http://www.nu.nl/binnenland/2840578/vra ... n-a73.html

Jeroen succes met de opdracht!
Ik ben geboortedata bij namen aan het zoeken in het aller gebruikersvriendelijke programma dat er bestaat: SAP. BLEH. Wie dat toch uitgevonden heeft :( _-:( .

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-12 13:00

_lautje_ schreef:
SM: Haha ik hou ook wel van een beetje sexy hoor. Aan de andere kant, het moet wel chique blijven vind ik altijd. Je zal mij niet snel met een diep decolleté of een hele blote rug zien. Maar strak, kort, sexy en spike heels... I'm in!

Ja klopt, ik loop ook niet te koop met mijn borst(jes)(en). Maar wel die hakken haha! Schoonmama vindt ze allemaal vreselijk, maar ze roept ook 5x per week dat ze op mijn leeftijd 2x zo dun was >;) (even voor de duidelijkheid, ik ben 55kg 1,65 lang. prima gewicht dus...)
Ik heb voornamelijk heel veel hemdjes (zoals die ik ook dat soort rode heb, paar pagina's terug). dus niet tot mijn hals dicht, maar niet dat alles eruit zou vallen.

Vief: klinkt leuk! en lief van diegene haha! Lekker laat bij starbucks!

Annetje balen hoor! Maar precies wat de anderen zeggen. En hij weet nu dat jij steeds af stapt, ik stap nooit meer af langs de weg, 20m over straat meegesleept en paard los moeten laten.. liep bijna de snelweg op! Ben nog nooit zo bang geweest en hij laat zich al niet al te makkelijk vangen thuis... Dus toen uiteindelijk na 3km gekregen mbv mama en een trekker (die het zag gebeuren).
Dus ik zou proberen niet elke keer af te stappen, ik zelf doe dan liever een keer de slof eraan zodat ze er niet vandoor kunnen vliegen, en inderdaad wat anderen zeggen lekker actieve buitenrit van maken, maar wel zorgen dat jij de baas blijft.

Leli leuk zeg!
Start Laurie ook in Ermelo in de L met Giga?
En wat een naar bericht, krijg er gewoon kippenvel van! En die bestuurder die dan doorrijd :r

Net Draakje weer gereden, eerste half uur niet naar wens, daarna 20 minuten heerlijk kunnen rijden en de middagdraf knop zit er nu ook aardig op *\o/*

gister in de springles met de pony een mooi rondje foutloos 1,10 kunnen springen. Ga dus toch ook maar weer op springcc en de B uitrijden en dan een puntje in de L proberen te scoren :)

BVW: fijn van het 'goede' nieuws.

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-12 13:01

Gatver leli dat is echt een naar bericht, SAP ken ik volgens mij niet???
Karen veel plezier morgen
Jeroen succes met je opdracht

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-12 13:08

BVW: ik zou ook zorgen dat je SAP nooit leert kennen als ik jou was! Op mijn vorige werk al drama's mee mee gemaakt en was echt blij dat ik er af was toen ik ergens anders heen ging. Toen ik daar een week werkte kwam het bericht dat ze op SAP over zouden gaan :roll: }:) .
Het schijnt een heel groed programma te zijn om financiele rapportages uit te halen, maar om er dingen in te stoppen: echt afschuwelijk.
Het is in ieder geval een bedrijf met een geweldig werkende Sales/Marketing afdeling, want anders snap ik niet dat het zo uitgebreid gebruikt wordt.

SM: Laurie en Giga gaan in Ermelo inderdaad weer starten (en dus in de L). Eerst nog een keertje naar Alice en dan moet ze er klaar voor zijn ~~}> .