_lautje_ schreef:SM: Haha ik hou ook wel van een beetje sexy hoor. Aan de andere kant, het moet wel chique blijven vind ik altijd. Je zal mij niet snel met een diep decolleté of een hele blote rug zien. Maar strak, kort, sexy en spike heels... I'm in!
Ja klopt, ik loop ook niet te koop met mijn borst(jes)(en). Maar wel die hakken haha! Schoonmama vindt ze allemaal vreselijk, maar ze roept ook 5x per week dat ze op mijn leeftijd 2x zo dun was
(even voor de duidelijkheid, ik ben 55kg 1,65 lang. prima gewicht dus...)
Ik heb voornamelijk heel veel hemdjes (zoals die ik ook dat soort rode heb, paar pagina's terug). dus niet tot mijn hals dicht, maar niet dat alles eruit zou vallen.
Vief: klinkt leuk! en lief van diegene haha! Lekker laat bij starbucks!
Annetje balen hoor! Maar precies wat de anderen zeggen. En hij weet nu dat jij steeds af stapt, ik stap nooit meer af langs de weg, 20m over straat meegesleept en paard los moeten laten.. liep bijna de snelweg op! Ben nog nooit zo bang geweest en hij laat zich al niet al te makkelijk vangen thuis... Dus toen uiteindelijk na 3km gekregen mbv mama en een trekker (die het zag gebeuren).
Dus ik zou proberen niet elke keer af te stappen, ik zelf doe dan liever een keer de slof eraan zodat ze er niet vandoor kunnen vliegen, en inderdaad wat anderen zeggen lekker actieve buitenrit van maken, maar wel zorgen dat jij de baas blijft.
Leli leuk zeg!
Start Laurie ook in Ermelo in de L met Giga?
En wat een naar bericht, krijg er gewoon kippenvel van! En die bestuurder die dan doorrijd 
Net Draakje weer gereden, eerste half uur niet naar wens, daarna 20 minuten heerlijk kunnen rijden en de middagdraf knop zit er nu ook aardig op
gister in de springles met de pony een mooi rondje foutloos 1,10 kunnen springen. Ga dus toch ook maar weer op springcc en de B uitrijden en dan een puntje in de L proberen te scoren 
BVW: fijn van het 'goede' nieuws.