Beetje jammer alleen dat geurtjes altijd zo schrikbarend duur zijn
Al kun je er online (of op een zwarte markt lees ik net) wel een stuk betaalbaarder krijgen 
Mootje: Haha, nee niet het weekend na mijn afstuderen. Want heb nog geen afstudeerstage/opdracht, dus wanneer dat precies zal zijn is nog een beetje gokken.. Weet alleen wel wanneer ik mijn laatste tentamens heb en daarna wil ik toch wel graag naar Den Bosch
Plan is om daar in de buurt te gaan afstuderen (of richting het westen, maar dat is vanuit daar ook nog wel te bereizen, in ieder geval een stuk beter dan vanuit Enschede). Mocht dat zo zijn, dan maar een halfjaartje treinen, maar vind het geen doen om voor een halfjaar mezelf en vooral ook Woll te gaan verhuizen. Daarnaast ben ik bang dat ik Joost anders helemaal niet meer zie mocht ik 5 dagen stage gaan lopen.. en daarnaast leek het me ook wel een plan om gelijk wat om handen te hebben als we gaan samenwonen. Denk dat ik anders een beetje de kriebels krijg 
Weule: Wat deed jij bij ons op stal
? Was iets te wakker van de wijn. Echt tot 5.00 uur naar het plafond liggen kijken. Toen de wekker om 7 uur ging dus niet heel fit, maar na het rijden wel weer helemaal helder 
Texelse: Wat balen dat het water zomaar om hoog kwam door de stalvloer! Hopelijk zakt het gauw een beetje

Kris: Wow dat vind ik inderdaad wel erg snel!
Roos: Succes met Rabette in de gaten houden. Komt wel goed!
Eef: Vervelend dat Caap soms zo stout is! Dat zijn inderdaad geen leuke grappen

Mootje: Wat een dure cadeaus kregen jullie zeg! Wel lieve lampjes

Rijden ging wel fijn. Eindelijk weer het idee dat de achterhand weer een beetje mooi mee komt ipv er achteraan bungelt. Duurt toch nog best even om haar weer in conditie te krijgen na de dracht, maar ze heeft natuurlijk ook bijna een jaar veulenvakantie gehad..
Mag alleen nog wel wat gebeuren voor half januari want een M1 proefje schud ik met Woll nog niet zo 1,2,3 uit mijn mouw 
Nu in de trein naar Utrecht om met een vriendinnetje te lunchen en daarna door naar Amersfoort om met een ander vriendinnetje een hapje te eten