[SGW] [HK] SGW deel 16: Geen bullfin te hoog, geen coffin te diep!

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Mootje

Re: [HK] SGW deel 16: Geen bullfin te hoog, geen coffin te diep!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-11 13:32

Ow, het wordt dus de eerste keer! Leuk, zal vast goed komen ;)

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-11 13:48

Nope meer dan een foto hebben ze nog niet gezien. Dus ben heel benieuwd.
En tuurlijk komt het goed, want hij is gewoon heel erg leuk ;)

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-11 14:00

@ lau leuk dat hij door de keuring bij je ouders gaat. Verstandige beslissing om onderweg om te draaien.
@ Sussie mooi dat de paarden weer goed gaan. Outdoor Breda klinkt gaaf.
@ Noor veel plezier op de 2e avond

Gio is vanmorgen voor het eerst in de trailer geweest. Hij stond er zo op binnen 5 minuten. Daarnaast heeft hij ook zo'n 15/20 minuten alleen op stal gestaan terwijl ik moeders longeerde. Hij is het daar nog niet echt mee eens :D Voor de liefhebbers: na 1700 EK eventing op NDR en vanaf 1430 CHIO Rotterdam op sport 24 van de NOS. Scheelt dat het weer slecht weer is

MargreetW

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-11 14:08

Slecht weer? Na een wat aarzelend begin hebben wij hier prachtig weer, houden zo zou ik zeggen.
Laura: zoons kwamen met bagger tot aan de knieën thuis maar hadden erg genoten en hebben daarna ook nog maar even de kermis onveilig gemaakt. Zag leuke foto's. Nu ik kennis heb gemaakt met jouw ouders kan het niet anders dat vriendje met alle egards wordt ontvangen.

Straks ga ik met Sem naar de kermis, draaimolen, drankje, hamburgertje en dan nog naar Pien en Johnny en dan is het weekend weer voorbij. Nu met een mooi boek nog even gestrekt in de tuin.
:wave: :wave:

Sussie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-11 14:12

Nu op ARD het EK in Luhmuhlen.

Sussie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-11 14:24

Laura: spannend dat je ouders vanavond voor het eerst je vriendje gaan ontmoeten!
Caro: fijn dat Gio zo braaf was met het trailerladen!
Margreet: veel plezier op de kermis!
Mootje: is ook weer met iemand aan het mailen. Leuk!
Wat betreft die sollicitatie waar ik in september zou mogen beginnen. Dat gaat niet door. Overheid heeft de subsidiekraan in de zorg verder dichtgedraaid. En zij doen uitzoeken voor welke subsidies zorginstellingen in aanmerken komen en het verder proces. Maar ik blijf gewoon weer verder solliciteren. Het is alleen een beetje balen dat ik momenteel alleen maar afwijzingen ontvang.

Ik vind het ook heel gaaf dat ik op Breda mag starten. Ze hebben jaren geen Z-rubriek gehad. Alleen nationaal en internationaal dressuur. Nu dus weer wel. Het zal ook wel een drukte van belang zijn, omdat ook het EK vierspannen, NK Eventing en springrubrieken zijn in Breda.

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-11 14:28

Elaine Pen staat momenteel 4e maar er moeten er nog 10. Dat wordt geen team op de OS voor NL.

Sussie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-11 14:33

Maar wel super knap van Elaine! Die heeft echt geweldig goed gereden op haar eerste EK bij de senioren!

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-11 15:33

Echt super van Elaine! 14e uiteindelijk.
Ik denk dat ik ook naar Breda ga om te kijken, maar dan voor de cross. Dressuur is zeker niet op dezelfde dag?

Het blijft maar regenen hier..

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-11 15:35

Lau leuk dat je ouders hem vanavond dan ontmoeten. :j Scheelt een hoop als je vriend met je ouders overweg kan.
Caro leerzaam dagje voor Gio dus. :)
Margreet veel plezier op de kermis!

Heb vandaag eens wat anders geprobeert. Heb mijn bitloze hoofdstel op Perfect gedaan.
Vond het wel even spannend want ze kan soms nogal vervelend zijn het eerste kwartier.
Maaar....het ging voorbeeldig. :)) Kon er zo mee wegrijden, was leuk om een keer te doen met haar.

Voel me weer beter en mijn rug werkt ook weer mee, en zo van mijn familie te horen hadden we gisteren ook niets gemist.
Blijkbaar was er vanaf 12 uur een DJ die zelf te bezopen was om te draaien. :x

sanurie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-11 15:46

Middag!!!

Wat een *** weer zeg. Ik ff blij dat ik vanochtend nog heb gereden.
Ben 3 dagen op introductie kamp geweest. Ontzettend leuk gehad, leuke mensen en de hele dag gesport. Dus toen ik vrijdag middag thuis kwam was ik kapot. Zaterdag moest ik eerst 's ochtends werken. Toen 's middags springconcours in Soest gehad. Ik zat erg te rommelen waardoor ik wat balken had, ach volgende x weer beter. Wel voor het eerst een sloot gesprongen :D

Jullie hebben weer veel gekletst zeg!! Jullie zijn niet bij te houden!
Maar hier dan toch nog kleine bijleesactie!

Mijne die verhaart ook al weer volop, verschrikkelijk!! Word weer vroeg scheren waarschijnlijk, anders is hij al zo'n teddybeertje!
GG is erg mooi al Vief, en wat een stelten zitten er onder!
TG: mooie foto's en fijn dat T'tje zo goed ging met zwemmen!
Evielien: Slimme idee! Ik ga het misschien ook maar eens proberen, snap alleen niet helemaal hoe je het doet, zou je het me nog beter willen uitleggen via hier of pb'tje!
Ik spring op les zo rond de 1,20/1.20 dan valt de wedstrijd altijd mee :P En dat in combi met technische lijntjes want op 1.00/1.10 lukt het wel, maar zodra het hoger wordt dan wordt het lastiger! Urban is zelf ook veel fijner op het hogere werk, met lage vind hij maar saai en wil dan nog wel eens hard gaan. Met hogere let hij veel beter op!
Welkom Sofie!
Lau: Wat ontzettend balen :(:) , en nu???
Een paar maken zeer grootte bijleesacties! :wow:
Mooi stukje van Arnd, wel triest om zo te lezen!
JN: Gefeliciteerd!!!! *\o/*

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-11 16:00

goedemiddag.
wel gelezen maar weinig onthouden en via mobiel gaat typen niet zo handig.
Vanmorgen crosstraining gegeven. Ze vonden het allemaal weer super.
helaas wel ongeluk voordat we begonnen. pony ging opeens bokken ze valt er zo af op haar schouder/rug.
ze gingen wel naar het ziekenhuis voor zekerheid. net maar even gebelt maar heeft toch haar sleutelbeen gebroken. Wel heel sneu want ze zei net daarvoor nog ik ben er nog nooit afgevallen. gellukkig verder wel goed.

mijn pony heeft ook mee gereden maar oh wat had die een schik. ze was zo vrolijk. heeft alles super gedaan.

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-11 16:35

Hoi hoi

Wat leuk Mendy dat je pony ook mee heeft gedaan! Wel sneu voor dat meiske dan.
Leuk dat jou ouders je vriend gaan ontmoeten Laura. Balen dat je halverwege om bent gedraaid terug naar huis.
Lekker gereden met de ETR Sim?
Leuk Mootje dat je aan het mailen bent, hopelijk wordt het wat!!
Super Sanurie dat je introductie kamp geslaagd was
Annetje waar ben je ??????
Fijn Daan dat Perfect het bitloze zo op pakte.

Geert heeft cross les gereden in Lunteren. Ging lekker maar Ula was GEK! Hebben het helemaal droog gehouden maar onderweg naar huis echt stort regen. Zijn nu thuis en het begint hier nu ook te regenen. Straks Zeus nog stappen. En als het van de week droog wordt (???) en de bodem is goed, dan mogen we weer in de bak !!!

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-11 16:49

Sanurie: Jammer van de balken, wel super dat je een sloot gesprongen hebt!
Mendy: Haha super gaaf dat je pony er lol in had, wel sneu voor dat meisje. :(:)
Marijke: Dan hebben jullie geluk gehad met het weer zeg!

Het weer is trouwens wel erg plaatselijk. :')
Mijn vriend smste ' Ik kom later vanwege de harde regen.'
Regen dacht ik??? We wonen nog geen 200 meter van elkaar en hier is blauwe lucht.
Maar inderdaad, zijn kant op is het nogal....zwart.... :oo

Mocht twee cross foto's bestellen.
Mijn eerste cross foto's aan de muur hahaha, hopen dat er nog veel volgen!

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-11 17:41

Goeiemiddag!
Ik heb echt heerlijk uitgeslapen, en ben daarna naar stal gegaan. Vorstin liep wel lekker. Stalgenoot die hem een paar keer heeft gereden, is er ook nog even opgestapt om me te helpen met de schouderbinnenwaarts. Jeetje, als ik Vorstin zo zag lopen is het toch wel echt mijn droompaardje <3
Hebben jullie de paarden trouwens alweer dekens op? Ik vind het zelf erg koud, wilde mijn zomerdeken voor 's nachts alweer op gaan gooien, maar goed ik ben net terug van vakantie, dus ik vind alles koud :P

Veel plezier Lau!
Leuk Mo, hopelijk wordt het wat :D
Gaaf dat je in Breda mag rijden Sussie!
Fijn dat de crossles goed ging MM

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-11 17:49

Ik ben weer thuis!

Onderweg wel enorme buien gehad maar in Rockanje zelf was het mooi droog met een zonnetje.
Er werd echt ontzettend slecht gereden, in de B hadden ze geen foutlozen en in het L ook maar een paar.
Het M stond echt op struikelhoogte en Caap sprong wel aardig maar was niet echt scherp, uiteindelijk beide parcoursen 1 paal.
Jury kwam nog naar me toe dat ze had genoten van mijn rondjes, niet zo moeilijk als je de rest had gezien. :P

Vrijdag Breda Hippique, onee Outdoor Brabant. ;) Zal wel een dik parcours staan, ben benieuwd.
Hier in Brabant is het gewoon heel de dag droog geweest!

Margriet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-11 17:49

Ik heb heerlijk buiten gereden! Hebben het eigenlijk aardig droog gehouden! Maar toen ik naar huis reed was het echt zeik weer.

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-11 17:53

Oja _O- in het tweede parcours ben ik langs hindernis 9 gereden. Jury heeft niets gezien en parcoursbouwer ook niet. :))
Wel heel erg omdat het 2 keer hetzelfde parcours was, maar goed gratis puntje haha!

Margriet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-11 17:56

:D Beter is dat dan!

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-11 18:00

Mooi compliment, Eef! Dat is absoluut niet iets wat ik mis: de rijkunsten op wedstrijd :')
Vorige week in ww was Noor ook een verademing om naar te kijken!
Margriet, fijn dat je het drooggehouden hebt met rijden!
Las nog dat Geert gecrosst heeft...
Danielle heeft crossfoto's besteld. Leuk :)
Snoek, fijn dat vorstin zo goed ging vandaag!

Ik heb echt niets gedaan vandaag, behalve de vuilnis buiten gezet en de kranten in de container gegooid :o

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-11 18:07

Evelien: Leuk dat niemand iets gemerkt heeft :D , fijn dat je lekker gesprongen hebt!

Ik zit nu op de chat met een jongen die ik echt al jaren niet heb gezien, maar in de kleuterklas waren we echt een onafscheidelijk duo, hebben samen ook een hoop ongein uitgehaald :+ , daarna echter na andere scholen gegaan en elkaar op 1 korte ontmoeting na nooit meer gezien, we zijn elkaar allebei echter nog niet vergeten :o.

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-11 18:16

Mooi van je puntjes Eef, ga je springen in Breda. Leuk, succes!
Leuke jongen Evie?
Mooi dat het met Vorstin goed ging Snoek!

Hier regent het al de hele dag bijna aan 1 stuk door. Hoop dat de kraan binnenkort toch echt dicht gedraaid wordt.

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-11 18:17

Goede dag!

ZO mysteryland was echt TOP :D lau en miek ook nog gezien jamme dat ik ze op de dag zelf niet gezien heb!

Eef mooi compliment jammer van de balkjes, en wel mooi een puntje der bij ;)
Snoek ehm ik doe nog geen deken op, pas 1 okt :)
Lau heel verstandig ;) ik la om 1.15 ;)
evie sie ik daar iets broede :P
sussie druk met soliciteren dus?

MO ik heb een baan aangeboden gekregen hier op het dorp, dus ja ik weet het niet zo goed, meer info graag per pb ;)

Danny wilde ik vandaag op het land zetten maar het goot mij te hard, dan maar morgen avond!

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-11 18:18

Sann: Ik weet niet goed hoe hij er uit ziet, heb alleen mijn herinnering van vroeger en een vage foto, maar qua karakter zeker, wij waren echt twee handen op een buik.

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-11 18:28

Leuk toch evie mis word het wat ;)