[SGW] [HK]Liefde voor de SGW, dat nemen we in deel 12 ook weer mee

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

CoriienRN

Re: [HK]Liefde voor de SGW, dat nemen we in deel 12 ook weer mee

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-10 19:29

ROWO gefeliciteerd!!!
TG lekker heb ook nog :p
Ik heb ook gestemd SP :+

Zo jackson had vrij even opgejaagt :P
Nu even naar het hiernaast gelegen dorp even kijken hoe de feest stemming is (paardenmarkt)

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-10 19:47

Fijn van je moeder PB!
Lekker Karen, welke smaak heb je genomen?
Fearless too vind ik ook een hele leuke.

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-10 20:07

PB, fijn dat je moeder zich al beter voelt.

Ijs mag ik helaas niet meer, alleen waterijs en dat vind ik niet zo lekker.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-10 20:08

Ook niet heeeel af en toe? Of ben je dan dagen van de leg als je een keer een beetje neemt?

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-10 20:37

Hoooooi!!!

@Vief: AH-manager belt je hoogstpersoonlijk op :)) ...

Ik ben net nog even gauw naar de stembus gesjeesd met mijn moeder, want vanmiddag was ik de tijd vergeten en ben toen gauw Wolin binnen gaan halen := ..
Ik heb op SP gestemd, Roemer lijkt me een heel capabele en verstandige man met duidelijk taal en ik als zorgverlener vind dat SP goed over de zorg heeft nagedacht!! :D

Wilde ik Wolin weer gaan rijden, had ze een ijzer verloren op het land.. -O- Helaas pindakaas, morgen maar rijden.. gelukkig komt morgen de smid al :) . Ze was ontzettend aan het kroelen met de baas, de schat <3 ...

Oh en heb heerlijk een creamy bacon pizza besteld met Ben & Jerry's toe.. hopelijk komt het zo, want ik heb trek :9 .

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-10 20:41

Simmie schreef:
Ook niet heeeel af en toe? Of ben je dan dagen van de leg als je een keer een beetje neemt?

Ik mag geen melk, ik zondig dus al dagelijks met brood. Dat gaat goed. Ik ben het nu aan het opbouwen en ik kan 2 keer per week iets nemen. Heb van de week een keer een kitkat genomen en dan neem ik eind van de week een 3 kazen pizza. Daar heb ik meer trek in dan in ijs. Ik kan gewoon niet en en, het is bij mij of ijs of kaas (als vorbeeld)

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-10 20:46

Oeh, als ik moest kiezen tussen ijs en kaas zou ik ook voor Kaas gaan! Wel wennen als je zo op je eten moet letten.

Nessah

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-10 20:57

@_Noor: ik vind het echt een super gave foto!
@WolinLotte: Succes nog met werken voor je studie! Balen van dat ijzer!
@kimdepim: Mooi dat het eten lekker was!
@peanutbutter: Nog veel beterschap voor je moeder!
@CoriienRN: Jackson heeft lekker kunnen rennen dus.

Vandaag heerlijk gereden, ze deed echt haar best.
Heb nog een topic van Oudkarspel gemaakt :)

[SGW-ITP] Velvet, roan merrie, ons sgw debuut in Oudkarspel.

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-10 21:30

TeeGee schreef:
Ik heb eindelijk mn B&J ijsje!!! :D :D :D

Hebben we het nou alwéér over B&J?! }:)
Ik lees hier bijna dagelijks over pizza's en ijs.. Ik lijk wel een of andere dr. McKeith-freak vergeleken met sommigen hier. ;)
even de vele dropjes die ik op mijn werk naar binnen werk buiten beschouwing gelaten uiteraard

@ Nessah, heb je topic al even bekeken ;)
@ Roos, jeetje. Ook geen geiten/schapenkaas? Dat lijkt me nou écht afzien: geen kaas.
@ WL: jammer dat je niet kon rijden, maar gelukkig komt je smid lekker vlot. Fijn ook trouwens dat je longfoto goed was. Hebben ze dan wel een idee wat het dan wel zou kunnen zijn. Lijkt me toch wel een beetje vreemd?
@ PB: fijn dat je moeder thuis is en alweer een beetje mobiel!

Net Jer gereden. Was redelijk droog, maar sowieso zijn wij niet bang voor een beetje regen. Daar wen je wel aan als je alleen een buitenbak hebt :Y) :D . Hij was braaf, vond hem gister nog een beetje flauw maar vandaag liep hij weer fijn. Morgen heb ik condoleance en gaat mijn instructrice hem rijden. Kan zij ook weer even lekker rijden! Ze heeft er nog maar 1 keer eerder op gezeten, dus ik hoop (en ga er vanuit) dat hij zich gedraagt! <3 Ook weer met Nudien aan de wandel en ren geweest. Ze vindt het wel weer leuk al die aandacht en loopt in draf nu zo goed als rad. Gaan dit dus rustig uitbouwen!

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-10 21:30

Goeiemiddag!
Ik heb vanmiddag ook gestemd! Vorstin heb ik vandaag voor het eerst gereden, ze ging fijn :) Ze was lekker druk, maar dat kon ik goed omzetten in werklust :D

Vraagje: Hebben jullie je paarden vliegendekens om in het land, en zo ja welke? En wel/geen hals? Vorstin had tijdens het rijden al wat last van dazen, dus ik heb het idee dat er wat meer zitten dan op mijn oude stal.

Dat is zeker een big momma Billy! Naam voor de toekomstige kleine: For better and worse :+
Gave foto's Bvw
Gefeliciteerd Mandy *\o/* *\o/* *\o/*
Mooie foto Noor!
Ben heel benieuwd Vief!
Succes vast met Chinees Kim!
Fijn dat je moeder weer thuis is PB
Eindelijk je ijsje TG :D
Balen dat Wolin haar ijzer kwijt is Lotte!
Fijn dat je lekker gereden hebt Nessah!
Mooi dat je lekker hebt gereden Noor!

Nessah

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-10 21:32

@Snoekiej: Mijne heeft geen vliegendeken op.. Vorig jaar wel, maar hij werd zeiknat van de regen.. En ging helemaal plakken aan haar. Maar wie weet zijn er ook waterdichte vliegendekens?
@_Noor: Fijn dat het rijden wel goed ging! Sterkte morgen voor bij de condoleance..

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-10 21:34

@ Snoek: mijn paarden hebben geen vliegendek op. Die worden toch gesloopt. Maar wij hebben hier sowieso geen dazen. Als het straks weer warmer wordt, even spuiten met Atex oid en dan is het goed te doen hoor.
@ Nessah: bedankt. Ga meer heen om iemand anders te steunen, maar tis toch nie leuk.

Nessah

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-10 21:35

Nee, je komt toch met een naar gevoel thuis na zo'n condoleance..

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-10 21:54

Vandaag schaam ik mij dat ik Nederlander ben. PVV heeft 22 zetels....

Nessah

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-10 21:56

Ja ik ook.....

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-10 21:57

Als ik dicht bij de grens had gewoond was ik geemigreerd :=
Ik vind het ook echt heel erg en ik schaam me er behoorlijk voor. Al had ik het (helaas) wel een beetje verwacht.

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-10 22:06

Balen Lotte van het ijzer! Gelukkig komt de smid morgen al!
Lijkt me wel vervelend Roos, geen melkproducten! Ik houd wel van een tosti op zijn tijd. En roomboter. Een echt glas melk lust ik ook wel, maar heb liever uit pak. Vind van dat blue band boter ook erg lekker, dat spul wat je zo makkelijk kunt smeren.
Fijn dat je moeder weer thuis is PB!
Gecondoleert Noor. Fijn dat je instructrice Jer wil rijden!
Fijn dat Vorstin fijn was Shanouk!

Ik heb mij niet verdiept in de politiek, omdat ik toch nog niet mag stemmen. Om heel eerlijk te zijn, misschien schudt Nederland nu wel wakker nu Wilders zoveel zetels heeft, en knapt de maatschappij snel wat op. Hoop ook dat we snel uit die kredietcrisis zijn. Maar nogmaals, ik heb me er te weinig in verdiept om echt zinnige opmerkingen erover te maken.

Ik zit aan een boekverslag Duits. Morgen is de allerlaatste kans om het in te leveren. Ik ben natuurlijk met vanalles behalve dat boekverslag bezig, maar werk er tussendoor wel steeds even aan. En dan schiet het toch best nog wel op :)

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-10 22:54

Nhaa, Wilders in de kamer betekend alleen maar dat we over een paar maanden weer een verkiezing hebben omdat hij finaal op z'n plaat gaat.
Eigenlijk wel eng dat zo veel mensen hebben gestemd op een man die dezelfde dingen roept als Hitler in de jaren '30 en hij aan de macht kwam

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-10 23:28

vind ik ook pb!
Een beetje invloed van wilders is misschien niet verkeerd, maar 22 zetels???! :?

Bij ons heeft alleen Wiso een vliegendeken op. Die heeft een "mummipak" inclusief masker omdat ze last heeft van exceem. Met haar deken heeft ze eigenlijk nergens last van. Ze vind haar deken ook helemaal geweldig en helpt ook altijd mee met "aantrekken"

Mirthe succes met je boekverslag!
Roos, lastig dat je geen melkproducten mag. Er zijn echt zo veel dingen wat je dan niet mag :(:)

Wiso was met rijden wat benauwd en na het rijden kwam ze ook slecht weer op adem!
Zal ze last hebben van het benauwde weer?
Mijn moeder zei later ook nog dat de hoefsmid vanochtend had gezegd dat hij het idee had dat ze het heet had.
Zal haar maar even in de gaten houden, hopenlijk is ze morgen weer de oude

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-10 00:41

Heb het niet mee gekregen lig nu net op bed!
Tis idd wat pb zegt dan kunnen we over paar maanden weer!

Wel Truste

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-10 08:20

Noor, ik mag ook geen geiten en schapen kaas, maar dat vind ik niet lekker dus dat scheelt.

Snoekie, mijn paarden hadden op de oude stal een exceemdeken om, daar waren heel veel kleine mugjes waar ze gek van werden. Deze stal is iets verder van de kust, maar geen last van muggen en dus ook geen deken. Net wat Nessah zegt, gaat zo plakken met de regen en als er heel veel stekers komen spuit ik wel een keer met atex.
Moet wel zeggen dat de exceemdeken minder plakt dan een gewone vliegendeken.

Nessah

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-10 08:32

@bvw: Balen dat Wiso benauwd was!

Goeiemorgen :)

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-10 08:44

Mogguh!
@ Bvw: hopelijk knapt Wiso snel op. Jer had er gister geen last van hoor :n

Straks een cursus "premediation", gewoon op het gemeentehuis dus dat scheelt weer in tijd!

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-10 08:58

Goeiemorgen!
Ik ga zo naar mijn oma om haar huis schoon te maken. Ze gaat 3 weken op vakantie, en ik mag dan haar auto lenen :D Een BMW, niet verkeerd dus :D

Bedankt voor alle vliegendeken-antwoorden. Als ik er een ga kopen, ga ik wel voor een goede. Ik denk aan de Amigo Bug Rug. Eisen zijn uv-werend, licht kleurtje en losse hals.

Goed in de gaten houden dan Bvw!
Succes met je cursus Noor!

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-10 09:12

Pff ons rooster is deze week echt vervelend.
Vandaag weer van half 11 tot 12 les. En dan weer van 3 tot half 6. In Nederland is het ongeveer normaal,maar hier zijn we dat niet gewend ;).
Gelukkig dat het zwembad naast school is. Dus maar weer met een vriendin baantjes gezwommen. En toen naar huis gelopen, even geluncht en gedoucht. Zo maar weer richting school lopen.
Nou we hebben wat afgelopen in die 8 weken hier haha :P.

Snoekiej: Hier geen vliegendekens op in het land. We sprayen ze in voor we ze naar buiten doen. En ze laten het gauw genoeg merken als ze weer naar binnen willen. Vooral Loempia deed dat heel erg. Die ging dan rondjes galoperen door het weiland. Dus dan lieten we hem naar binnen.
Dat is wel fijn dat we ze thuis hebben staan. Kunnen we ze goed in de gaten houden :).