Ik ben lekker vrij dus ga, zo lekker me paardje rijden

En me paard is vandaag jarig 7 jaar

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Crosskip schreef:Goedemorgen!
Dienke, idd even bij Canter kijken. Polypads kun je bestellen in de kleuren die je wilt. Ideaal!![]()
Rowo, Super mooie laarzen zeg! Had bij ons bij de rijvereniging ook al gehoord dat het in Duitsland scheelt qua laarzen, maar ja... met mijn F(lap)kuitenkom ik niet in een standaard maat, dus dan heeft het niet zoveel zin!
Qua afstanden naar de crossen... idem als Rowo en Dienke, veel in de buurt, helaas veel in het najaar. Dus dan toch ook maar naar Castenray en Maarsbergen, tikkie verder weg.
Juventus schreef:ja,.. ik heb nog een ouderwetse cap maar wil toch graag voor het crossen een andere zonder klep,.. en voor het springen is dat wel net zo veilig, ALS je er een keer naar af komt,..
alleen dacht iemand dat je er niet mee mocht springen,.. maar ik vind het een oerlelijk model hahaah (maar het gaat om de veiligheid) maar daarom wilde ik wel graag zo'n petje (silk ding) overheen,.. en of dat dan mag? tja zou eigenlijk niet nweten waarom niet maar jahahaha
Juventus schreef:weet iemand toevallig of canter in Maarsbergen komt? (anders mail ik ff)
miss_jumpy schreef:rowo, maar daaruit kan je nog niet aflezen dat je ook met een silk mag rijden toch?!