Goedemorgen! Tezz: Zo wat een punten met dressuur! Jammer van het springen, volgende keer beter. Jetske: Leuk filmpje! Martine: Super van je parcours met Breezer.
Ik ga zo de paardjes naar buiten doen en de stallen mesten. Daarna toch maar naar school, ben nog niet helemaal fit, maar kijk het wel ff aan.
Nou ik ben dus meeer dan tevreden over gister. Arielle heb ik 2 weken geleden 1x gereden en gesprongen en op de gok maar naar Saasveld gegaan. Had niet meer tijd door tentamens. Nou ik was dus 2x foutloos, 51 stijlpunten en 1e Ook Coriana pakte onwijs goed aan. Die sprong echt lomp hoog en zooo fijn, kon het alleen amper uitzitten. Dit is haar 2e parcourtje ooit en ik was gewoon 2x 0 en 48,5 voor stijl en 4e Ook al is het maar BB, dit had ik nooit verwacht. Echt leuk!
T was gister ook erg gezellig in Saasveld. Martine was er ook en voor de rest TG, Dela en nog wat bokkers uit een ander topic
Gefeliciteerd Rowo (en de andere die een wedstrijdje goed hebben gereden), bij mij ging het ietsje minder. Z'n eerste ervaring in een binnenbak hield bij hindernis 5 op. Hij was bij iedere hindernis wel afgeleid door iets erbuiten en springen richting een muur was toch nog niet zijn ding. Echter ook z'n baasje vond het inrijden op een stuk van 15x15 met 20 man een niet al te prettige bezigheid. Maar even zien of ik ergens binnen kan trainen, anders laten we het binnenseizoen maar aan ons voorbij gaan.
Gefeliciteerd met alle winstpunten en prijzen. Bij mij ging het echt heel vervelend. Moest springen in Barchem, stond vrij aan de maat, dus tegen sommige hindernissen zag ik wel een beetje op, maar zover ben ik niet eens gekomen. Op hindernis 2 hadden we een hele nare afstand, ik dacht dat hij ging staan, maar hij sprong toch nog. Heel ongelukkige sprong en hij kwam wat aan het struikelen. Ik kon me niet meer houden en vloog er aan de rechterkant vanaf. Nu heb ik een zeer pijnlijke rug. Na het vangen van mn paard toch nog even weer een meter gesprongen in de inrijbak, voor het vertrouwen. Maar hij pakte alles wel weer super netjes aan. Dus hij heeft er gelukkig niets aan overgehouden, maar het was wel ff schrikken.
nee gelukkig verder niets. Alleen de rechterkant van mn rug is zeer pijnlijk, zit helemaal vast. Terwijl de linkerkant van mn broek helemaal smerig was. En ik viel er aan de rechterkant af. Hoe dat is gegaan vraag ik me ook af. Ukkie schrok er ook enorm van dat ik eraf was gevallen. Hij stond in een hoekje van de bak te trillen.