miss_jumpy schreef:Ik geef het trouwens gewoon over het voer, met een bruin biertje, want drinken doet ie vaak niet geweldig op training of wedstrijd.
Dat probleem heb ik met Sims ook. Als ze al drinkt op wedstrijd is het hoogstens een litertje.
Geef jij dat bruine biertje aan Os om die reden?
Hij moet nog een hoop leren, maar hij is ontzettend braaf met twee stops naar het einde van het oefenparcours gelopen en dat had ik nooit verwacht. Nam hem echt mee voor de ervaring zodat hij iig mooi meteen een groot concours gezien zou hebben. Schoorl is een mooi debuut toch
(dat is wel een verademing na otje
). Parcours ging allemaal nog wat onbeholpen en hij moet nog leren om voorwaarts te blijven voor, op en na de sprong, maar dat komt wel goed
, maar precies?)
Zijn benen waren achter ook opgelopen en hij liep er niet fijn mee. Die heb ik dus maar in de wei laten staan vandaag. Toen ben ik met Nanea een klein buitenritje gaan maken en toevallig kwamen we onderweg een aantal grote pakken hooi tegen
. Toch wel heel anders als Hercules. Nanea springt echt heel relaxt met 2 vingers in haar neus eroverheen
Sjaan: heb jij inmiddels al een oplossing voor de hangerigheid van je paard met dressuur rijden?