CD: zoek je iemand die daar op stal komt?!of iemand war het paard ook heen kan?!
er werd mij net gevraagd of mijn schimmel te koop was (denk voor VDL/buitenland)
hihi hun zijn ook mooi, baasje uit de running, kan ze het paard ook wel wegdoen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

was gezellig 
maar eerst even hapje eten.
die kreeg ik van iemand

En na het VMBO ga ik een opleiding paardenhouderij doen
... sorry
.
en hij zei dat hij het echt heel leuk vond en dat je goed kon sturen op zijn paarden 
Hopen dat de zwelling snel weg gaat!
)

CarpeDiem schreef:Vinger is nog wel blauw.. maar da zal ie wel blijven tot mn nagel eraf is gevallen..
CarpeDiem schreef:Heb vandaag me haren KORT geknipt
Ik zou over picknickbank en hij kwam niet helemaal uit en toen sprong die en zou die met zijn achterbenen banken maar toen kwam die tussen de bank en tafel terecht..gelukkig stond ie helemaal los. dus hij vloog om maar pony dikke schaafplek. liep ook even niet goed. maar later wel. vandaag gelongeerd en hij liep niet stijf of niks gelukkig. maarschrok wel even goed

CarpeDiem schreef:Owh trouwens bij mij op stal zoeken ze een springruiter voor een 4 jarige merrie. Iemand interesse??
renskek schreef:Dat zijn leuke berichtenGomir: Ik sprak Edwin trouwens laatst nog, en toen vroeg ik naar jullie ontmoetingen hij zei dat hij het echt heel leuk vond en dat je goed kon sturen op zijn paarden
![]()
(het viel mij ook erg mee hoe ik het oppakte met een vreemd paard trouwens, had ik eigenlijk niet van mezelf gedacht
)

goh precies goed getimed zou ik zeggen

)