[SGW] [HK] Gemuts van het SGW gepeupel (deel 4)

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Biertabje

Re: [HK] Gemuts van het SGW gepeupel (deel 4)

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 16:27

danke! Lachen

CD: zoek je iemand die daar op stal komt?!of iemand war het paard ook heen kan?!

er werd mij net gevraagd of mijn schimmel te koop was (denk voor VDL/buitenland)
hihi hun zijn ook mooi, baasje uit de running, kan ze het paard ook wel wegdoen Tong uitsteken

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 16:48

Marieke, balen van je zadels.

Ik heb nav positieve berichten van Gomir iemand van best fit gehad. Gelukkig lagen mijn zadels goed, toch kwam hij op mij heel kundig over. Heeft wel mijn zadels opgevuld.

Voor mijn pony ben ik ook 3 jaar aan het medderen geweest eer ik een fijn zadel had.

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 17:44

Ik heb vandaag lekker in groningen gewinkeld Haha! was gezellig Lachen
Ik ga zo nog even rijden Ja maar eerst even hapje eten.

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 17:47

gomir ik heb je vandaag nog gezien in Bit Haha! die kreeg ik van iemand Knipoog

UK_eef

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 18:04

BT: is dat de nieuwste Bit?
Gomir: waar sta jij dan haha, ik ben benieuwd!

Margriet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 18:08

Lielle: Ja nu wel weer. Er zat iets blauw op mijn tanden ofzo en dat heb ik eraf gepoetst en nu is het weer normaal.

Ben nog even bij de ruitersportzaak geweest voor een jas maar hadden niet mijn maat!

CarpeDiem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 19:01

liefste op stal denk ik.
Er zijn al meer die hebben aangeboden om m op stal te zetten, maar daar waren ze nog niet zon fan van.. Mocht je interesse hebben kan ik je wel via pb t foonnummer geven. Vrees dat t erg uit de richting is..

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 19:28

ik met mijn pootje zeker Tong uitsteken

Bit Zomer nummer augustus/september 2006

Biem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 19:31

Lielle: VMBO Consumptief Lachen En na het VMBO ga ik een opleiding paardenhouderij doen Lachen

CarpeDiem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 20:00

vergeten Bloos ... sorry

Pinacolada

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 20:10

Zo..net geoefend met ringsteken.. Spook had het erg zwaar in de bak, maar buurmeisje stak goed! Als ie nou nog over zn putdekseltrauma heen komt dan komt het helemaal goed!

Omdat ik ouder dan 18 ben moeten we bij de paarden, leuk met de shet tussen de grote friezen etc. Haha!.

renskek

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 20:45

BT: Arme jij! Heel veel beterschap en hopelijk krijg je snel loopgips!!!

Marieke: Succes met het zoeken naar een zadel!

Gomir: Ik sprak Edwin trouwens laatst nog, en toen vroeg ik naar jullie ontmoeting Tong uitsteken en hij zei dat hij het echt heel leuk vond en dat je goed kon sturen op zijn paarden Lachen

Vandaag voor het eerst weer naar school geweest, wel gezellig, maar van het echte leren word ik wel weer een beetje benauwd. Toen ik thuiskwam maar weer even lekker gereden om school te vergeten Tong uitsteken

Miriam

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 22:18

L0ve: Hoe was het in Ermelo? Met welk paard heb je gereden?? Vanmiddag had ik dressuurles. Mijn instructeur had jou vanmorgen zien rijden en zei dat je heel goed zat te sturen!!!!!

CD: Jammer dat dat paard bij jullie op stal moet blijven, ik zou het wel leuk vinden om er weer een tweede bij te rijden maar je zit helaa iets te ver uit de richting. Het is wel begrijpelijk trouwens.... Hoe is het met je vinger en je oog?

BT: Niks aan hè, van die lange dagen stilzitten! Ach gut Hopen dat de zwelling snel weg gaat!

Marieke: Drama hè, het vinden van een goed zadel? Ik ben ook al heel lang aan het tobben om iets passends te vinden voor Ollie zijn brede rug met mega hoge schoft.... Echt alles ligt naar achter of knelt van voren.... Mijn dressuurzadel is vandaag bekeken door een zadelmaker, en wordt nu opgevuld. Gelukkig ligt dat wel goed. Mijn zoektocht naar een springzadel is (hopelijk) ook bijna ten einde, maar daar vertel ik pas meer over als ik het zeker weet!! (anders ga ik op iemand lijken.... Tong uitsteken )

Zoals gezegd, ik had dus les vanmiddag (dressuur). We hebben zomaar voor de grap drie wissels om de drie en drie om de twee gemaakt! Heel stoer, Ollie snapte het beter dan ik, na drie keer wisselen werd ik helaas te langzaam. We gaan daar verder ook nog niet op door ofzo, maar wel leuk om eens gedaan te hebben.

CarpeDiem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 22:25

leuk mirjam! Dat zijn wel leuke oefeningen Haha!
Mn vinger en oog zijn weer beter.. Vinger is nog wel blauw.. maar da zal ie wel blijven tot mn nagel eraf is gevallen..

Heb vandaag me haren KORT geknipt Tong uitsteken
ga zo slapen denk ik Tong uitsteken

Miriam

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 22:42

CarpeDiem schreef:
Vinger is nog wel blauw.. maar da zal ie wel blijven tot mn nagel eraf is gevallen..

ow, da's inderdaad een hele geruststelling Tong uitsteken

CarpeDiem schreef:
Heb vandaag me haren KORT geknipt Tong uitsteken

Hoe kort is KORT ????? (picture??)

Ik ga ook m'n mandje in.. truste allemaal!

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 22:53

Gister was ik even aan het cross trainen.en toen ging het even mis Scheve mond Ik zou over picknickbank en hij kwam niet helemaal uit en toen sprong die en zou die met zijn achterbenen banken maar toen kwam die tussen de bank en tafel terecht..gelukkig stond ie helemaal los. dus hij vloog om maar pony dikke schaafplek. liep ook even niet goed. maar later wel. vandaag gelongeerd en hij liep niet stijf of niks gelukkig. maarschrok wel even goed Scheve mond

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 22:53

Ik ga morgen naar Ermelo Lachen
Dat Rabo talententrophy gedoe is dan.
Vorig jaar Rabo pakket gewonnen, dus ga er heen. Lijkt me wel leuk Ja

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 23:50

CarpeDiem schreef:
Owh trouwens bij mij op stal zoeken ze een springruiter voor een 4 jarige merrie. Iemand interesse??

Ik, maar ik woon een beetje uit de buurt Verdrietig

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 23:52

renskek schreef:
Gomir: Ik sprak Edwin trouwens laatst nog, en toen vroeg ik naar jullie ontmoeting Tong uitsteken en hij zei dat hij het echt heel leuk vond en dat je goed kon sturen op zijn paarden Lachen
Dat zijn leuke berichten Haha! (het viel mij ook erg mee hoe ik het oppakte met een vreemd paard trouwens, had ik eigenlijk niet van mezelf gedacht Bloos )

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 23:54

Verder heb ik vandaag mijn dag niet zo erg.
Eerste keer weer naar amsterdam beviel al niet zo goed. Net op mijn werk een scooter die zonder te betalen er van tussen ging. En nu moet ik mijn artikel afmaken, want dat moet op de mail. Het is op zich wel af, maar ik ben er niet tevreden over Clown

Ga me er toch nog maar even op storten en anders moet het zo maar op de mail Bloos

SGWuppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-06 02:38

Zo, ik ben ook weer terug van de zadelmaker Slapen

Met twee paarden en 7 zadels....lag er geen één goed!!! Heb wel een super duidelijke uitleg gehad en weet precies waar het bij mijn zadels steeds fout gaat. Zie nu ook wat voor onzin het Drunens Ruiterhuis mij heeft voorgehouden Lips are sealed

Zij had erg veel zadels, maar Pico en Wup hebben allbei een korte rug. Heb dus zadels nodig zonder keilkussens, want die drukken op de lendenen. Heel veel van zulke zadels worden er niet mee gemaakt, maar van Stubben zijn ze er wel. Zijn nu juist de zadels die ikzelf niet zo fijn vind, maar goed de horsjes zijn het belangrijkst. Springzadel wordt nu op Wup helemaal aangepast en een dressuurzadel voor Pics. Ze kijkt voor mij verder naar een spring die op Pico zou passen, hoop dat dat voor Neede gaat lukken. Zie nu wel hoe een zadel hoort te liggen en blijkbaar moet je op heel andere zaken letten dan ik altijd dacht....ben daar 4 uur geweest....als je nog eens wat uitleg wil is zij wel een aanrader! Rob was erg tevreden over haar, dus ik hoop dat ik dat straks ook ben!

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-06 09:35

Zo, wat een pech met die zadels Marieke. Die keilkussens vind ik trouwens wel een uitkomst voor Online.

patsmu

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-06 09:40

Marieke waar ben je geweest bij wie??
Love en Jiska zijn nog in Ermelo, ze zijn daar gister blijven slapen. Mijn zusjes moesten ook allebei rijden daar die zeiden dat.

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-06 09:59

grr heel verhaal...is t weg,naja even kort dan...ik ga zo naar het ziekenhuis...ik verrek van de pijn zodra ik even naar de wc ben geweest...duurt minstens 15 min.voordat t wat wegtrekt... Bloos!

maar ik zag net op de site van imperial dat ik de troostprijs heb gewonnen Bloos goh precies goed getimed zou ik zeggen Tong uitsteken Bloos
(en ik win echt nooit wat Bloos! )

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-06 10:01

Wat is de troostprijs dan BT?