[SGW] [HK] SGWay of life gezwam (deel 3)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

andrea16

Re: [HK] SGWay of life gezwam (deel 3)

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-06 13:26

Lielle: fijn dat het zo voorspoedig gaat!

JJ: zal met je meeduimen! Hoop echt dat het goed is.

Ik heb net economie tentamen gehad, ging echt slecht. De eerste helft van de stof begreep ik nog, daarna had ik het echt gehad, het was ook al 12 uur geweest dus was maar gaan slapen. Vanmorgen Nederlands voorbereid en net dus mondeling gehad.
Hij ging allerlei dingen vragen over boeken uit havo 4 waar ik dus echt niet veel meer van wist

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-06 13:35

We hebben gisteren met hockey trouwens gewonnen met 10-0 Maar dat is ook niet echt leuk hoor, wel weer leuk dat we nu alweer 94 doelpunten dus dit seizoen de 100 nog wel kunnen halen!

AnneMieKe_89

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-06 13:39

Gefeli Anja!

_Anja

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-06 14:26

AnneMieKe_89 schreef:
Gefeli Anja!

euh waarmee?
denk dat je andrea bedoelt..Maar ik vind t ook wel leuk om te winnen hoor

Biem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-06 14:42

JJ: Al wat gehoord van Sprits?

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-06 16:45

Wat is het rustig hier....

Ik ben m'n allerlaatste tentamen aan het leren (nouja alleen nog een herkansing hierna dan), aardrijkskunde.

renskek

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-06 17:11

JJ: nog heel veel sterkte. ben benieuwd naar de uitslag..

Gomir: Super gereden Fijn dat Otje zo goed aanpakte! En las je mijn stukje nog over dat het een polansky was?

Andrea: das nog eens met leuke cijfers winnen

viefdepief

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-06 17:41

Ik duim ook nog even mee en geen nieuws is volgens mij wel goed nieuws toch?

Vanochtend naar de dokter gegaan. Kwam ik daar zei die zo van mmm.. het is wel erg geïrriteerd he? Ik zou ja
Moest ik gaan liggen en zetten hij een soort van rietje met een fel geel spulletje (kleurtje gele markeerstift) op mijn oog, dat liet ie even staan en toen zat dat gele spul dus op mijn oog. De gordijnen en lampen gingen uit en toen kwam er een blauw zaklampje waarmee hij mijn oog ging inspecteren. Gelukkig was het niks ernstigs. Maar de druppels die ik had hielpen dus niks dus toen kon ik gelijk bij de apotheek een andere druppel ophalen. Ik had eerst een druppel voor een bacterie-infectie en heb er nu eentje voor een virusinfectie. Heb wel vertrouwen erin

Ik had vandaag nog even mijn Duitse brief terug gekregen. Had er een 5 op. Wel jammer maarja ga hem denk ik herkansen. Zaten wel een paar stomme fouten in, maar ik ben ook echt niet goed in brieven schrijven . Voor CKV2 had ik een 6,5 En voor Nederlands een 6.4 was er erg blij mee want het hoogste van de klas was een 6.9. En dit was dus te vergelijken met een examenopdracht Daarna nog even met een vriendin meegefiets want iemand bij haar uit de straat werkt voor de Solis groep. Veel bejaardentehuizen horen bij deze groep. We konden alleen geen vakantiewerk samen doen, maar ze dacht dat ze nog wel een plekje voor ons had
Mooizo Heb niet meer zo'n zin in m'n vorige baantje Schoonmaken is ook niet alles, maar dat duurt tenminste niet de hele dag en verdient ook nog eens stukken beter

renskek

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-06 18:00

Vief: hehe in de vakantie ga ik ook weer schoonmaken in een bejaardentehuis. In bathmen. Is best leuk en ik doe het halve dagen, dus heb ik ook nog tijd voor de paarden, ideaal!

Biertabje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-06 18:13

gelukkig niks raars vief al klinkt virus niet lekker

viefdepief

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-06 18:21

Nee idd

Afbeelding GET A LIFE LOSER!!
Sorry beetje
Een of andere maloot *ik zal geen namen noemen* komt me net even leuk vertellen dat ze MIJN Sambal vandaag in de wei heeft gezet. Dat kind stalkt me gewoon. Er zijn zat boerderijen en juist op onze komt ze een HELE WEEK kijkstage lopen Jezus hoe moeilijk is het om boerin te worden, koop wollen sokken en wat klompen en doe normaal. Moet er nog bijkomen dat ze sinds kort m'n msn heeft en absoluut een keer met mij wilde op wedstrijd. Maar dan MOESTEN wij haar wel gaan ophalen omdat ze zelf geen vervoer had Afbeelding Hoe brutaal kun je zijn! Gatverdamme... Mijn hele humeur is verpest en nou doet MSN het ook nog eens niet

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-06 18:35

verder alles goed Vief...??

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-06 18:37

dat deze Afbeelding trouwens mag op Bokt!! Als je al kijkt welke woorden niet eens mogen....

renskek

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-06 18:40

ah Vief toch. afkappen die handel
Ben trouwens wel nieuwsgierig wie het is ... vertel! ken ik haar?

Biertabje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-06 18:44

arme vief toch...
hard optreden tegen zulk soort mensen

AnneMieKe_89

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-06 18:46

anja15 schreef:
AnneMieKe_89 schreef:
Gefeli Anja!

euh waarmee?
denk dat je andrea bedoelt..Maar ik vind t ook wel leuk om te winnen hoor

Euh.. dom zeg!
Bedoelde indd Andrea

Vief, je dokter-verhaal klinkt wel een beetje eng zeg.. Hopen dat deze druppels wel werken!
Enne.. sterkte met je stalker!
Hoe oud is dat meisje?

Erg coole smiley trouwens haha:
Afbeelding

viefdepief

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-06 19:04

Hahaha eten doet wonderen
Ben er al weer bovenop

Sjuulie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-06 20:44

AAAGH ik moet ook even mijn gil kwijt.. vief leef met je mee!
Rens k zeg het morge wel.. "
Heb thuis nog een bak chocola staan:P kunnen we wel samen opeten hihi

Sjuulie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-06 20:54

Ohja Vief, k heb ook gesolliciteerd naar een Solis bejaardentehuis
maar ook bij het Jozef verpleeguis, daar werkt Rianne ook! hihi ben benieuwd.. Hmm mijn huneur is al beter haha
Ga je trouwens zaterdag mee naar bussloo? is de laatste dag dat het kan
Rianne gaat waarschijnlijk ook mee en Rens mayb ook.. we kunnen nog wel meer mensen van de boerderij vragen!
Heb wel zin in een beetje lol kunnen we nog even lekker t water in! en een paar crosshindernisjes oefenen

renskek

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-06 21:03

Sjuulie: Hmmz ben benieuwd.. Maar over Bussloo, mijn vader zei dat je het hele jaar mocht..vreemd. Maar het weekend was een goed plan. En maandag ga ik op concrs met Sunny en Piet.

Sjuulie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-06 21:09

Aah leuk man weer op conc. met piet weer in t Z?
Maar bussloo mag tot 16 april dacht ik.. zal voor de zekerheid maar even bellen.. doek zo wel eventjes en dan laat ik het wel weten!

viefdepief

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-06 21:12

Jah ik wil wel graag mee, maar m'n moeder had het erover om vrijdag te gaan, maar zondag kan vast ook wel Denk dat je tot de 16e in Bussloo zelf mag, voor de rest alleen de ruiterpaden denk!

jollyjoker

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-06 21:21

Zo ik ben weer thuis......
Het was een lange middag, toen we in Emmeloord aankwamen lag Spirit nog op de OK. Na een heel lang uur hebben we de chirurg gesproken. De schade is beperkt tot de peesschede, dit is inprincipe gunstig maar nog geen garantie voor volledig herstel.
De komende dagen worden ook zwaar, ze moet elke dag een pijnlijke spoeling hebben van de peesschede. Daarnaast zal de antibiotica worden aangepast als bekend is met welke bacterie we te maken hebben.
Daarna moet de tijd gaan uitwijzen wat er voor blijvende schade is. Ik denk dat we haar dit jaar laten dekken en dan na het veulen verder kijken.

viefdepief

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-06 21:23

He pffiew echt gespannen op je berichtje zitten wachten.
Geen leuk nieuws natuurlijk, maar wel fijn dat alles goed is gegaan en dat het niet nog veel erger was.
Sterkte ook voor Spirit

Biertabje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-06 21:25

he jakkie JJ... hopelijk knapt ze weer helemaal op....
peesschede klinkt niet fijn...ik heb het zelf namelijk ene keer gehad in mijn hand... gene pretje (niet dat je dat kan vergelijken....?!)