JJ: zal met je meeduimen! Hoop echt dat het goed is.
Ik heb net economie tentamen gehad, ging echt slecht. De eerste helft van de stof begreep ik nog, daarna had ik het echt gehad, het was ook al 12 uur geweest dus was maar gaan slapen. Vanmorgen Nederlands voorbereid en net dus mondeling gehad.
Hij ging allerlei dingen vragen over boeken uit havo 4 waar ik dus echt niet veel meer van wist
Maar dat is ook niet echt leuk hoor, wel weer leuk dat we nu alweer 94 doelpunten dus dit seizoen de 100 nog wel kunnen halen! 
Fijn dat Otje zo goed aanpakte! En las je mijn stukje nog over dat het een polansky was?

. Voor CKV2 had ik een 6,5
Daarna nog even met een vriendin meegefiets want iemand bij haar uit de straat werkt voor de Solis groep. Veel bejaardentehuizen horen bij deze groep. We konden alleen geen vakantiewerk samen doen, maar ze dacht dat ze nog wel een plekje voor ons had
Heb niet meer zo'n zin in m'n vorige baantje

GET A LIFE LOSER!!
Jezus hoe moeilijk is het om boerin te worden, koop wollen sokken en wat klompen en doe normaal. Moet er nog bijkomen dat ze sinds kort m'n msn heeft en absoluut een keer met mij wilde op wedstrijd. Maar dan MOESTEN wij haar wel gaan ophalen omdat ze zelf geen vervoer had
Hoe brutaal kun je zijn!
Gatverdamme... Mijn hele humeur is verpest en nou doet MSN het ook nog eens niet

Denk dat je tot de 16e in Bussloo zelf mag, voor de rest alleen de ruiterpaden denk!