Ik heb niet zoveel duur spul hoor, alleen een paar van die jasjes verder valt het echt wel mee. Ik heb niet zo'n groot budget
Was laatst wel goed geslaagd bij de sample sale van Vanilia en daar ga ik in november weer helemaal losssssssssssssss.Bvw, kom een daggie eerder (21ste) dan steken we je ff in het nieuw

Ik heb al mijn blousjes van de H&M inmiddels ge-upgrade naar Cavallaro blousjes, die zitten me echt als enige echt mooi 
Wel mooi ding, maar mijn H&Metje is vast net zo mooi en veeeeel goedkoper geweest. Bij de H&M moet je inderdaad goed kijken, vaak is de prijs wel in overeenstemming met de kwaliteit. Ik heb shirtjes die ik daar voor 4 euro gekocht heb, maar die trek ik waarschijnlijk ook maar een paar keer aan. Maakt mij voor die prijs dan ook weer niet uit. Mijn collbertjes (heb er twee van H&M) waren 30 euro en echt van prima kwaliteit. Heb ook genoeg hemdjes van de H&M die al jaren meegaan terwijl ik ze wekelijks aanheb. Je moet echt goed kijken naar de stof en hoe alles is afgewerkt. Ik heb echt heel veel goedkope kleren. Mijn portemonnee trekt het niet om de duurdere winkels in te gaan. Op de een of andere manier vind ik dat altijd zonde. Geen idee wat mijn stijl is eigenlijk.
Ik durfde er namelijk gewoon niet op en was echt op zoek naar een braaf paard. Ben zelfs bij 1 paard gaan kijken waar ze aan de telefoon zeiden dat er iemand was om voor te rijden. Kom ik daar, durven ze er allemaal zelf niet op en was er al een jaar niet op gezeten.
Echt geen idee waar dat beest last van heeft, maar hij moet er echt eens mee kappen. Hij was veel te heet, wilde bijna niet stappen, draven ging veeeeeel te hard (en dan kan meneer ineens wel uitgestrekte draf) ik heb tig keer afgestapt omdat ik het niet veilig vond op de weg met meneer Stuiterbal, hij presteerde het zelfs om te steigeren (normaal dreigt hij er enkel mee als hij iets eng vindt, maar nu was hij me te vlug af) en de laatste meters over de verharde weg naar huis hebben we in vliegende galop afgelegd omdat de pony's van de buren aangaloppeerden.
Stoom uit mijn oren! Ik was zo kwaad! Juf had me gelukkig aan zien komen denderen dus die heeft me geholpen. Uiteindelijk natuurlijk gewoon langs de pony's kunnen stappen en niets aan de hand. Maar ik snap echt niet waar hij de energie vandaan haalt.
.
.