[SGW] [HK] SGW #19: Three Phases, Two Hearts, One Passion...

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

_Noor

Re: [HK] SGW #19: Three Phases, Two Hearts, One Passion...

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-12 10:45

Leuk jurkje Lau, die heeft een vriendin van mij ook.
Ik heb niet zoveel duur spul hoor, alleen een paar van die jasjes verder valt het echt wel mee. Ik heb niet zo'n groot budget ;) Was laatst wel goed geslaagd bij de sample sale van Vanilia en daar ga ik in november weer helemaal losssssssssssssss.

Bvw, kom een daggie eerder (21ste) dan steken we je ff in het nieuw ;)

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-12 10:46

Ja, Dan gaan we winkelen in keut Bianc :P

Mijn stijl is conservatief en truttig :Y)
Vanilia pas ik volgens mij niet eens in...

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-12 10:49

SM: Haha ik hou ook wel van een beetje sexy hoor. Aan de andere kant, het moet wel chique blijven vind ik altijd. Je zal mij niet snel met een diep decolleté of een hele blote rug zien. Maar strak, kort, sexy en spike heels... I'm in!

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-12 10:51

de 21ste wouden mijn vriend en ik op bezoek bij vrienden in zaandijk dus dat kan dan niet
maar voordat ik in sept op vakantie ga moet ik wel shoppen, zie er echt tegen op

Mijn stijl is meer wat stoerder en sportief maar wel een beetje sexy
Op dit moment is dit mijn favo kleding stuk, maar die van mij is gelukkig niet zo gekreukeld en staat me (vind ik) ook veel beter :o
http://jojojeans.nl/shop/miss-anna-skinny-fel-blauw-nieuw/

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-12 10:52

:wave:

Tientjeh: Wat leuk, gefeliciteerd *\o/*
Noor: Mooie outfit hoor :) Ik heb al mijn blousjes van de H&M inmiddels ge-upgrade naar Cavallaro blousjes, die zitten me echt als enige echt mooi :)
Wata: Leuke actiefoto!
Bianca: Daar kan ik me dus helemaal niks van voorstellen, maar geloof dat je inmiddels wel genoeg personal shoppers hebt om uit te kiezen haha.. :D

Was erg gezellig gister. Leuke aan de try-out was dat alles ook nog eens super goedkoop was. Muntjes waren maar 1,25 euro en wijn, jillz, etc waren maar 1 muntje :D Daarnaast ook geen vieze friettent, maar gewoon 2 fatsoenlijke La Place tenten. Ziggo Dome is dus goedgekeurd :) Moest daarna helaas nog wel 65 minuten op mijn trein (stomme sprinter) wachten op Utrecht Centraal, maar was gelukkig iemand zo lief om uit bed te komen en met mij een Latte's van de Starbucks te komen drinken tot 0:55 uur :D

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-12 10:53

Dan kun je al wel beter blijven slapen, want Zaandijk is een krap half uur van Margreet vandaan. Je gaat toch niet helemaal terug naar Drenthe h`?

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-12 10:55

Mootje schreef:
Dan kun je al wel beter blijven slapen, want Zaandijk is een krap half uur van Margreet vandaan. Je gaat toch niet helemaal terug naar Drenthe h`?

nee we komen dan vanaf brabant en willen daar dan overnachten, dat moet namelijk altijd nog gebeuren dus dat paste zo wel goed in de planning :j

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-12 10:55

Ja, daar heb ik er ook een paar van Vief. Fijne dingen!
Klinkt als een zeer geslaagde avond!

Ik ben van óf kort óf decolleté óf bv. blote rug. Anders mag het niet van mijn vader :Y)
Had met oud en nieuw bv een zwart jurkje aan met blote rug, maar dan aan de voorkant wel (zeer) kuis en tot op de knie.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-12 10:58

Open rug vind ik niets en strapless ook niet.... Wil wel een bh aankunnen :')
Haha bianca. Wel goed gepland zo :j

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-12 11:06

Tien ik had het al op je facebook gelezen, maar gefeliciteerd! *\o/* Leuk zeg een tweede op komst.
Ik las van alles over sporten.
Haha Lau grappige foto!
SM had live sensatietv voor de deur!
Noor wat een prijs dat collbertje! :oo Wel mooi ding, maar mijn H&Metje is vast net zo mooi en veeeeel goedkoper geweest. Bij de H&M moet je inderdaad goed kijken, vaak is de prijs wel in overeenstemming met de kwaliteit. Ik heb shirtjes die ik daar voor 4 euro gekocht heb, maar die trek ik waarschijnlijk ook maar een paar keer aan. Maakt mij voor die prijs dan ook weer niet uit. Mijn collbertjes (heb er twee van H&M) waren 30 euro en echt van prima kwaliteit. Heb ook genoeg hemdjes van de H&M die al jaren meegaan terwijl ik ze wekelijks aanheb. Je moet echt goed kijken naar de stof en hoe alles is afgewerkt. Ik heb echt heel veel goedkope kleren. Mijn portemonnee trekt het niet om de duurdere winkels in te gaan. Op de een of andere manier vind ik dat altijd zonde. Geen idee wat mijn stijl is eigenlijk.
Watapatja springt hoog in de staanders. Fijn dat je zo lekker gesprongen hebt!
Gave schoenen SM! Ik draag echt nooit hakken, vinden mijn knien niet leuk maar zoiets zou ik ook wel willen proberen. Echt mooi!

Met mijn zoektocht naar Vies ben ik ook heel vaak niet op een paard gestapt. Wel om andere redenen dan jullie denk ik O:) Ik durfde er namelijk gewoon niet op en was echt op zoek naar een braaf paard. Ben zelfs bij 1 paard gaan kijken waar ze aan de telefoon zeiden dat er iemand was om voor te rijden. Kom ik daar, durven ze er allemaal zelf niet op en was er al een jaar niet op gezeten.

Vies zocht gisteren weer ruzie met me tijdens buitenrit :( Echt geen idee waar dat beest last van heeft, maar hij moet er echt eens mee kappen. Hij was veel te heet, wilde bijna niet stappen, draven ging veeeeeel te hard (en dan kan meneer ineens wel uitgestrekte draf) ik heb tig keer afgestapt omdat ik het niet veilig vond op de weg met meneer Stuiterbal, hij presteerde het zelfs om te steigeren (normaal dreigt hij er enkel mee als hij iets eng vindt, maar nu was hij me te vlug af) en de laatste meters over de verharde weg naar huis hebben we in vliegende galop afgelegd omdat de pony's van de buren aangaloppeerden. :roll: Stoom uit mijn oren! Ik was zo kwaad! Juf had me gelukkig aan zien komen denderen dus die heeft me geholpen. Uiteindelijk natuurlijk gewoon langs de pony's kunnen stappen en niets aan de hand. Maar ik snap echt niet waar hij de energie vandaan haalt.
Sommige stukjes was hij ook heel erg braaf hoor, maar over het algemeen was hij gewoon veel te heet en dan is het net een drama-queen. Dan overreageert hij overal op en daar ben ik niet ruiter genoeg voor. Maandag gaat hij mee naar het bos, voor mij part loop ik ernaast en ga ik er pas in het bos op, maar we gaan naar het bos en dan mag hij even het grote rondje voluit knallen. Kijken of hij dan mak is op de terugweg.

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-12 11:10

Anne speelt hij niet gewoon een spelletje met je?

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-12 11:12

Anne, ik denk ook dat hij een spelletje met je speelt :j

Tijdens Vlietlanden vond ik die Zirkoon echt gaaf (Nr. 2). Paard komt ook in die reportage voorbij.

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-12 11:16

bvw/moo kan heeeeeel goed, maar ik zou dan niet weten waarom? Hij is over het algemeen sinds de blessure wel wat meer mans moet ik zeggen, dus het kan heel goed hoor. Hij heeft praatjes en ziet ook in de binnenbak alles terwijl hij dat eerst niet zag.
Maar stel dat het een spelletje is, hoe doorbreek ik dat dan? Gewoon aanpakken en nog een keer proberen? Hij doet het trouwens alleen wanneer hij alleen is denk ik. Ik ben nu sinds de blessure weer twee keer met een ander meegeweest en toen was er amper iets aan de hand. Wel wakker, maar gewoon hanteerbaar.
Laatst bijgewerkt door Annetje op 21-06-12 11:17, in het totaal 1 keer bewerkt

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-12 11:17

Anne, niet banketstaaf bedoeld, maar ik weet wel zeker dat het jasje niet te vergelijken is met een H&M-jasje. Dan had ik hem daar wel gehaald namelijk. Ik koop geen jasje om de prijs, maar om pasvorm, kwaliteit etc. Dus dat is wat kort door de bocht. Had de link overigens ook niet geplaatst om te patsen over de prijs.
Jammer dat vies zo stout was, klink idd als een spelletje: daarom ga ik met Jer de weg niet uit bij ons, gaan we ook in volle galop terug met mij als passagier erop...
Mootje, onder strapless en met blote rug kun je gewoon een (goede plak)bh dragen hoor ;)

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-12 11:18

Die heeft geloof ik ook gewonnen Mootje!

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-12 11:20

Een plakbh Noor? Heeft die dan geen achterkant of een doorzichtige band :o?
Anne, waarom hij dat doet? Omdat jij het toelaat denk ik.

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-12 11:21

Noor, van mij was ook niet banketstaaf bedoeld hoor over je jasje :) Snap dat je niet wilde patsen over de prijs. Ik vind het een mooi jasje, maar denk dat een H&Me-jasje net zo mooi kan zijn. En dan bedoel ik niet dat ze hetzelfde zijn in kwaliteit en pasvorm, maar ik bedoel meer dat het grootste deel van de mensen het verschil toch niet zal zien als iemand het aan heeft. Ben trouwens wel benieuwd naar een foto van jou met het jurkje! Vind die ook erg leuk.

Ik ben trouwens jaren met Vies alleen naar buiten geweest, dus ik vind dat het gewoon normaal moet kunnen. Ik ging voor de blessure twee keer per week in mijn eentje naar het bos. Toen zonder problemen, lang teugeltje, niets aan de hand.

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-12 11:21

Goedemorgen.
Tientjeh: gefeliciteerd!
Mootje: Die is gaaf idd, dressuurt ook altijd heel hoog.
Annetje: klinkt inderdaad als draken wat Vies doet.
Bvw: herkenbaar, ik ben precies hetzelfde, als ik zie dat er ergens uitverkoop is bij een leuke winkel wil ik nog wel eens naar binnen lopen en wat meenemen, maar echt een hele middag shoppen? Bah.

Zo ik heb gisteravond dressuurles gehad voor de laatste puntjes op de i, ik kreeg hem echt heel fijn aan het marcheren, als ik hem toch eens half zo goed aan het lopen zou kunnen houden binnen de witte hekjes...

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-12 11:22

Balen Annetje dat hij zo moeilijk doet -O- ~~}> .
Bvw :(:) :(:) .
Verder een hoop kleren. Aangezien mijn favoriete kleding joggingbroek met T-shirt van 20 jaar oud is, hou ik me maar buiten de discussie :x .
Mootje: we hebben 2 jaar B gestart: ging super. Vorig jaar volgens mij alles foutloos. Dit jaar overgestapt naar de L en dat viel erg tegen. Ik denk zelf dat het 1e keer (Etten Leur) conditie- en trainingsgebrek was: door vorst en rhino en dat ze de tweede keer niet fit was (Castenray). Nu is ze wel goed fit en hebben we meer kunnen werken en ik hoop gewoon heel hard dat ik gelijk heb en dat ze er nu weer tegenaan gaat. Mocht er een andere reden zijn, dan krijgen we deze keer weer 2 verliespunten aan ons broek en gaan we ons gezellig weer op de B storten. Op zich moet ze het gewoon makkelijk kunnen, maar ja, het moet er op een wedstrijd wel uit komen natuurlijk.

Oh ja, waarom ik weer even langskwam: vanochtend heeft onze merrie Fee een merrieveulen gekregen: Roos van de Leliaard. Zelfde papa als Rebel en ook deze is donker en wordt schimmel. Foto's volgen later (ze staat niet bij ons).

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-12 11:23

Mo die viel mij ook al op in het filmpje!
Anne uit je vorige post maak ik ook al een beetje op dat jij niet zo'n held bent. Denk dus dat Vies het ontzettend grappig vind om jou te plagen (ik ken nog een appaloosa die precies hetzelfde doet met zijn baasinnetje) en dat je wat overtuigender moet rijden. Gewoon zodat hij zijn energie ook wat kwijt kan en hij wat meer actie heeft tijdens het buitenrijden zonder dat hij dat zelf maakt

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-12 11:24

Mootje schreef:
Anne, waarom hij dat doet? Omdat jij het toelaat denk ik.
Oké, volgende keer dus toch mijn kwaadheid dan maar op paard gebruiken als hij weer niet normaal kan doen. :o Denk dat je namelijk wel een beetje gelijk hebt en dat ik net teveel toegelaten heb.
BVW denk dat je helemaal gelijk hebt :j ga ik doen!

Leli gefeliciteerd! ben benieuwd naar de foto's!

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-12 11:25

Leuk al die kleren :D
Ik heb echt van alles van alles wat, van Armani tot Only.

Mooi jasje Noor, jasje is echt heel belangrijk dat die 100% zit.

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-12 11:26

leli gefeliciteerd! Ben benieuwd naar de foto's

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-12 11:26

Annetje, oké dan begrijp ik je nu beter. Ben het niet met je eens, maar goed. Lekker belangrijk ;)
Ik heb jouw probleem overigens ook een hele tijd gehad met Nudine. Ging ik ook 2 keer per week mee naar buiten en van de ene op de andere dag wilde ze niks meer. Bleek dus dat mijn toemalige bijrijder ruzie met haar gehad had op buitenrit en iets te fanatiek met de zweep geweest is (en tot ziens bijrijdster). Toen heb ik muti ingeschakeld en zijn we een week elke dag op de fiets aan het halstertouw naar buiten gegaan, in vlotte draf. Elke keer als ze wilde stoppen of omdraaien: been, ruk(je) aan halstertouw en aanmoedigen. Daarna was het over gelukkig.

Leli, gefelicteerd met het veulentje! Zou er bijna overheen lezen :D
Evie, focus je met losrijden op het gevoel dat je gisteren had tijdens de les. Probeer dat terug te krijgen. Dan is hij in ieder geval lekker los en goed aan het been. Ookal heb je dan in de ring niet helemaal hetzelfde gevoel, zal het waarschijnlijk wel beter zijn :)

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-12 11:28

Anne jammer dat Vies zo lastig was
Wata foto ziet er netjes uit
Noor leuke outfit
Lau jouw jurkje is dan weer niet mijn stijl