Je moet wat over hebben voor een dressuur wedstrijdje!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
toen ik zo laat nog aan kwam zetten, maar liep wel braaf een halfuurtje in de binnenbak
Ga zo ook maar lekker slapen!
Joost vond zijn badkamer ook erg mooi alleen zijn ze na de foto's niet meer verder gegaan en heeft het dus al weer een week stil gelegen (verlichting meubel, lichtknopjes, ventilatie en douchewand zijn er dus nog steeds niet
)
) heeft..

gaat jan hem zelf houden ??
hield soms echt mijn hart vast. Maar het was weleens leuk om eens gezien te hebben.
Vannacht de klok weer naar voren...
morgen maar even een klus/opruim dagje. 

Jullie gaan vast en zeker een leuke tijd hebben! 
Ben ook bang dat Woll anders zand gaat eten. 's Zomers gaan ze van 's ochtends vroeg tot eind van de middag de wei op, dus daar kijken we allemaal erg naar uit (denk nog 2 weken). En vanaf mei een nieuwe stal waar ze ook 's winters op de wei mogen.
Die krijg je alleen maar drukker door goed te trainen.. Daarnaast valt me ook altijd wel op hoe snel paarden aan iets wennen/zich er bij neer leggen. Was er ook wel benieuwd naar toen ze van dagelijks in de wei opeens voor het eerst een winter paddock-paard werd, maar heb hier niks van gemerkt. Er is er overigens geen een die heel de winter explosies blijft geven
Ik merk bij Edge al verschil tussen weiland en paddock seizoen. Gelukkig loopt het crossseizoen meestal gelijk met wiedeseizoen. Na het crossseizoen probeer ik ook rap zijn conditie af te bouwen zodat hij een beetje rustig blijft in de paddocks. Maar Edge eis er eentje die krijg je nooit moe, wil altijd lopen. Blijft wel mooi slank daardoor.

.
.
en Edge staat bijna altijd buiten. Edge loopt zelfs in zijn stal nog rondjes (dat is dan ook iedere dag een slagveld
) beest is altijd in beweging.