Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Werd aan het eind van de dag gebeld dat mijn collega ziek is en het is niet gelukt om iemand anders te regelen. 

. Klinkt heel fijn. Maar ik heb al een wortelkanaal behandeling gehad. Dus ik zit zwaar aan de antibiotica
en morgen ochtend als ik klaar ben met mijn echo in het ziekenhuis (aangezien ik nog last heb van die knobbel in mijn buik wou de dokter dat laten controleren), kan ik meteen door naar de kaakchirurg in het ziekenhuis. Eens zien wat hij er van zegt.
. Ik zou eigenlijk gaan springen maar toch maar thuis gereden. muts_marijke schreef:Annetje heb je nog gekeken of je zadel blauwe sticksels heeft?
Ik heb altijd veelzijdigheidszadels gereden op de manege en daarna op Vies.
Stom gedoe!
En dan heb ik nog niet eens naar een singel gekeken! Zadel en vooral de singelstoten moeten nog soepel worden (geen idee of dat gebeurd, want singelstoten zijn kunststof) mijn eigen singel krijg ik niet vast, maar de geleende singel is 10 cm langer en zodra ik even gestapt heb, kan ik die aan allebei de kanten bijna helemaal tot bovenaan doen.

Altijd weer nieuwe enge dingen met de paarden! 
billy1 schreef:Sannnn schreef:Roze Airjacket dan?
Heb ik!!!!!

Spring je zondag L & M of alleen M?
Hij wilde hem ook nog even zien lopen op het harde (rechtuit en longe) en in de bak aan de longe, dus ik hoop (wss tevergeefs) dat dat gewoon bij de behandeling wordt gezet 
Spring zondag Maat 2x L en Hetje 2x M. Moet Hetje zich wel beter gedragen dan vandaag

Maar ze krijgt het zowiezo alleen als ze echt stijf is, en dat is alleen na het crossen, wat ik voorlopig niet in de planning heb staan. Maar fijn dat jullie me even waarschuwen! Ik dacht dat alleen buut op de dopinglijst stond namelijk! (had ie ook aangeraden)