Jeeeeeej, afgestudeerd Nooit meer naar school!!!!!
En ik twijfel nog steeds tussen D66 en VVD, terwijl ik normaal echt een CDA'er ben.... eens zien of ik nog tijd heb om te gaan stemmen. Stem namelijk normaal nooit.
Van mij dan ook maar een beetje spam: De volgende hindernis is alweer in zicht. Beetje achter de beweging door de grote sprong, maar wel een mooi plaatje (al zeg ik het zelf)!
Mandy gefeliciteerd!! Ik kan ook echt niet wachten om afgestudeerd te zijn ... Noor, gave foto!! Billy, lekkere opgerekte buikspieren ... poeh, wat een buik!! Succes met namen bedenken!!
PVV zal dus absoluut niet mijn stem krijgen .. ik ga er zo maar eens heen.. Heb net wat boodschappen gedaan, nog even gauw een boterham erin proppen en dan weer verder met de studie.
viefdepief
Geplaatst: 09-06-10 15:24
Billy : Wat een buik Fearless Too is een leuke naam!! Noor: Mooie actiefoto zeg Mandy: Gefeliciteerd BVW: Wat balen zeg Leuke crossfoto's!
Ik ben verzopen Wat een regen hier opeens Wel al braaf naar college geweest, Woll gereden en gestemd (VVD). Nu eerst even douchen om wat op temperatuur te komen en dan richting R'dam
Heb trouwens bericht terug gekregen van de AH. Moet mijn telefoonnummer mailen dan gaat de manager van de winkel mij hoogstpersoonlijk opbellen !
_Noor
Geplaatst: 09-06-10 15:29
viefdepief schreef:
Heb trouwens bericht terug gekregen van de AH. Moet mijn telefoonnummer mailen dan gaat de manager van de winkel mij hoogstpersoonlijk opbellen !
Zooooooooooo, nou ben benieuwd wat hij te vertellen heeft!!
Wij hebben net even lekker gedineerd . We gaan nu even met z'n allen beneden een drankje doen. En dan maar op tijd op bed omdat we morgen weer de hele dag chinees hebben .
AntheaV
Geplaatst: 09-06-10 17:31
Ik moet ook nog stemmen, maar weet nog niet zo goed wat. Heb meerdere stemwijzers gedaan en overal kwam wel wat anders uit. Bij de stomwijzer kwam ik op pvda, terwijl ik die met de andere stemwijzers onderaan had staan Denk dat het VVD of D66 wordt, die kwamen overal wel bovenaan
Mandy: Gefeliciteerd!! Noor en Bianca: Mooie foto's! Kim: Veel plezier met chinees morgen. Kun je het al een beetje?
Mijn moeder is sinds vanmorgen weer thuis en dat gaat super. Met haar korset om loopt ze alweer wat (5min per uur). Ze denkt zelf dat ze heel snel gaat revalideren...